معرفت به امام زمان علیه السلام (یاقوت 140)

تذكر دهنده ی خدمتگزاران به امام عصر (علیه السلام)

معرفت به امام زمان علیه السلام (برای منتظران ظهور)

معرفت به امام زمان از جمله وظایف یک جوان منتظر است. امام باقر علیه السلام نیز در زمینه نقش عمل به دانسته ها در افزایش دانایی می فرماید: «هرکس به آن چه می داند، عمل کند، خداوند آن چه را نمی داند به او می آموزد».

بنابراین، کسانی که در پی امام عصر، معرفت امام زمان (علیه السلام) و راه یافتن به ولایت ایشان هستند باید افزون بر مطالعه و تحقیق و تدبّر در ویژگی های امامان معصوم (علیه السلام)، در پیروی از این بزرگواران و دوری از مخالفت آن ها نیز بکوشند و خود را از همه آلودگی هایی که پیشوایان معصوم نمی پسندند، پیراسته سازند.

فایل صوتی سخنرانی معرفت به امام زمان علیه السلام (یاقوت140)

 

او شجاع ترین مردم است… از صفات امام زمان علیه السلام و اسماء او ویژگی ها هرچی میتونید به یاد بیارید. خب من می خوام همه اینا رو که شما شنیدید ببینید امام من اشجع الناس است. شجاع ترین مردم فاصله شجاعتش با شجاع ترین مردم مثلاً یک درجه دو درجه نیست.

اگر شجاع ترین مردم در شجاعت ده باشند او بیست و صد و هزار نیست اصلا قابل قیاس نیست. او فرزند کسی است که زره او پشت ندارد. او فرزند کسی است وقتی میخواست بره کربلا میگفت: اینا با من کار دارن با شما کار ندارن تنها از هیچی نمیترسه از هیچی نمیترسه خب؟

امام زمان علیه السلام همه عالم مال اوست. زمین همه ی اونایی که روی زمین زندگی میکنن هر چی که روی زمینه مال اوست. هر چه که در آسمانها و زمین هر چه مقالید آنها دست اوست. بگیم ثروتمند بگیم قدرتمند بگیم اهل تدبیر بگیم عالمه. چی بگیم؟ بگیم مهربان؟ همه صفاتو بگیم دیگه نه مهربانترین عالم ترین ثروتمند ترین بگیم می خوام بحث معرفت رو عرض کنم.

قبلا اینا رو بلد بودم تست میزدم ۲۰ می گرفتم حالا امشب می خوام ان‌ شاءالله به لطف خدای متعال و عنایت امام زمان علیه السلام ان‌ شاءالله بفهمم میدونی این صفت ها صفت های کیه اون کسی است که رسول خدا….


نکته 
مقالات یاقوت پیرامون روایت های کوتاه در رابطه با یاران و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام است که نتیجه ی هر بخش به امام عصر علیه السلام مربوط می شود.برای مشاهده فهرست یاقوت ها کلیک نمایید
منتظر شماره های بعدی باشید…

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا