کتاب رهایی بخش – معرفی کتاب نیمه شعبان

کتاب رهایی بخش (اعتقاد به امام غائب)

کتاب رهایى‏ بخش شامل پنج گفتار کوتاه و یک تقریظ (آغاز راه) و مقدّمه‏ (میلاد) است. نویسنده، نیاز به امام را حتّى در شناخت خدا لازم مى‏ داند و نشان مى‏ دهد که اعتقاد به امام غائب، دیرین و ریشه‏ دار و فطرى است و نه زاده‏ ى شکست‏ ها و ناکامى‏ ها.

آقاى مسعود شریعت پناهى در این کتاب، به مناسبت، از تحلیل‏ هاى نادرست دیگران درباره‏ ى اعتقاد مهدویت و از برخى مهدى‏ نمایى‏ ها یاد مى‏ کند. این کتاب شامل پنج بخش است: ۱- ضرورت اجتماعى رهبر؛ ٢- خدا در مفهوم رهبرى؛ ۳- انقلابگر پنهان؛ ۴- حماسه‏ ى امید و انتظار؛ ۵- در میقات ظهور

مشخصات کتاب

نام کتاب: کتاب رهایی بخش
پدیدآوردنده: مسعود شریعت پناهی
ناشر: آفاق


کتاب رهایی بخش

بخشی از کتاب رهایی بخش

لطفا به جملاتی که تا ثانیه هایی دیگر خواهید خواند حسابی دقت کنید! به نظر شما گوینده‌ی این عبارات چه کسی است!؟ “…مسیحیت دین گذشته و مرده است افکار و آمال مسیحی‌ها نمی‌تواند جواب مسائل روز و انتظارات آینده را بدهد.

اسلام نیز با اینکه دین تازه‌تری است برای اکثر مسلمان ها باب معنویت و تربیت را می‌بندد و ناظر آینده بشریت نیست، فقط اقلیت شیعه هستند که با اعتقاد و انتظار امام غائب امیدوار به آینده دنیا هستند و مشکلات زندگی را با اعتقاد و امید دیگری طرح می کنند…”

حتما فکر می کنید یک شیعه‌ی متعصب از دل فرهنگ خودمان این حرف ها را زده؟نه؟ خیر این طور نیست! اینها بخشی از سخنان پرفسور هانری کربن فرانسوی است!! به عمق سخن او فکر کردید!؟ اصلا این دیدگاه چه سوالاتی را در ذهن ما حل خواهد کرد!؟

اگر از شما هم پرسیده اند که فایده‌ی امام غائب چیست؟ پیشنهاد می کنیم کتاب کم حجم و روان زیر را مطالعه کنید که دریچه‌ی تازه ای به مباحث مهدویت خواهد بود!

برای خرید کتاب رهایی بخش از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.

 

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا