اربعین زمینه ساز ظهور (یاقوت 42)

تذكر دهنده خدمتگزاران به امام عصر (علیه السلام)

اربعین زمینه ساز ظهور امام زمان علیه السلام

اربعین  یک پدیده معطوف به ظهور، که عاشورا را به آخرالزمان متصل می کند. در واقع پیاده روی اربعین زمینه ساز ظهور امام زمان علیه السلام است. در ادامه سخنرانی کوتاهی برای شما با این موضوع آماده کرده ایم.

کلیپ یاقوت 42 اربعین زمینه ساز برای ظهور

بازم ما بدبختا که چهره ای امام ندیدیم لذا نمی توانیم بفهمیم که وقتی امام را می بینم یعنی چی اصلا نمی توانیم تصور کنیم.لذا میگیم بیا یه فکری برای بدبختیمون کنیم اربعین بریم تو بیابون های کربلا بنشینیم امام صادق علیه السلام فرمودند تا نرید ننشینید توی بیابون تضرع نکنید ظهور نمیشه بریم توی بیابون کربلا و نجف بشینیم بهترین جا اونجاس بگیم یارب فرج امام را برسان.

از این کوری در بیاییم از این بدبختی دربیاییم از این همه گنهکاری دربیاییم اصلا فایده نداره اینجوری توبه کردن هی توبه می کنیم برمی گردیم آخر زمان تمامش غرق معصیته فردا می میریم مارو چال می کنند تموم میشه میره؟ لااقل آه حسرتشو کشیده باشیم جوان ها پیاده بریم اربعین ناتوان بشید با همان ناتوانی وارد حرم امام حسین بشید.

بزارید فشار بخورید که زوار الحسین لبیک یا حسین بگید که عمرمون رو باختیم شما تا جوانید از خدا بخواهید چشمتون باز بشه به جمال نورانی او ولی واقعیتی داره بودن نیکبختانه که او رو دیدن با او صحبت کردن نشستند خدمتش مهمانش شدن براشون روضه خوانده روضه براشون خواندن آرزو کنید که یک مرتبه گریستن او را ببینید….

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

برای ارسال دیدگاه خود، در قسمت زیر دیدگاه و در خط بعدی نام و نام‌خانوادگی خود را بنویسی و بر روی فرستادن دیدگاه بزنید. *

دکمه بازگشت به بالا