برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
فهرست

ریسه ساتن مثلثی محرمی طرح یا حسین مظلوم 8 متری

ریسه ساتن مثلثی محرمی طرح یا حسین مظلوم

جنس : ساتن 

طول : 8 متر

طرح : مثلثی محرمی

«چاپ روی ریسه ها بصورت یکی درمیان پشت و رو می باشد.»

‎87,000 تومان
آخرین موجودی 8 قلم
با خرید این محصول 4 سکه به شما تعلق می گیرد
خروج
وضعیت
محصول جدید
کد محصول:
40002332
توضیحات

طول این ریسه 8 متر می باشد و نوار مورد استفاده در آن از الیاف پلی پروپیلن بوده که دارای مقاومت بالا می باشد و ریسه ها را در برابر وزش باد و عوامل جوی مقاوم می سازد.

بافت پارچه بسیار ظریف است و در بین تار و پود آن نرمی و براق بودن قابل مشاهده می باشد.

ریسه های ساتن به خاطر جنس سبک و قیمت ارزان و همچنین قابلیت استفاده در فضای بیرون مورد تقاضای خیلی از نهادهای مذهبی و فرهنگی می باشد.

جزئیات محصول
40002332
مرتبط با نام اهل البیت علیهم السلام
امام حسین علیه السلام
مناسبت اصلی
محرم
جنس
ساتن
ابعاد
8 متر
وزن با بسته‌بندی
42 گرم
نظرات خریداران
نمایش همه
پیشنهاد کاربران
کتیبه مخمل محرم با شعار "این خانه عزادار حسین است" جنس: مخمل چاپ: سابلیمیشین و قابل شستشو رنگ ریشه های کتیبه بر اساس نوع موجود در بازار (سفید یا قهوه ای) متغیر است.
بر روی مگنت عبارت "وقتی که آب می خورم به او سلام می کنم" نوشته شده است ابعاد این محصول در سه سایز 6*6، 8*8 و 10*10سانتی متر می باشد این محصول به صورت آهن ربایی می باشد. این مگنت قابل نصب بر روی تمام سطوح فلزی می باشد.
کاور خادم پاناما با شعار گذر تک تک این ثانیه های عمرم به قدیمی شدن نوکریت می ارزد (700616) کاور خادم پاناما با شعار گذر تک تک این ثانیه های عمرم به قدیمی شدن نوکریت می ارزد (700616)
پیش خرید
‎159,000 تومان
کاور خادم جنس پاناما چاپ سابلیمیشن قد کاور 68 سانتیمتر عرض کاور 49 سانتیمتر شعر روی کاور: گذر تک تک این ثانیه های عمرم به قدیمی شدن نوکریت می ارزد
‎159,000 تومان
کاور خادم جنس پاناما چاپ سابلیمیشن قد کاور 68 سانتیمتر عرض کاور 49 سانتیمتر شعر روی کاور: روزی ما به دست کریمان آشناست کفر است پای سفره بیگانه بگذرد این روزگار می گذرد خوب یا که بد بهتر که عمر ما در این خانه بگذرد
16 محصول دیگر در این شاخه:
‎65,000 تومان
ریسه غدیری عربی جنس : ساتن طول : 8 متر طرح : مثلثی دارای 14 تکه ابعاد هر تکه 18*22 سانتیمتر «چاپ روی ریسه ها بصورت یکی درمیان پشت و رو می باشد.»

حساب کاربری

خانه

جستجو و دسته بندی

محصولات منتخب غدیر

محصولات منتخب محرم

برای ذخیره محصولات مورد علاقه تان وارد حساب کاربری شوید.

ورود