کتاب از تاریکی غیبت امام عصر علیه السلام تا روشنایی ظهور – معرفی کتاب نیمه شعبان

کتاب از تاریکی غیبت امام عصر علیه السلام تا روشنایی ظهور

آقای زاکربرگ را می شناسید؟ ایشان برنامه نویس رایانه و موسس شبکه اجتماعی فیس بوک و یکی از شخصیت های مشهور و ثروت مند جهانی است. او در هنگام تولد دخترش نامه ای برایش نوشته و منتشر کرده است که بهانه‌ی نگارش کتابی زیبا و پر مفهوم شده است! نویسنده‌ی کتاب از تاریکی غیبت امام عصر علیه السلام تا روشنایی ظهور هم نامه‌ی جذابی به آقای زاکربرگ نوشته است که متن کامل آن در کتاب درج شده است.

مشخصات کتاب

نام کتاب: کتاب از تاریکی غیبت امام عصر علیه السلام تا روشنایی ظهور
پدیدآوردنده: سید مسعود راد
ناشر: تک


کتاب از تاریکی غیبت امام عصر

بخشی از کتاب از تاریکی غیبت امام عصر علیه السلام تا روشنایی ظهور

و حالا چند جمله ای از این نامه: آقای زاکربرگ سلام بر شما و خانواده محترم همراه با آرزوی سلامتی در جسم روح و معنویت نامه شما را که خطاب به فرزند نو رسیده خود نوشته بودید خواندم و از آن لذت بردم نامه شما سرشار از عشق و محبت و امید بود!

آرزوهای خوب و قشنگی مطرح کرده و آینده درخشانی را برای فرزندتان و همه مردم جهان ترسیم نموده اید، اگر این آرزوها تحقق یابند دنیا گلستان خواهد شد! وقتی نامه شما را خواندم احساس کردم که شما هم مانند ما به آینده می اندیشید که از برابری و برادری آکنده باشد.

آینده ای که در آن هیچ یک از کودکان و مردم جهان از گرسنگی رنج نمی برند و به‌طور طبیعی و عادلانه رشد و زندگی کنند. همه مردم دنیا از امکانات بهداشتی و رفاهی یکسانی بهره مند شوند و آزادی و امنیت را به یک اندازه دریافت کنند

 آقای زاکربرگ! این آینده نگری و آرزوهای زیبای شما حاکی از آن است که شما هم اذعان می کنید که در حال حاضر چهره دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم زیبا نیست!

مشکلات فعلی جهان به قدری پیچیده است که گمان نمی کنم سرمایه گذاری خالصانه شما یا آقای بیل گیتس یا دیگران بتواند چهره جهان را از این زشتی ها پاک کند، ولی نباید فراموش کنیم که برای تغییر چهره زشت جهان باید همه با کمک یکدیگر با علل مشکلات بشر مبارزه کنیم نه با معلول ها.

 آقای زاکربرگ مطالب این کتاب تماما تعامل و تبادل فرهنگی صمیمانه است نه صرفاً یک موضع گیری سیاسی یا متعصبانه یک تحقیق صادقانه و بی‌طرفانه است در ضمن مخاطب من همه مردم دنیا می باشند نه فقط شخص جنابعالی یا سیاسیون جهان…

برای خرید کتاب از تاریکی غیبت امام عصر علیه السلام تا روشنایی ظهور از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

برای ارسال دیدگاه خود، در قسمت زیر دیدگاه و در خط بعدی نام و نام‌خانوادگی خود را بنویسی و بر روی فرستادن دیدگاه بزنید. *

دکمه بازگشت به بالا