امید مؤمنان امام زمان علیه السلام (یاقوت 113)

تذكر دهنده ی خدمتگزاران به امام عصر (علیه السلام)

امید مؤمنان امام زمان علیه السلام(امام زمان پناه عالم)

یا صاحب الزمان ! ما در این عالم غیر از شما کسی را نداریم. مقاله امید مؤمنان امام زمان علیه السلام حاوی صوت کوتاهی است که درد و دل های منتظران مهدی علیه السلام را بیان کرده است.

فایل صوتی یاقوت 113 امید مؤمنان امام زمان علیه السلام

متن فایل صوتی یاقوت 113

اگر انسان با کسی یه دشمنی ۷ پشته هم داشته باشه، همین که جلوی در مسجد ایستادی می بینی این شخص اومد برای تسلیت وارد مجلست شد، دیگه هرچی داری تو صفحه دلت باهاش باز می کنی و پاک می کنی. با محبت بهش خوش آمدی میگی.

یا صاحب الزمان ما باید بهتر از اینا می بودیم. آقا خیلی وقتا دلت را به درد آوردیم ولی تو رو به جان مادر مظلومت… آقا نمیدونیم جسارته داریم عرض می کنیم یا عرض ادبه، یا صاحب الزمان… درسته که ما تو این عالم غیر از تو کسی رو نداریم، اما تو هم زیر این آسمون غیر از این شیعه ها، کسی توی این سی شب برای مادرت عزاداری نکرد. بیا به حرمت آبروی جد مظلومت امیرالمومنین علیه السلام همین امشب همه ما را حلال بفرما…

یا ایها العزیز مسنا و اهلنا الضر آقا ما با خانوادمون گرفتار شدیم. و جئنا ببضاعه مزجاه چیزی هم با خودمون نیاوردیم که قابل تو رو داشته باشه. فأوف لنا الکیل آقا تو کریمی تو کرامت داری. و تصدق علینا ان الله یجزی المتصدقین یا صاحب الزمان به جان مادرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به عنوان صدقه دور سر خودت به این دوستان مادرت فاطمه…

بالاخره اینا با یه امیدی ۳۰ شب برای مادرت فاطمه زهرا سلام الله علیها عزاداری کردند. آقا گر چه سیه رو شدیم غلام تو هستیم، خواجه مرگ بنده سیاه ندارد…..


دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا