شکرگزاری از امام عصر علیه السلام (یاقوت 114)

تذكر دهنده ی خدمتگزاران به امام عصر (علیه السلام)

شکرگزاری از امام عصر علیه السلام (نعمت وجود امام زمان علیه السلام)

 این سخنرانی بیان میکند که شکرگزاری از امام عصر علیه السلام از وظایف ماست چرا که به برکت وجود ایشان است که ما دنیا و آخرتی زیبا ان شاء الله خواهیم داشت.

نعمت وجود امام زمان علیه السلام والاترین نعمتی است که خداوند به بشر ارزانی داشته است و قدر ناشناسی آن عقوبت الهی را در پی دارد. هر نعمتی شکری در خورِ خود می‌طلبد. نعمتی بالاتر و ارزشمندتر از وجود مقدس امام زمانمان که خداوند، از میان این همه نعمت که به ما داده نیست.

فایل صوتی یاقوت 114 شکرگزاری از امام عصر علیه السلام 

آدم باید بگه اول با کی زندگی می کنه. صبح و شب با کی نفس میکشه. به عشق کی بلند میشه میشینه. اصلا حواسش کجاست؟ تو زندگی شما یه هفته با آن بزرگوار زندگی بکنید، صبح به او سلام بدید، شب قبل خواب به او سلام بدید. من خاطرم هست به یه دوست جوانی وقتی این را گفتم، گفتش: که من نمیتونم اینکارو بکنم خجالت می کشم، من احساس سردی می کنم.

گفتم: عیب نداره با همون احساس سردیت بگو که چون به من گفتن این کار رو بکنم این کار را می کنم با همون سردی بگو با همون بدون طعم و به اصطلاح اون هیچ حسی هم نداری بگو..

شما باور نمی کنید به یک هفته نرسید کار تمام شد. امام انیس است، در همان حدیث امام رضا علیه‌ السلام هست که امام انیسه… انیس از اسماء خدای متعال است، انیس می دونید یعنی چی؟ یعنی کسی که زود انس میگیره، دنبال بهانه میگرده.

عجب خدایی و عجب ولییه شما دو سال سه سال ده سااااال یک دفعه می بینید یادی از او نکردید. همین امشب، همین امشب برید، برید با او سخن بگید.. به سردی سخن بگید، بگید اصلا باهات حرفی ندارم..

فقط چون گفتند بیام باهات حرف بزنم، باهات حرف میزنم.. چند بار شما اینکارو بکنید ببینید چه جوری با شما رفیق میشه به شرطی که رسم رفاقت انشالله به جا بیارین.

این رسم بسیار خوب وقتی سر سفره آمدیم کناربه بچه هامون بگیم اول از آقا تشکر کن. (اللهم بارک لمولانا المهدی) این رسمه که یاد بدیم به بچه هامون هر چیزی که به دستشان رسید بگیم از آقاجان تشکر کن بداند آقایی دارد، بداند هر چه هست هستی او ز هستی اوست…..


نکته 
مقالات یاقوت پیرامون روایت های کوتاه در رابطه با یاران و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام است که نتیجه ی هر بخش به امام عصر علیه السلام مربوط می شود.برای مشاهده فهرست یاقوت ها کلیک نمایید
منتظر شماره های بعدی باشید…

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا