دعا برای فرج در مجالس محرم (یاقوت 135)

تذكر دهنده ی خدمتگزاران به امام عصر (علیه السلام)

دعا برای فرج در مجالس محرم (عزای سیدالشهدا علیه السلام)

ماه محرم، یک فرصت بسیار بی نظیر و بی بدیل برای همه است چون در این ماه دل ها خیلی آماده است. دعا برای فرج در مجالس محرم یک تکلیف است. در سخنرانی زیر به شرح این موضوع پرداخته اند.


فایل صوتی سخنرانی دعا برای فرج در مجالس محرم

متن سخنرانی دعا برای فرج در مجالس محرم

مجلسی باشکوه و نورانی…این مجالس باید ما را برای امام زمان تربیت کنه… دوران دوران مهدی آل محمد است باید از او گفت… فکر امام زمانت باش…

این همه مهم است مجالس ذکر اهل بیت ذکر امام حسین سلام الله علیه، برای این که از توی این مجالس سربازان امام زمان به وجود بیان. این مجالس باید ما را برای امام زمان تربیت کنه. دو ساعت میبینی مجلس وعظ و سخنرانی و روضه و سینه زنیه، دو کلام برای امام زمان حرف نمیزنه. دو کلام دعا نمیکنه برای حضرت.

بله این مجالس خیلی خوبه بالاخره از آتش جهنم نجاتت میده. ولی آیا تو این مجالس کاری کردی که برای اهل بیت اثر داشته باشه؟ خدمت به اهل بیت باشه؟ بزرگترین خدمت این است که ما آماده بشیم برای امام زمان دعا کنیم، برای حضرت بخواهیم.

درد یتیمی ما گر خسته کرده ما را اما فزونتر از طفل قلب پدر بسوزد.در ببین هیئتی هاش او بیشتر غریب است در بین سینه زن هاش از چه دگر بسوزد…….

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

برای ارسال دیدگاه خود، در قسمت زیر دیدگاه و در خط بعدی نام و نام‌خانوادگی خود را بنویسی و بر روی فرستادن دیدگاه بزنید. *

دکمه بازگشت به بالا