متن کارت دعوت غدیر

متن کارت دعوت با محوریت غدیر شامل 26 متن و شعر

متن کارت دعوت با محوریت غدیر ، شامل 26 متن و شعر با موضوع غدیر برای استفاده ی شما بزرگواران در جشن های عید غدیر است.

همچنین شما می‌توانید با مراجعه به سایت محصولات فروشگاه خدمتگزاران از محصولات غدیری آن برای مجالس خود استفاده نمایید. محصولاتی همچون:

متن کارت دعوت با محوریت غدیر 1 – جشن ولایت علی علیه السلام

ای غدیر! تو دیگر یک برکه‌ ی خاموش نیستی، تو مادر اقیانوس‌ هایی. تک درخت کناره‌ ی آبگیر! سایه‌ ات را بگستران! ما آمده‌ ایم بیعت کنیم. که امروز هم دیر نیست … اکنون به شکرانه‌ ی پیوند غدیر با قلب‌ هایمان، در جشن ولایت علی علیه السلام به شادی می نشینیم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت 2 – غدیر آهنگ بیداری تشیع

بعد از توحید و در راستای نبوت، هویت دینی ما در ولایت است و غدیر مشعل همیشه فروزان این باورهای جاوید است. غدیر آهنگ بیداری تشیع است. غدیر آهنگ هوشیاری و تحرک است. و غدیر، زنگ تداوم امامت با ظهور پیروز مهدی آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم است. در هفته رویدادهای شگفت تاریخ همچنان غدیر و مباهله به نشانه برادری و به یاد تلاش های غدیری، خرسندیم در شادمانی این ایام در نشستی معرفتی در کنار شما باشیم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 3 – طلوع دو خورشید

و این بار، چشمان منتظر تاریخ، طلوعی دگر را نظاره گر بود. طلوع دو خورشید، یکی بر دست دگری، از مشرق ایمان. در نورٌ علی نور ولا، تبلور هزاران چشم اشتیاق، مژده صبحی ابدی می داد. اما، کی شب زدگان شوم چشم بوم صفت را، تاب خورشید بوده است؟ پس به ابر کین آسمان صفا را پوشانیدند… اما … خورشید را چه باک کاین تابنده‌ ی همیشه‌ ی تاریخ را ابر فراوان بوده است … اینک منتظران تاریخ چشم بر افق، مژگان دیده، فرش راه موعود غدیر کرده اند … تا بیاید و غدیر را جانی دوباره بخشد. چشم انتظار قدوم شما، دلباختگان ولای مولا، هستیم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت 4 – غدیر باشکوه ترین فراز تاریخ

غدیر، گشاینده افق روشنی شد که نوید ماندگاری امیرالمومنین (علیه السلام) بر فراز تارک تابناک اهل بیت علیم السلام در همت تاریخ قرآن بود. به انگیزه بزرگداشت این باشکوهترین فراز تاریخ، از شما دعوت می کنیم در محفلی که قطره ای از چشمه سار ولایت مولا را به کام جان می چکانیم، حضور یابید تا میثاق مودت خود را به پیشگاه باری شکر بگذاریم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت 5 – نگاه کن

نگاه کن؛ آبی آسمان را، که گلشنی است شکفته از گلخانه ستارگان. نگاه کن؛ آرام دریا را، که در تلاطم امواج شوق، آرامیدن از یاد برده است. نگاه کن؛ خالی صحرا را، که رنگ و بوی سحر در جان خاموشش برقی زده است و در جان شب زدگان.

نگاه کن؛ نگاه کن؛ چشمان طبیعت را که در انتظار نگاه تو لحظه شماری می کند؛ تا با تو بخوانند نقش تارک وجود را، نام آشنای دولت را و یاد یار مهربان را. اینک برخیز و در همایشی خجسته، با ما تا کرانه های غدیر همراه باش.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت 6 – زلال ترین آبگیر

هان، ای کاروانیان خسته بایستید! گرمای بیابان سخت است و آفتاب سوزان؛ اما به برکه های خم رسیده ایم؛ به زلال ترین آبگیر؛ به غدیر. و این، پیک خداست که فرمانی از آسمان بر پیامبر آورده است: “ای پیامبر، آنچه بر تو فرود آمد، برسان. چه، پیامبریت ناتمام است. و بیم نداشته باش که ما از گزند مردمان نگاهت خواهیم داشت.”

و فرستاده خدا به جهاز اشتران در برابر انبوه جمعیت، دست توانای علی را بر فراز می برد و او را در رساترین ابلاغ در برابر انبوه حاجیان به فرماندهی یقین می کند: “هر که تا کنون از من فرمان برده است، از این پس باید فرمانبردار او باشد. او علی است. فرزند ابوطالب، برادرم و جانشینم….” …. و اکنون باری دیگر از ورای چهارده قرن، این هنگامه سترگ را به جشن می نشینیم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت 7 – غدیر، سر آغاز تاریخ امت

غدیر، فریاد تمامت بعثت و تداوم تاریخ انسان ساز انبیاء الهی است. غدیر، آخرین منزلگاه اتمام حجت خدا و اولین سرای ساکنان حریم امن است. غدیر، برکه ای که قطره قطره آن ضامن تموّج دریادلان عاشقی است که امامت و ولایت را تنها در برگزیدگان بر حق خدا می بینند.

غدیر، سر آغاز تاریخ امت؛ تاریخ امامت بر حق اسلام. غدیر، الگوی خدایاورانی است که بر تمسک به حبل الله المتین ولایت خاندان پیامبر مستحکم دانسته اند. غدیر، تمامیت تاریخ شیعه است. و ما، هم اینک در غدیری دگرباره به لبیک می نشینیم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 8 – ندای ملکوتی

صدای زنگ کاروانیان خاموش می شود. حاجیان از راه رسیده، در سکوت کامل فرو می روند. عالم ملک و ملکوت گوش جان به ندای ملکوتی برترین اولاد آدم می سپارد، تا آیه اکمال دین را از دهان مبارکش بشنود. او بر بلندای تاریخ قدم می نهد تا پیام رب العالمین را به همگان ابلاغ نماید که: “الیوم اکملت لکم دینکم…..”

آنگاه چون کسی که بار سنگینی را از دوش بر زمین نهاده باشد، نفس راحتی می کشد و می فرماید: “من کنت مولاه فهذا علی مولاه” اکنون به بهانه آن روز، باری دیگر صدای زنگ کاروانیان را می شنویم و در مجلس جشنی به شادی می نشینیم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 9 – پیام رسانی خدای

از حجه الوداع می آییم؛ همپای رسول، آکنده از رحمت بعثت؛ اما عطشناک ماندگاری آن در رایحه امامت. غدیر، تموّج تاریخ نبوت است در جاودانگی ولایت؛ که زلال پرشکنجش، نای جان را می نوازد و التهاب راه دشوار آینده را فرو می نشاند.

ما با پیامبر و علی همراهیم و جبرئیل را در پیام رسانی خدای و در خاتمیت بعثت می نگریم و نوای: “بَلِّغ ما انزل الیک…” را ترنم خوشنوای همیشه تاریخ تشیع می شنویم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 10 – ماجرای هدایت

چه دهشت زاست وادی ضلالت، چه تلخ است غصه جهالت، چه زیباست ماجرای هدایت، چه شیرین است حکایت محبت، و چه شورانگیز است داستان راه یافتن یک انسان به سرزمین مقدس “ولایت”. بیایید باری دیگر این داستان شورانگیز را در غدیری دیگر به گوش جان بشنویم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 11 – سودای بیعت

آفتاب تند نیمروز به آبگیری کوچک اما دریایی، در میان بیابان تفت و ریگزاران قهر آلود بدخویی، آن روز از پی هجده طلوع پر غروب می تابید….

و در آن هنگامه، به کوهی، بر ستیغ کوه و نوری بر بلندای نور می نگریست، و بدان درگاه نماز روشنایی می گزارد. آری، در آن پگاه آیت کمال غدیر تفسیر شد و در پس آن تا دیری پیمان شکنان نا استوار دل، به همهمه بیعت غریدند. ما اما، به راستی نقد مزجات جان به سودای بیعت می بریم. باشد که خریدارمان بپذیرد.

بر ما مرزبانان حماسه ولایت بایسته تر است که این یادمان بزرگ را بشکوه تر بداریم و با عهدی و سپاسی دیگر، دیگر بار استوارش داریم و با ترانه نام بلند محبوب، فرشتگان را به وجد آریم و با هم بسراییم: “الحمدُ اللهِ الَّذی جَعَلَنا مِنَ المُتِمَسِّکینَ بِولایَهِ عَلیِّ بنِ اَبی طالِب”

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 12 – راه نجات

در بلند ترین نقطه ی این شهر ایستاده ام و به دور دست ها می نگرم تمام خانه های این شهر انگار سوسوی نور خود را رفته رفته از دست می‌دهند غبار خاکستری شهر ها را فرا گرفته خسته…خودخواه…بی شکیب..! غدیر که می شود انگار رفته رفته غبارها کمرنگ می شوند همین که سوسوی چراغ هایشان تحیر برانگیز می شود یادشان می‌آید راه نجات را ..!

شهر چراغانی ای به نظر می رسد ک نور خود را وام دار نگاه کسیست.. .٠•چراغانی ها درانتظار شمایند یابن الحسن•٠. منتظر صدای حیدری ات، قامت علوی ات و بهارانه سبز فاطمی ات.. بار دیگر کنار هم جمع می شویم و دل را از مهر پدری تان چراغانی می کنیم تا ببینی که هنوز چه غبــار گرفته اما دلتنگ، بنـد بنـدِ وجــودمان ظهـورِ حیـــدری ات را می طلبد

زمان:

مکان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 13 –  ای غدیر!

تو دیگر یک برکه‌ی خاموش نیستی، تو مادر اقیانوس‌هایی. تک درخت کناره‌ی آبگیر!

سایه‌ات را بگستران! ما آمده‌ایم بیعت کنیم. که امروز هم دیر نیست …

اکنون به شکرانه‌ی پیوند غدیر با قلب‌هایمان، در جشن ولایت علی علیه السلام به شادی می نشینیم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 14 – غدیر مشعل همیشه فروزان

بعد از توحید و در راستای نبوت، هویت دینی ما در ولایت است و غدیر مشعل همیشه فروزان این باورهای جاوید است. غدیر آهنگ بیداری تشیع است. غدیر آهنگ هوشیاری و تحرک است. و غدیر، زنگ تداوم امامت با ظهور پیروز مهدی آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم است.

در هفته رویدادهای شگفت تاریخ همچنان غدیر و مباهله به نشانه برادری و به یاد تلاش های غدیری، خرسندیم در شادمانی این ایام در نشستی معرفتی در کنار شما باشیم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 15 – و این بار…

چشمان منتظر تاریخ، طلوعی دگر را نظاره گر بود. طلوع دو خورشید، یکی بر دست دگری، از مشرق ایمان. در نورٌعلی نور ولا، تبلور هزاران چشم اشتیاق، مژده صبحی ابدی می داد.

اما، کی شب زدگان شوم چشم بوم صفت را، تاب خورشید بوده است؟ پس به ابر کین آسمان صفا را پوشانیدند… اما … خورشید را چه باک کاین تابنده‌ی همیشه‌ی تاریخ را ابر فراوان بوده است …

اینک منتظران تاریخ چشم بر افق، مژگان دیده، فرش راه موعود غدیر کرده اند … تا بیاید و غدیر را جانی دوباره بخشد.

چشم انتظار قدوم شمادلباختگان ولای مولا هستیم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 16 – همت تاریخ قرآن

غدیر، گشاینده افق روشنی شد که نوید ماندگاری امیر المومنین (علیه السلام) بر فراز تارک تابناک اهل بیت علیم السلام در همت تاریخ قرآن بود.

به انگیزه بزرگداشت این باشکوهترین فراز تاریخ، از شما دعوت می کنیم در محفلی که قطره ای از چشمه سار ولایت مولا را به کام جان می چکانیم، حضور یابید تا میثاق مودت خود را به پیشگاه باری شکر بگذاریم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 17 – نگاه کن

نگاه کن؛ آبی آسمان را، که گلشنی است شکفته از گلخانه ستارگان. نگاه کن؛ آرام دریا را، که در تلاطم امواج شوق، آرامیدن از یاد برده است.

نگاه کن؛ خالی صحرا را، که رنگ و بوی سحر در جان خاموشش برقی زده است و در جان شبزدگان. نگاه کن؛ نگاه کن؛ چشمان طبیعت را که در انتظار نگاه تو لحظه شماری می کند؛

تا با تو بخوانند نقش تارک وجود را، نام آشنای دولت را و یاد یار مهربان را. اینک برخیز و در همایشی خجسته، با ما تا کرانه های غدیر همراه باش.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 18 – فرمانی از آسمان

هان، ای کاروانیان خسته بایستید! گرمای بیابان سخت است و آفتاب سوزان؛ اما به برکه های خم رسیده ایم؛ به زلال ترین آبگیر؛ به غدیر. و این، پیک خداست که فرمانی از آسمان بر پیامبر آورده است:

” ای پیامبر، آنچه بر تو فرود آمد، برسان. چه، پیامبریت ناتمام است. و بیم نداشته باش که ما از گزند مردمان نگاهت خواهیم داشت.” و فرستاده خدا به جهاز اشتران در برابر انبوه جمعیت، دست توانای علی را بر فراز می برد و او را در رساترین ابلاغ در برابر انبوه حاجیان به فرماندهی یقین می کند:

“هر که تا کنون از من فرمان برده است، از این پس باید فرمانبردار او باشد. او علی است. فرزند ابوطالب، برادرم و جانشینم….”

….و اکنون باری دیگر از ورای چهارده قرن، این هنگامه سترگ را به جشن می نشینیم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 19 – اتمام حجت خدا

غدیر، فریاد تمامت بعثت و تداوم تاریخ انسان ساز انبیاء الهی است. غدیر، آخرین منزلگاه اتمام حجت خدا و اولین سرای ساکنان حریم امن است.

غدیر، برکه ای که قطره قطره آن ضامن تموّج دریادلان عاشقی است که امامت و ولایت را تنها در برگزیدگان بر حق خدا می بینند.

غدیر، سر آغاز تاریخ امت؛ تاریخ امامت بر حق اسلام. غدیر، الگوی خدایاورانی است که بر تمسک به حبل الله المتین ولایت خاندان پیامبر مستحکم دانسته اند.

غدیر، تمامیت تاریخ شیعه است. و ما، هم اینک در غدیری دگرباره به لبیک می نشینیم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 20 – صدای زنگ کاروانیان

صدای زنگ کاروانیان خاموش می شود. حاجیان از راه رسیده، در سکوت کامل فرو می روند. عالم ملک و ملکوت گوش جان به ندای ملکوتی برترین اولاد آدم می سپارد، تا آیه اکمال دین را از دهان مبارکش بشنود.

او بر بلندای تاریخ قدم می نهد تا پیام رب العالمین را به همگان ابلاغ نماید که: “الیوم اکملت لکم دینکم…..”

آنگاه چون کسی که بار سنگینی را از دوش بر زمین نهاده باشد، نفس راحتی می کشد و می فرماید: “من کنت مولاه فهذا علی مولاه” اکنون به بهانه آن روز، باری دیگر صدای زنگ کاروانیان را می شنویم و در مجلس جشنی به شادی می نشینیم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 21 – حجه الوداع

از حجه الوداع می آییم؛ همپای رسول، آکنده از رحمت بعثت؛ اما عطشناک ماندگاری آن در رایحه امامت. غدیر، تموّج تاریخ نبوت است در جاودانگی ولایت؛ که زلال پرشکنجش، نای جان را می نوازد و التهاب راه دشوار آینده را فرو می نشاند.

ما با پیامبر و علی همراهیم و جبرئیل را در پیام رسانی خدای و در خاتمیت بعثت می نگریم و نوای: “بَلِّغ ما انزل الیک…” را ترنم خوشنوای همیشه تاریخ تشیع می شنویم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 22 – ماجرای هدایت

چه دهشت زاست وادی ضلالت، چه تلخ است غصه جهالت، چه زیباست ماجرای هدایت، چه شیرین است حکایت محبت، و چه شورانگیز است داستان راه یافتن یک انسان به سرزمین مقدس ولایت.

بیایید باری دیگر این داستان شوانگیز را در غدیری دیگر به گوش جان بشنویم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 23 – حماسه ولایت

آفتاب تند نیمروز به آبگیری کوچک اما دریایی، در میان بیابان تفت و ریگزاران قهر آلود بدخویی، آن روز از پی هجده طلوع پر غروب می تابید….

و در آن هنگامه، به کوهی، بر ستیغ کوه و نوری بر بلندای نور می نگریست، و بدان درگاه نماز روشنایی می گزارد.

آری، در آن پگاه آیت کمال غدیر تفسیر شد و در پس آن تا دیری پیمان شکنان نا استواردل، به همهمه بیعت غریدند. ما اما، به راستی نقد مزجات جان به سودای بیعت می بریم. باشد که خریدارمان بپذیرد.

بر ما مرزبانان حماسه ولایت بایسته تر است که این یادمان بزرگ را بشکوه تر بداریم و با عهدی و سپاسی دیگر، دیگر بار استوارش داریم و با ترانه نام بلند محبوب، فرشتگان را به وجد آریم و با هم بسراییم: “الحمدُ اللهِ الَّذی جَعَلَنا مِنَ المُتِمَسِّکینَ بِولایَهِ عَلیِّ بنِ اَبی طالِب”

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 24 – ای امیر عشق و محبت

دل بی‌قرارم امروز در غدیر تو را می‌جوید؛ ای امیر عشق و محبت! ای همه ­ی مهر! ای علی علیه السلام! در شادمانه ­ی ولایت امیر دل‌ها، همراهمان باشید.

از دیروز، تا به امروز، پیمان غدیر دست به دست گشت تا بانگ منادیان، دهان به دهان به گوشمان رسید و مهر امیر تا قلب‌هایمان، سینه به سینه جریان یافت.

از دیروز، چشمه­ ی روایت آن برکه­ ی به­ یادماندنی، از دل مرکّب کتاب‌های خطّی جوشید، دود چراغ‌ها به چشم دل­دادگان رفت و اگر شامّه‌ای بهشتی بود، می‌شد عطر غدیر را از همان‌جا بویید.

سجاده­ ی پاک مادربزرگ‌ها و تسبیح تربت پدربزرگ‌ها، روز و شب، خاطره ­ی عهدی ناگسستنی را برایمان برانگیخت، یا علی گفتنِ وقت برخاستن، با ما از یک آرمان سخن گفت.

ایستادن و پیمان نشکستن، از وفا نبریدن، از پای ننشستن، میثاق بستن و دست نشُستن، درس‌های دوست­ داشتنی مکتب ما شد.

این‌بار، وقت وفای ماست و سررشته، به دست ما و تکلیفِ ادا، بر گُرده­ ی ما. امروز اگر انجماد سکوت را نشکستیم، چه کس شکوهِ شیعی‌مان را فریاد کند؟

اگر از انعکاس سرباز زنیم، چه کس اوج موج‌های غدیر را تصویر کند؟ اگر ما پیغام‌رسان پیامبر به نسلِ پیش رو نباشیم، کدام منادی است که دم از سَروَری امیر زند؟ این‌بار وقت ِ وفای ماست. پس این گوی و این میدان!

منتظرتان هستیم. مولایمان مدد ­رسانتان باد!

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 25 – شاداب­ ترین پنجره­ ی بهار

غدیر آسمانی ­ترین برکه­ ی زمین است. غدیر در چهار فصل خلقت، شاداب­ ترین پنجره­ ی بهار است. پنجره ­ای به فراخنای دوازده ماه نور و دوازده فروردین مهر پس در این خدایی روز، کام جانمان را با یاد و نام مولایمان شیرین می­کنیم؛

و به شادی دل پیامبر  صلی الله علیه و آله و دودمانش ترانه ­ی سرور سر می­دهیم. باشد که در غوغای شادمانی دل علی علیه السلام، از دستان پر مهر صدیقه­ ی کبری علیها السلام، عیدانه بگیریم.

مکان:

زمان:


متن کارت دعوت با محوریت غدیر 26 – شاداب­ ترین پنجره­ ی بهار

غدیر خم؛ به آسمانی ترین برکه غدیر خم؛ به یاد ماندنی ترین آبگیر غدیر خم؛ بهترین سند جاودانه بیعت غدیر خم؛ زیباترین جلوه معرفی ولایت ای کاش بودیم و بیعت میکردیم! ای کاش بیعت میکردیم و افتخار می ورزیدیم.

ای کاش افتخار می ورزیدیم و ماندگار میشدیم! و ای کاش قدر دان گوهر ولایت علوی می ماندیم! حال که نبودیم ولی نعمت ولایت مولا را نصیبمان نمودند، چه کنیم تا با جان و دل پذیرای ولایت معصومین علیهم السّلام باشیم؟ و دیگران را چگونه همراه گردانیم؟

به بهانه ی عید سعید غدیر، عید ولایت؛ و با هدف برنامه ریزی جهت بزرگداشت این بزرگترین عید الهی، گرد هم می آییم تا تجاربمان را به یکدیگر عرضه نماییم. باشد که آستان مهدوی پذیرا باشند.

مکان:

زمان:


برای مشاهده منبع برخی متن کارت دعوت با محوریت غدیر در (سایت مناسبت ها) کلیک نمایید.

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا