زمینه ساز ظهور (یاقوت 137)

تذكر دهنده ی خدمتگزاران به امام عصر (علیه السلام)

زمینه ساز ظهور – دعا برای ظهور در پیاده روی اربعین حسینی

در یاقوت 137 به دعا در مورد ظهور امام زمان علیه السلام در پیاده روی اربعین اشاره کرده است که زمینه ساز ظهور باشید و به جوان ها توصیه شده اگر می توانند به پیاده روی اربعین بروند و برای ظهور دعا کنند. برای شنیدن کامل این سخنرانی می توانید به فایل صوتی زیر مراجعه نمایید.


فایل صوتی یاقوت 137 سخنرانی زمینه ساز ظهور

باز هم ما بدبختا چهره امام ندیدیم که آخه.. لذا نمی توانیم بفهمیم وقتی امام را می بینی یعنی چی؟ اصلا نمی توانیم تصور کنیم. لذا میگیم آقا بیاید یک فکری برای بدبختیمون برداریم بریم اربعین، توی بیابان های کربلا و مکه بنشینیم.

امام صادق فرموده است تا ننشینید نرید تو بیابون، تضرع نکنید ظهور نمیشه. بریم تو بیابون کربلا و نجف بشینیم بهترین جا آنجاست بگیم یارب فرج امام ما را برسان، از این کوری در بیاریم از این بدبختی در بیایم.

از این همه گناهکاری در بیایم اصلا فایده ای نداره اینجوری توبه کردنا.. هی توبه می کنیم بر می گردیم، جهان آخر الزمان تمامش غرق معصیت است فردا می میریم مارو چال می کنن یه جایی تموم بشه بره.

لااقل آه حسرتشو کشیده باشیم. جوانها پیاده برین اربعین ناتوان بشید با همون ناتوانی تون وارد حرم امام حسین بشین بزارید فشار بخورید توی اون زوار الحسین لبیک یا حسین بگید، ما که عمرمون رو باختیم شما از خدا بخواهید تا جوانید چشمتون بازبشه به جمال نورانی او..

ولی واقعیت داره، بودن نیکبختانی که دیدند، با او صحبت کردن، نشستن خدمتش مهمانش شدن، براشون روضه خوانده، روضه براش خواندن آرزو کنید که یک مرتبه گریستن او را ببینید و آرزو کنید، که یک مرتبه زیارت نامه خواندن او را ببینید آرزو کنید که…..

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

برای ارسال دیدگاه خود، در قسمت زیر دیدگاه و در خط بعدی نام و نام‌خانوادگی خود را بنویسی و بر روی فرستادن دیدگاه بزنید. *

دکمه بازگشت به بالا