جشن شعبان در باشگاه ورزشی – راهکار های تبلیغ نیمه شعبان

جشن شعبان در باشگاه ورزشی (سخنرانی و راهکار های تبلیغی نیمه شعبان)

چگونگی اجرای جشن شعبان در باشگاه ورزشی با تبلیغ و سخنرانی کوتاه در مورد امام عصر علیه السلام می توانید حضرت را معرفی نمایید.

بخش اول جشن شعبان در باشگاه ورزشی – راهکار های تبلیغ و تربیت مناسب

اگر دوست دارید در تبلیغ کردن و تربیت موفق باشید راهکار: قبل از به دست گرفتن زمام فکر مخاطب توبه و استغفار کردن و صددقه دادن را فراموش نکنید، کپی برداری و کلیشه ای حرف زدن ممنوع، باید لحظه به لحظه با ییامی که می خواهیم بدهیم ییوند خورده و آشتی کنیم.

خدا و امام زمان علیه السلام را لحظه به لحظده شاهد و ناظر افعال، افکار، اعمال و حرکات مان ببینیم. سعی کنید با توپر بروید چرا که هر کس قوی تر اجرا کند برنده تر است.

بر قراری روابط اجتماعی بالا و دو طرفه در موفقیت این طرح اثر مستقیم دارد. استفاده از کلمات ، واژه ها، و عبارات ساده و عامیانه می تواند در انتقال و فهم مطالب تاثیر بگذارد. مدت زمان ییشنهادی جهت اجرای طرح حداقل بیست و حداکثر 30 دقیقه است. بر قراری رابطه ی دوطرفه، ایجاد فضا و جو شاد، محکم، و جذاب ییوسته حرف زدن انتقال مفاهیم به جای انتقال عبارات و کلمدات مفید است.

مدت زمان ییشنهادی برای قسمت اول (در باره ی اثدرات ورزش) 15 حداکثر 20 دقیقه مدت زمان پیشنهادی برای معرفی ورزش به عنوان گنج حداکثر 5 دقیقه مدت زمان ییشنهادی برای پل زدن حداکثر 5 دقیقه عدم ریزش اطلاعات بلکه تبیین اطلاعات داده شده در قسمت های قبل در اثر بخشی موثر است هدف این است که شنوندگان به شنیدن مطالب تشنه شوند و این تشنگی باید زمینه را برای تفکر و تعقل در باره ی گنج واقعی ایجاد کند.

خبر خبر امروز با دست یر آمده ام مژده بدهید مژده گنج ییدا شده گنج، باور نمی کنید می خواهید به شما آدرس بدهم خودتان ببینید اگر با چشم خودتان ببینید باور می کنید (با شوخی کردن جو فضا را شاد کنید)

مثال: من به شما ادرس نمی دهم خیلی زرنگ هستید. (می روم می بینم جا تر است و بچه نیست) نه گذشته از شوخی نگران نباشدید بده شدما آدرس می دهم. چند نفرید بیست نفر پانزده نفر نگران نباشید گنج به اندازه ی همه ی شما است ببینم کی سلامتی و زندگی ا را دوست ندارد (اگر کسی به حالت شوخی گفت من دوست ندارم بگویید خیلی خوب بنشین وسط. خانم ها، یک دو سه که گفتم بریزید سر و به قصد کشت بزنید چون این خانم سلامتی و زندگی اش را دوسدت ندارد.

ورزش نقش بسیار مهمی در سلامتی و طول عمر فرد دارد به شرط ها و شروط ها. به شرط اینکه با مزاج و قدرت بدنی فرد متناسب باشد ( آقا در فیزیولوژی یک اصل داریم که عضوی که کار نکند محکوم به فناست یعنی تک تک اعضای بدنمان برای اینکه تغذیه کند فعالیت انجام دهد می بایست حرکت کند…


بخش دوم جشن شعبان در باشگاه ورزشی – سخنرانی در باشگاه 

با عرض سلام و خسته نباشید دوستان عزیز چند دقیقه بیشتر وقت شما را نمی گیرم اما در این مدت همراهی کنید و سوال هایی که پرسیده می شود جواب دهید. در رشته ای که انتخاب کرده اید چه هدفی را دنبال می کنید، چه چیزی مورد نظر شماست، و دوست دارید به چه چیزی دست پیدا کنید؟

پاسخ : خوش اندام شدم، سلامتی و تندرستی، مانکن شدن ، و… خوب خوش اندا م شدن، سلامتی و تندرستی، مانکن شدن، چقدر برای شما مهم است و ارزش دارد؟

پاسخ : خیلی

حالا اگر به شما بگویند که مثلا باشگاه حجاب تضمین کرده است که ظرف مدت مشخص مثلا دو یا سه ماه افرادی که در آن باشگاه ثبت نام می کنند به تمام اهدافشان از جمله موارد ذکر شده برساند اما در این میان لازم است که افراد تلاش و پشتکاری خوبی از خود نشان دهند و مقداری هزینه صرف کنند که شاید بیشتر از باشگاه های دیگر باشد. آیا قبول می کنید که برای اینکه به اهدافتان در یک مدت کوتاه تری دست پیدا کنید در این باشگاه ثبت نام کنید.

خوب پس اقرار کردید که در چنین باشگاهی ثبت نام می کنید و حاضر هستید زحمت و تلاش زیادی را در این را بر خود متحمل شوید. خانم ها قبول دارید که ما انسان های تنبلی نیستیم و فقط کافی است که ارزش و اهمیت چیزی را بدانیم مثلا بدانیم که فلان ورزش برای حفظ تندرستی ما عالی است و یا فلا ن باشگاه با مربی های عالی و زبده، تمرینات مناسب و مفید به ورزشکاران می دهد و…

پس قبول دارید که کافی است که برای ما گنج بودن و پر بها بودن چیزی ثابت شود، مثل اینکه خوش اندام بودن گنج ارزنده ای است، یک ورزشکار موفق شدن گنج ارزنده ای است و یا اینکه به این مطلب برسیم که تندرست شدن واقعا گنج است و می دانیم برای رسیدن به این گنج ها باید تلاش کرد و دستیابی به ان با تنبلی به دست نمی آید. و لازم است هر گونه رنج و سختی را تحمل کنیم تا به ان گنج دست پیدا کنیم.

اما در میان این گنج ها می خواهیم از گنجی صحبت کنیم که در میان ما است و واقعا گنج است اما گنج بودن آن را درک نکرده ایم و اصلا متوجه او نیستیم. به نظر شما آن چه گنجی است که با وجود پر ارزش بودن و پر بها بودنش، از توجه ما مورد غفلت قرار گرفته است.

کاش روزی می رسید که همانطور که به فکر راه ها و ورزش های مناسب برای تناسب اندام هستیم و این قدر با جدیت این برنامه ها را دنبال می کنیم، به سراغش می رفتیم و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کردیم و تمام مشکلات و سختی های راه را بر خود می خریدیم تا به ان گنج برسیم گنجی که نه تنها سلامتی ما را بلکه سعادت ما را تضمین می کند.

درست است که انواع نرمش ها و ورزش ها را جزء برنامه های جدی روزانه خود قرار می دهیم اما دست یافتن به این گنج پر بها را جز برنامه های خود نمی گنجیم.

آیا این خواسته ی نابجایی است که درک کنیم که امام زمانمان گنج غریب و ناشناخته است که او را نیافته ایم چرا که اگر او را بیابیم مسلما در راه رسیدن به او تنبل و کسل نخواهیم بود چرا که او ثروتمند ترین، مهربان ترین، شجاع ترین، پرهیزکار ترین فردی است که از هر لحاظ گنج است. آیا استفاده نکردن از این گنج به ضرر انسان نمی باشد؟

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا