روزشمار در انتظار بهار – روزشمار نیمه شعبان[همراه با ویدیو استوری]

روزشمار در انتظار بهار شامل متن های زیبا و تشرفات امام عصر علیه السلام

روزشمار در انتظار بهار شامل متن های زیبا و تشرفاتی در مورد امام زمان علیه السلام است. که به صورت ویدیو استوری تهیه و تولیده شده، شما گرامیان می توانید برای تبلیغ یاد و نام امام عصر علیه السلام از آنها در فضای مجازی استفاده نمایید.

روزشمار در انتظار بهار – 50 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

او اهل وقت تلف کردن نبود عمرش را گذاشته بود به جستجوی دانش، شنیده بود کسی کتابی نوشته است که در بعضی محافل خیلی سر و صدا کرده، اما تنها یک نسخه از این کتاب وجود داشت که نویسنده آن را می زد زیر بغلش و در این مجلس و آن مجلس برای دیگران می‌خواند و ذهنها را خراب می کرد.

واز ترس اینکه دیگران آن را نقد کنند و اشکالاتش را جواب دهند همان یک نسخه را هم به کسی نمی داد، علامه حلی اما اهل بی تفاوتی نبود خود را به آب و آتش زد و موفق شد نویسنده کتاب را راضی کند تا فقط یک شب آن را به او امانت دهد.

 حالا یک شب تا صبح وقت داشت که از روی آن کتاب یک نسخه بنویسد تا بعدا سر فرصت بر آن ردیّه بنویسد؛ به سرعت رونویسی می کرد شب از نیمه گذشته بود مدام می نوشت، خستگی اما امانش را برید و پلک هایش سنگین شد و نفهمید چه وقت خوابش برد.

 اما گل سحر که از خواب پرید به چشمهای خودش دید که تمام صفحات کتاب رونویسی شده! چطور ممکن است؟ با دقت نگاه کرد و دید در صفحه آخر به خط خوش نوشته است: “این رونوشت را حجت بن الحسن نگاشته است”

 بله علامه حلی مورد لطف امام مهربانی قرار گرفته بود که حواسش به دوستانش هست و یارانش را یاری می کند!

نجم الثاقب باب هفتم حکایت پانزدهم

برای مشاهده کتاب نجم الثاقب کلیک نمایید.
برای خرید کتاب نجم الثاقب از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 49 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

سحر بود همه چشم ها در خواب و همه جا غرق در سکوت، از پله‌های سرداب مقدس سامرا آرام آرام پایین می رفت تامثل هر سحر مشغول عبادت و دعا شود اما این بار انگار همه چیز فرق می کرد، نسیم سحرگاهی سامرا عطر خوشی به خود گرفته بود از در و دیوار آرامش و نور می بارید

پله ها را یکی یکی پایین می رفت که صدای دلنشینی را شنید انگار کسی زودتر از او خود را به سرداب رسانده و داشت با خدای خودش راز و نیاز می کرد، قلبش به تپش افتاد، از سوز این صدا بند دلش پاره شد

خوب گوش داد و از روی صدا محبوبش را شناخت و شنید که آن بزرگوار اینگونه مناجات می کند: خدایا شیعیان ما از شعاع نور ما خلق گشته اند اما به اتکاء محبت ما گناهان بسیاری مرتکب شده اند خدایا از گناهانی که بین تو و آنان است به خاطر ما درگذر

 (و به آنان رحم کن)و ایشان را به خاطر بدی اعمال شان در برابر دشمنان ما رسوا مکن!نفس در سینه های سید بن طاووس حبس شده بود و عرق شرم بر پیشانی اش نشسته بود یعنی پدری مهربان تر از او کسی سراغ دارد؟

نجم الثاقب باب هفتم حکایت پانزدهم

برای مشاهده کتاب نجم الثاقب کلیک نمایید.
برای خرید کتاب نجم الثاقب از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 48 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

جوان گفت: جاده مرا صدا میزند راه مرا میخواند، بگذار بخواند! من کوله بار خویش را بسته ام! پس… قدم در راه خواهم گذاشت. پا به پای جاده خواهم رفت، ای انتهای تمامی جاده های بی انتها… تازه عروس گفت: مهربان پدر! تو خوب میدانی که من ده‌ها خواستگار خویش را به خاطر تو که دلدار بی چون و چرایی برای من، جواب کردم!

چرا که دیدم که در قلبشان که به قول خودشان به وسعت دریا بود و البته نبود، جایی برای تو ندارند!من در انتظار یاری هستم که دلش را و همه احساسش را تقدیم تو کرده باشد! تازه دانسته ام  که می شود با تو حرف زد و درددل کرد. حرف زد و سبک شد.

حرف زد و عذر گناه خواست من هیچ کدام از اینها هیچ کدام را نمی دانستم تا شبی سرد که آسمان ابری بود و… نچه خواندید بخشی از کتاب زیبای “او گفت…”نوشته‌ی آقای محمد علوی می باشد. در این روزهای باقی مانده تا ولادت مهربان ترین پدر طعم شیرین گفتگو با او را با این کتاب می توان تجربه کرد.

برای خرید کتاب او گفت از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 47 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

قدرت و تاثیر: وقتی پس از دبیرستان به دانشگاه رفتم آنجا معلمی داشتم که میگفت قدرت و تاثیر دو مقوله اند… کسانی قدرت دارند ولی در تاثیرگذاری ناتوانند.

در مقابل کسانی فاقد قدرت مادی هستند اما در تاثیرگذاری بر مردم بسیار توانا هستند، شیخ (زکزاکی)از این نکته ها درس گرفت و در زندگی اش چنان شد که توانست بدون هیچ قدرت مادی میلیون ها انسان را جذب تشیع نموده و تنها با منطق و بیان قلوب آنها را تسخیر کند!

باید حسینیه ساده‌ای را که او به نام بقیه الله بنا نهاد ببینیم که افراد از راه های دور به سوی آن سفر می کنند! امروز تبلیغ مهدوی و فراخوانی جهانیان به مکتب حضرت بقیه الله نیازمند چنین مبلغان فهیم و هوشمند و فداکار است تا بتوانند بر قلوب تاثیر گذارند…

آنچه خواندید بخشی از یادداشت”قدرت و تاثیر” از کتاب “زندگی مهدوی” نوشته‌ی دکتر عبدالحسین فخاری است

اگر علاقه مندید نگاه تازه و انگیزه ای بالا در امر خدمتگزاری آستان مهدوی پیدا کنید مطالعه‌ی این اثر جامع را از دست ندهید!

برای خرید کتاب زندگی مهدوی از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 46 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

ما با مطالعه‌ و انس با این کتاب، گروهی هم فکر و هم هدف خواهید داشت! و البته خوش فکر و عمیق! این مجموعه از یادداشت هایی کوتاه تشکیل شده اما در موضوعات متنوع و کاربردی با هم مرور می کنیم!

پرواز فواره ها: وقتی کنار فواره ها نشسته‌اید و بالا رفتن و اوج گرفتن و پرواز قطره های آب را می بینید فواره ها با شما سخن می گویند! له فواره ها رودها و آبشارها راز خود یعنی “حرکت” را با شما در میان می‌گذارند! تا شما هم چون آنان از سکون و رکود بگریزید و حرکت کنید و شاداب و موثر گردید!

سبک زندگی:…این زندگی انتظار گونه چنان است که فرد نظارت مولایش را در همه لحظه های زندگی اش احساس می کند و تلاش دارد کاری کند که از سبک زندگی اش لبخند بر لبان مولا بنشیند.

قدرت رسانه: اصحاب انتظار را وظیفه سنگین تر است زیرا موعود جهانی را اگر همه جهانیان بشناسند زودتر از دام شیطان رها می شوند و به سوی آن دم مسیحایی پر می کشند که درمان همه دردهای آنهاست.

برای خرید کتاب زندگی مهدوی از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 45 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

آینده به کدام سو می رود؟ آینده این جهان چه خواهد شد؟ این سوالات همیشه دغدغه ی انسان ها بوده حالا ببینیم معصومین علیهم السلام ما در سخنان شان چه آینده ای را برای ما ترسیم کرده اند!؟ خدای مهربان سرانجام این جهان را چنان رقم زده که در عصر حکومت پربرکت بقیه الله اعظم علیه السلام موجودات عالمِ خلقت به کمال مطلوب دست یابند یعنی: در سرتاسر زمین گیاه می روید، آسمان در نهایت رحمت می‌بارد.

معادن و گنج ها آشکار می شوند، خرابی ها اصلاح می گردد، زمین نورباران می شود، راه های آسمان گشوده می شود، عدالت بر جهان سایه می گسترد، گرسنگی از سراسر جهان برچیده می‌شود، امراض و بیماری ها بهبود می یابد فحشا از گیتی برچیده می شود جهانیان به جای حرام خواری از غذا های لذیذ بهره می برند.

حقایق کتمان شده در تاریخ فاش می گردد، حقایق بیکران قرآن آشکار می گردد دانش و بینش در جهان افزوده می‌شود و لذت بندگی خدا در کام جان مردم می‌نشیند اگر دوست دارید با متن این احادیث زیبا و امید بخش بیشتر آشنا شوید، مطالعه‌ی کتاب ارزشمند “کمال هستی در عصر ظهور” تالیف مرحوم محمد باقر علم الهدی را پیشنهاد می کنیم.

برای خرید کتاب کمال هستی در عصر ظهور از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 44 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

لطفا به جملاتی که تا ثانیه هایی دیگر خواهید خواند حسابی دقت کنید! به نظر شما گوینده‌ی این عبارات چه کسی است!؟ “…مسیحیت دین گذشته و مرده است افکار و آمال مسیحی‌ها نمی‌تواند جواب مسائل روز و انتظارات آینده را بدهد.

اسلام نیز با اینکه دین تازه‌تری است برای اکثر مسلمان ها باب معنویت و تربیت را می‌بندد و ناظر آینده بشریت نیست، فقط اقلیت شیعه هستند که با اعتقاد و انتظار امام غائب امیدوار به آینده دنیا هستند و مشکلات زندگی را با اعتقاد و امید دیگری طرح می کنند…”

حتما فکر می کنید یک شیعه‌ی متعصب از دل فرهنگ خودمان این حرف ها را زده؟نه؟ خیر این طور نیست! اینها بخشی از سخنان پرفسور هانری کربن فرانسوی است!! به عمق سخن او فکر کردید!؟ اصلا این دیدگاه چه سوالاتی را در ذهن ما حل خواهد کرد!؟

اگر از شما هم پرسیده اند که فایده‌ی امام غائب چیست؟ پیشنهاد می کنیم کتاب کم حجم و روان زیر را مطالعه کنید که دریچه‌ی تازه ای به مباحث مهدویت خواهد بود!

برای خرید کتاب رهایی بخش از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 43 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

بخوانیم و آرامش بگیریم!”و من قتل مظلوما فقد جعلنا لولیه سلطانا فلا یسرف فی القتل، انه کان منصورا “حضرت امام باقر علیه السلام فرمودند: آن که مقتول نامیده شده حسین علیه السلام  است و ولیّ او  قائم علیه السلام است….

همانا دنیا به پایان نرسد تا اینکه مردی از آل رسول پیروز گردد که زمین را از قسط و عدل  آکنده سازد، همچنان که از جور و ظلم پر شده باشد برای رسیدن روز فتح و پیروزی، چشم انتظار و تلاشگر باشیم!

سوره مبارکه اسرا آیه ۳۳/ تفسیر العیاشی۲۹۰:۲

برای مشاهده کتاب سیمای حضرت مهدی علیه السلام در قرآن کلیک نمایید.
برای خرید کتاب سیمای حضرت مهدی علیه السلام در قرآن از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 42 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

بخوانیم و لذت ببریم! الذین ان مکناهم فی الارض اقاموا الصلاه و آتوا الزکاه  و امروا  بالمعروف و نهوا عن المنکر ولله عاقبته الامور* “کسانی که اگر در زمین به آنان توانایی دهیم، نماز را به پای دارند و زکات بخشند و به معروف امر و از منکر نهی کنند و عاقبت کارها به دست خداوند است”

امام باقر علیه السلام فرمودند: (این آیه) برای آل محمد است، مهدی و اصحاب او خداوند متعال مشارق و مغرب  زمین را به تصرف آنها در آورد و دین را آشکار سازد و خداوند متعال به وسیله او و یارانش بدعت ها و باطل را از بین می‌برد همچنان که سفیهان حق را  میرانده باشند

 تا جایی که اثری از ظلم دیده نشود و امر به معروف و نهی از منکر خواهند نمود و “آخر کارها به دست خداست” مشتاقانه چشم انتظار آن روز باشکوه خواهیم ماند!

سوره حج آیه ۴۱/تاویل الآیات الظاهره ۳۳۹:۱

برای مشاهده کتاب سیمای حضرت مهدی علیه السلام در قرآن کلیک نمایید.
برای خرید کتاب سیمای حضرت مهدی علیه السلام در قرآن از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 41 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

الم * ذلک الکتاب لاریب فیه هدی للمتقین* الذین یومنون بالغیب ویقیمون الصلاه و مما رزقناهم ینفقون* جابر بن عبدالله انصاری که یکی از یاران مورد اعتماد پیامبر عزیزمان است.حدیث زیبایی را از آن حضرت نقل کرده است.

این حدیث معنای عمیق این آیاتِ مقدس قرآن را برای مان آشکار تر می کند! بخوانیم و لذت ببریم!: رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: خوشا به حال صبرکنندگان در زمان غیبت او! خوشا بر آنان که در راه ایشان پرهیزگارند!

آنهایند که خداوند در کتاب خویش چنین وصف شان فرمود: “آنان که به غیب ایمان آورند” و سپس فرمود: “آنان حزب خدایند آگاه باشید.

الم * ذلک الکتاب لاریب فیه هدی للمتقین* الذین یومنون بالغیب ویقیمون الصلاه و مما رزقناهم ینفقون* جابر بن عبدالله انصاری که یکی از یاران مورد اعتماد پیامبر عزیزمان است.حدیث زیبایی را از آن حضرت نقل کرده است.

این حدیث معنای عمیق این آیاتِ مقدس قرآن را برای مان آشکار تر می کند!بخوانیم و لذت ببریم!: رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: خوشا به حال صبرکنندگان در زمان غیبت او! خوشا بر آنان که در راه ایشان پرهیزگارند!

آنهایند که خداوند در کتاب خویش چنین وصف شان فرمود: “آنان که به غیب ایمان آورند” و سپس فرمود: “آنان حزب خدایند آگاه باشید که حزب خداوند همان پیروزان اند”.

سوره بقره آیات ۱ تا ۳/ سوره مجادله آیه ۲۲

برای مشاهده کتاب سیمای حضرت مهدی علیه السلام در قرآن کلیک نمایید.
برای خرید کتاب سیمای حضرت مهدی علیه السلام در قرآن از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 40 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

از امام صادق علیه السلام سوال شد که:  آیا می‌توان به قائم علیه السلام به عنوان امیرالمومنین سلام نمود؟  حضرت فرمودند: نه این اسمی است که خداوند امیرالمومنین (علی علیه السلام ) را به آن نامیده است.

و قبل از آن حضرت و بعد از آن حضرت کسی به آن اسم نامیده نشد مگر شخص کافر (راوی گفت) پس چگونه بر قائم سلام می شود؟ فرمود: می گویی “السلام علیک یا بقیه الله” آنگاه این آیه را قرائت فرمود: “بقیه الله خیر لکم إن کنتم مؤمنین”  “بقیه‌الله بهتر است برای شما اگر مومن هستید”

سوره هود آیه ۸۶/ اصول کافی۴۱۱/۱

برای خرید کتاب امام عصر علیه السلام از نگاه قرآن و عترت از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 39 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

بخوانیم و آرامش بگیریم! “اعلموا ان الله یحیی الارض بعد موتها” “بدانید که البته خداوند زمین را پس از مردن آن زنده خواهد کرد” حضرت امام باقر علیه السلام در مورد این آیه فرمودند: منظور از مردن زمین کفر ورزیدن اهل آن است و کافر مرده است،

پس خداوند آن را به ظهور حضرت مهدی علیه السلام زنده خواهد کرد. که در زمین عدالت می‌نماید پس زمین را زنده می سازد و اهل آن را پس از مرگشان زنده می گرداند. پر امید و پر توان چشم انتظار آن روز می مانیم!

سوره مبارکه حدید آیه ۱۷
تاویل الظاهره: ۶۳۸

برای مشاهده کتاب سیمای حضرت مهدی علیه السلام در قرآن کلیک نمایید.
برای خرید کتاب سیمای حضرت مهدی علیه السلام در قرآن از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 38 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

آیا تا به حال به سوالات زیر فکر کرده اید؟ چرا آزمون بصیرت از سخت ترین آزمون هاست؟ و راه برون رفت و نجات موفقیت آمیز از این آزمون چیست؟ مفهوم واقعی غیبت چیست؟ اکنون حجت خدا چگونه و با چه نظام پیچیده‌ای به تدبیر امور خواهد پرداخت؟

در روایات مردم روزگار ظهور و جهانی که با ظهور مواجه خواهد بود چگونه ترسیم شده‌اند؟ آیا ظهور تنها در گرو خواست بشریت و آمادگی آنان و نتیجه سیر طبیعی تاریخ است یا تنها به اراده خداوند بستگی دارد؟ آیا برای ظهور زمان مشخصی تعیین شده است؟

مسئولیت منتظران در قبال ظهور امام زمان چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوالات مطالعه این کتاب پیشنهاد ویژه‌ی ماست!

برای خرید کتاب معمای پیچیده آخرالزمان از فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 37 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

بخوانیم و استوار بمانیم! “یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون” “میخواهند نور خدا را با نفس هایشان خاموش سازند و خداوند تمام کننده نور خود است” امام صادق فرمودند :(نورِ تمام) قیام کننده از آل محمد است.

هرگاه به پا خیزد خداوند او را بر همه ادیان چیره می سازد تا آنجا که جز خداوند پرستیده نشود و همین است معنی فرموده پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله: (حضرت قائم) زمین را از قسط و عدل آکنده خواهد ساخت، همچنان که از جور و ظلم پر شده باشد

سوره صف آیه ۸/تفسیر القمی۳۶۵:۲

برای مشاهده کتاب سیمای حضرت مهدی علیه السلام در قرآن کلیک نمایید.
برای خرید کتاب سیمای حضرت مهدی علیه السلام در قرآن از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 36 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

“راه خوشبختی” رفیق رفیق را نمی آزارد! من تو را بارها ناراحت کرده ام شرط رفاقت آن است که تو را از خودم راضی کنم با توبه ای صادقانه برای جبران خطاهایم “ذنوبنا به مغفوره” خدایا گناهان ما را به خاطر او( حضرت مهدی علیه السلام) بیامرز!

دعای ندبه /برگی از کتاب زیبای “الفبای رفاقت”

برای خرید کتاب الفبای رفاقت از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 35 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

این روایت زیبا را شنیده اید!؟ امام صادق علیه السلام فرمودند: از حقوق ما بر شیعیان مان این است که بعد از هر نماز واجب دست بر چانه بگذارند و سه مرتبه بگویند:

یا رب محمد عجل فرج آل محمد
یارب محمد احفظ غیبه محمد
یارب محمد. انتقم لابنه محمد

ای پروردگار محمد گشایش امور آل محمد را تعجیل فرما
ای پروردگار محمد در غیبت محمد (دین) را محافظت کن
ای پروردگار محمد انتقام دختر محمّد را بگیر

صحیفه مهدیه۱۹۵/ نکته ای از کتاب ارزشمند “آشتی با امام عصر”

برای خرید کتاب آشتی با امام عصر علیه السلام از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 34 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

بخوانیم و امیدوار شویم! “أَمَّن یُجِیبُ الْمُضطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوءَ وَ یَجْعَلُکُمْ خُلَفَاءَ الاَرْضِ” “یا کیست آن که دعای مضطر را به اجابت رساند و ناگواری را برطرف سازد و شما را جانشینان زمین قرار دهد؟”

امام صادق علیه السلام فرمودند: این آیه درباره قائم آل محمد علیهم السلام نازل شده است؛ به خدا سوگند هنگامی که او در مقام ابراهیم دو رکعت نماز گزارد و خداوند را بخواند، خدا او را اجابت می فرماید و ناپسند را از وی برطرف می سازد (اذن ظهور می‌دهد) و او را در زمین خلیفه قرار می‌دهد.

سوره نمل آیه ۶۲/تفسیر القمی ۱۲۹:۲

برای مشاهده کتاب سیمای حضرت مهدی علیه السلام در قرآن کلیک نمایید.
برای خرید کتاب سیمای حضرت مهدی علیه السلام در قرآن از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 33 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

بخوانیم و دانش مان را ارتقا بخشیم! کاش می شد مختصری از شکوه آن دوران طلایی را ترسیم کرد! و پرده هایی از زیبایی های آن دوران باشکوه را به نمایش گذاشت! و آن همه صفا و معنویت، خیر و برکت، پاکی و صداقت، عدل و امانت ،ایمان و شجاعت را به رشته تحریر درآورد!به راستی حکومتی که همه انبیا و اولیای الهی آرزوی برقراری آن را داشته‌اند چه حکومتی است؟

آن امام مقتدری که خداوند او را برای تشکیل چنین حکومتی ذخیره کرده چه اوصافی دارد؟ و چگونه چنین امر عظیمی را در عالم تحقق می‌بخشد؟ و چگونه فتح و پیروزی نصیب او می گردد؟ برای پاسخ به این سوالات مطالعه کتاب ارزشمند “دوران باشکوه ظهور” را پیشنهاد می کنیم!

کتاب دوران باشکوه ظهور

برای خرید کتاب دوران با شکوه ظهور از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 32 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

کمی درنگ! اگر بهترین دوست مان گرفتار باشد حاجتی جز رفع گرفتاری او داریم؟ مگر نه اینکه تو بهترین دوست ما هستی و مگر نه اینکه بزرگ‌ترین گرفتاری تو زندان غیبت است پس باید بزرگترین حاجت من هم آمدن تو باشد!

برگی از کتاب زیبای “الفبای رفاقت”

برای خرید کتاب الفبای رفاقت از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 31 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

آخرین روزهای سال، آخرین اقدامات، آخرین خرید ها، تسویه حساب ها، بستن پرونده یک سال شمسی که با همه فراز و نشیب هایش بخشی از زندگی ما را برداشت و رفت…

اما…ما را با آخرین حجت حق، در آخرین روزهای سال، یک حساب رسی خصوصی است که در تنهایی باید با او خلوت کنیم! و ضمن سپاس از همه توفیقاتی که نصیب ما نمود. و عذرخواهی از همه قصور ها و تقصیرهایی که مرتکب شدیم،عرض کنیم:

آماده‌ایم تا چون برادران خطاکار یوسف زبان به توبه بگشائیم و حکم را به شما بسپاریم! اما به مِهر و مهربانی ات امیدواریم‌ ای مهربان تر از یوسف!

بخشی از کتاب پرمحتوای “گفتمان مهدوی”

برای خرید کتاب گفتمان مهدوی از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 30 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

روزهای شیدایی است تا نیمه شعبان! می دانم که محبوب ترین کتاب در نزد تو قرآن است می خواهم هر روز چند آیه قرآن بخوانم و ثواب آن را به تو تقدیم نمایم!

امام صادق علیه السلام: قرآن پیمان خدا با مردم است پس یقیناً برای شخص مسلمان سزاوار است که با دقت در پیمان خویش بنگرد و از آن در هر روز ۵۰ آیه بخواند.

برگی از کتاب زیبای “الفبای رفاقت”/شیخ صدوق ثواب الاعمال صفحه ۱۲۷

برای خرید کتاب الفبای رفاقت از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 29 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

آیا تا به حال کسی از شما در مورد معنا و مفهوم غیبت امام زمان علیه السلام سوال کرده است؟ آیا دلیل و شاهد از قصه های قرآن برای پاسخ این سوال داریم؟ در روایات بسیاری آمده که امام مهدی علیه السلام سنتی از حضرت یوسف دارد. حضرت یوسف مستقیماً با مردم در تماس بود و به اداره امور آنان پرداخت در حالی که نمی‌دانستند یوسف پیامبر است.

مفهوم غیبت بین دو معنای حضور و عدم ظهور است آن حضرت در میان مردم است اما ناشناخته و از این رو غائب خوانده می شود،  بنابراین مفهوم غیبت غایب بودن از ظهور است نه غیبت از حضور

بخشی از کتاب “معمای پیچیده آخرالزمان”

برای خرید کتاب معمای پیچیده آخرالزمان از فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 28 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

می خواهم تو را یاری کنم! اما این بار نه با دست و زبان بلکه با اموال! می خواهم بخشی از درآمدم در مسیر تبلیغ نام تو صرف شود! امام صادق می‌فرمایند: هیچ چیز نزد خدا از صرف نمودن مال برای امام علیه السلام محبوب تر نیست

و به درستی که خداوند در عوض یک درهم که مومن از مال خود به مصرف امام علیه السلام برساند به اندازه کوه احد در بهشت به او عطا می فرماید

برگی از کتاب زیبای “الفبای رفاقت”/کافی جلد ۱ صفحه ۵۳۷ حدیث ۲

برای خرید کتاب الفبای رفاقت از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 27 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

حتما شنیده اید که… در دوران با عظمت ظهور زمین آنچه در توان دارد و برایش ممکن است خیرات و برکات خود را ظاهر می‌سازد… به گونه‌ای که جایی از آن خراب نمی ماند جایی از آن خشک و بی زراعت نمی‌باشد بیابان‌ها و صحراها همه سبز و خرم می گردد.

و هرکس از مشرق به مغرب سیر کند همواره از باغی به باغی و بوستانی به بوستانی قدم می‌نهد زمین خودش را آرایش نماید و زینت می دهد و طراوت خاصی پیدا می کند چشم و انتظار و مشتاق آن روزگار خواهیم ماند! برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کتاب “دوران باشکوه ظهور” را پیشنهاد می کنیم

کتاب “دوران باشکوه ظهور”

برای خرید کتاب دوران با شکوه ظهور از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 26 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

ادموند پارکر جوان مسیحی از خانواده سرشناس انگلیسی است از دانشجویان نخبه رشته حقوق است مدتی است که کابوس‌های وحشتناک به سراغ ادموند می‌آید که نمی‌تواند معنی آنها را بفهمد، گاهی احساس می کند در آن خوابها مسیح علیه السلام برای نجاتش می‌آید.

پس بر آن می شود که به جستجوی حقیقت بپردازد اما کسی نمی تواند کمکش کند تا اینکه دست سرنوشت او را به سویی سوق می‌دهد که… در این روزهای باقی مانده تا نیمه شعبان اگر علاقه مند مطالعه یا هدیه دادن “رمان” می باشید این پیشنهاد را از دست ندهید: برای مطالعه این کتاب از نشانی زیر می توان استفاده نمود.

کتاب “ادموند”

برای خرید کتاب ادموند از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 25 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

آیا می دانستید که…!؟ اعتقاد به مهدی علیه السلام مربوط به همه فرقه های اسلامی است نه تنها شیعه! احادیث این موضوع در کتب علمای اسلام به قدری فراوان است که کمتر به آن اندازه در مورد دیگری حدیث رسیده است!

اصل موضوع به شیعه اختصاص ندارد و هر مسلمانی که به پیغمبر اسلام گرویده است باید به آن اعتقاد داشته باشد. چنانکه علمای اهل سنت مطلب را همین گونه تلقی کرده اند و آنان بیش از ۵۰۰ حدیث نقل کرده و در بیشتر از ۶۰ کتاب از کتب شان مباحث و روایاتی را مربوط به “امام قائم” آورده‌اند!

بخشی از کتاب “مهدی موعود” برگرفته از آثار مرحوم علامه محمدرضا حکیمی

برای خرید کتاب مهدی موعود از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 24 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

امام باقر علیه السلام فرمودند: اموال دنیا از درون زمین و بیرون آن نزد آن حضرت (امام زمان علیه السلام) انباشته شود و به مردم بگوید بیاید به سوی چیزی که به خاطر آن قطع رحم می کردید و خون ها را به حرام می ریختید

و به خاطر آن حرام های خدا را مرتکب شدید و اموال را چنان می بخشد که کسی پیش از او نبخشیده باشد اگر مشتاق دانش بیشتر در این زمینه اید مطالعه کتاب “دوران باشکوه ظهور” را پیشنهاد می کنیم.

بحارالانوار جلد ۵۲ صفحه ۳۵۱/دوران باشکوه ظهور

برای خرید کتاب دوران با شکوه ظهور از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 23 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

اگر می خواهید قلب تان ثابت قدم و محکم تر شود “حکایت باریافتگان” را بخوانید! آنان که یک لحظه “خورشید”را به چشم دیده اند البته نه از پشت ابر،بلکه رخشان و پرنور!

در بخشی از این کتاب می خوانیم: نزدیک به غروب آفتاب بود که از دور خیمه ای دیدم چون اهل خیمه مرا دیدند به سوی من دویدند و مرا با تندی و درشتی گرفتند و به سوی خیمه بردند گویا توهم کرده بودند که من جاسوسم!

و چون من زبانی غیر عربی نمی‌دانستم و آنها زبانی جز پارسی نمی‌دانستند هر چه فریاد می کردم کسی گوش به حرف من نمی داد تا به نزد بزرگ خیمه رفتیم و با خشم تمام گفت: از کجا می آیی؟ راست بگو وگرنه تورا میکشم؟

کتاب باریافتگان

برای خرید کتاب باریافتگان از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 22 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

جذاب و پرهیجان و اعجاب انگیز! سرانجام آنگاه که نیزه های خورشید قلب سیاه شب را درید و آفتاب عالمتاب پیروزمندانه بر تخت سلطنت صبح نشست و بیزانس صبحی زیبا و با طراوت را تجربه کرد،  صدای گریه نوزاد در تالارهای قصر طنین انداز شد.

خدمتگزار جوان که آثار خستگی و بی‌خوابی در چهره‌اش موج می‌زد با احترام وارد خوابگاه تئوفیل شد: “امپراطور به سلامت باد نوزاد دختر است…!

کتاب “عروس آفتاب”
داستان ورود ملیکا به خاندان اهل بیت علیهم السلام

برای خرید کتاب عروس آفتاب از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 21 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

یادمان باشد که… “تمام ادیان آسمانی به پیروان خود عصر درخشان و سعادت عمومی و آینده مشعشع و صلح جهانی و دوران پر خیر و برکتی را نوید داده اند که… در آن نگرانی ها و دلهره ها و هراس ها مرتفع شود و به یُمن ظهور شخص بزرگ و مردی خدایی که به تأییدات الهی مویّد است…

در روی زمین منطقه و شهر و دهستان و دِهی باقی نماند مگر آنکه در آن بانگ دلنواز توحید بلند شود و علم و عدل و راستی و امانت چهره جهان آرای خود را بنمایانند و همه جا را منّور سازند.

بخشی از کتاب “اصالت مهدویت ”
(در ۹۰ صفحه، خلاصه و پرمطلب)اثرمرحوم آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی

برای خرید کتاب اصالت مهدویت از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 20 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

دعا نما که شه تکسوار برگردددوباره مژده‌ی سبز بهار برگردد
دعا نما که صدای چکیدن بارانمیان وسعت این شوره زار برگردد
دعا نما که به احیای یاد خون خداو التیام دل بیقرار برگردد
دعا نما که به امداد زینب کبریمفسرِ لغتِ اضطرار برگردد
طلوع شمس عدالت، خروش آزادیندای حق طلب ذوالفقار برگردد

اگر دوست‌دار و در جستجوی اشعار نابِ مهدوی هستید مطالعه این اثر پیشنهاد می شود:

کتاب تعطیل

برای خرید کتاب تعطیل از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 19 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

چون در خود نظر کردم، هیچ گونه درد و مرضی در خویش ندیدم. دانستم که آن جوان حضرت قائم علیه السلام بود که حق تعالی به برکت آن بزرگوار و اعجاز او مرا عافیت بخشیده است. از صحن آن مقام بیرون رفتم و در صحرا نظر کردم.کسی را ندیدم.

بسیار نادم و پشیمان شدم که چرا آن حضرت را نشناخته ام. در این میان صاحب حجره _رفیق من_ آمد و حال مرا پرسید و متحیر گردید. من او را خبر دادم به آنچه گذشت. او نیز بسیار حسرت خورد که چرا ملاقات آن بزرگوار، او را میسر نشده است…

بخشی از کتاب “بار یافتگان”
حکایت آنان که به دیدار یار رخصت یافته اند

برای خرید کتاب باریافتگان از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 18 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

امام صادق علیه السلام فرمود: “صاحب ما ظهور خواهد کرد و او از نسل و فرزندان این مرد است( و با دست خود به موسی بن جعفر علیه السلام اشاره می کرد) و زمین را از عدل و داد پر می کند همان گونه که پر از ظلم و ستم شده است. و دنیا به وسیله او پاک میشود”

هفتادمین سال تالیف و انتشار کتاب کم نظیر و جامع ” منتخب الاثر ” اثر مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی را گرامی می داریم!

کتاب “منتخب الاثر”

برای خرید کتاب منتخب الاثر از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 17 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

هفتاد سال از تالیف این کتاب مستطاب و ارزشمند می گذرد! یک کتاب مرجع و مهم آن هم زمانی که اینترنت و امکانات امروزی نبوده است! ما همواره مدیون عالمان و دانشمندان دینی هستیم که با فداکاری و تلاش از حریم مهدویت دفاع می نمایند!

با هم حدیثی از متن کتاب “منتخب الاثر” را می خوانیم: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: “قیامت برپا نمی شود تا اینکه مردی از اهل بیت من زمامدار شود… زمین را از عدل و داد پر می‌کند همانطور که پیش از آن پر از ظلم و جور شده است…”

تلخیص و ترجمه منتخب الاثر مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی/ انتشارات جمکران

برای خرید کتاب منتخب الاثر از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 16 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

بخوانیم و هوشیار باشیم! “قل ارایتم ان اصبح ماوکم غورا فمن یاتیکم معین” پیامبر اکرم فرمود: خدای تبارک و تعالی با من عهد کرده است که از نسل حسین نُه امام بیرون آورد.

و نهمین آنها از نظر مردم غائب شود و همین است که خداوند می فرماید :(به کافران بگو) اگر آب (که مایه حیات است) همه به زمین فرو رود، کیست که باز آب گوارا برای تان پدید آورد؟ او غیبتی طولانی خواهد داشت که گروهی از عقیده شان بر می‌گردند و عده‌ای دیگری ثابت قدم می مانند او هم نام و شبیه ترین مردم به من است.

سوره ملک آیه ۳۰/ کفایه الاثر ۱۲۰

برای مشاهده کتاب سیمای حضرت مهدی علیه السلام در قرآن کلیک نمایید.
برای خرید کتاب سیمای حضرت مهدی علیه السلام در قرآن از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 15 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

ما مردم بحرین علاقه و شیفتگی غریبی نسبت به ائمه معصومین خصوصاً امام غائب داریم و این شیفتگی همیشه دستاویزی برای آزار و اذیت ما از جانب دشمنان بوده است. فریاد از حاکمان که بر سرزمین ما غالب شده اند که از دشمنان سرسخت امامان شیعه بوده اند.

این کتاب بیان داستانی از ماجرای انار و حیله وزیر در استفاده از این میوه برای تخریب شیعه می‌پردازد و به صورت مفصل داستان انار و گرفتاری شیعیان و یاری امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به آنها را بیان می‌کند. هدیه ای مناسب برای نوجوانان عزیز

کتاب سرود انار بهشتی

برای خرید کتاب سرود سرخ انار از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 14 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

آیا دوست دارید دل ها را به سمت امام زمان علیه السلام جذب نمایید!؟ آیا به عنوان یک منتظر،انتظاراتی که آن حضرت در مسائل اخلاقی از ما دارند را می دانیم؟ پیشنهاد امروز کتاب پر محتوای “اخلاق مهدوی” است که بخشی از مقدمه آن را با هم می خوانیم: “متن ادعیه و زیارت های خاص حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه علاوه بر بُعد زیارتی و دعایی مملو از تعلیمات و معارف الهی در بُعد سازندگی اخلاقی و ارزش‌های انسانی است.

در این مجموعه سعی شده است بخشی از فضائل اخلاقی که در دعاها و زیارت ها و سخنان حضرت مهدی عجل الله فرجه ذکر شده به همراه مستندات قرآنی و روایی آن مطرح شود تا بتواند به عنوان زیباترین و مهمترین محور مسائل اخلاقی برای منتظران حضرت باشد”

کتاب اخلاق مهدوی

برای خرید کتاب اخلاق مهدوی از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 13 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

آینده ای روشن و پر امید که چشم انتظارش هستیم! پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: امت من در زمان مهدی علیه السلام از نعمتی بهره‌مند می‌شوند که هیچکس به مثل آن بهره‌مند نشده است آسمان بر آنها باران فراوان می فرستد.

و زمین چیزی از گیاهانش را باقی نمی گذارد مگر اینکه آن را نمایان می‌کند در این روزهای باقی مانده تا نیمه شعبان از کتاب های اصیل و معتبر غفلت نکنیم!

کتاب امام مهدی علیه السلام از تولد تا بعد از ظهور

برای خرید کتاب امام مهدی علیه السلام از تولد تا بعد از ظهور از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 12 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

راستی به عنوان دوست دار حضرت مهدی چند حدیث در مورد ایشان از حفظ داریم!؟ امام حسین علیه السلام فرمود: ائمه دوازده گانه از ما اهل بیت هستند، که اولشان علی بن ابیطالب و آخرین شان نهمین فرزند من و قائم به حق است.

که خداوند به وسیله او زمین را بعد از مرگش احیا می کندو دین حق را ظاهر می نماید و اما کسانی که در زمان غیبت او بر اذیت و تکذیب مخالفان صبر کنند این صبر به منزله جهاد با شمشیر در کنار رسول خداوند صلی الله علیه وآله است!”

هفتادمین سالگرد تالیف کتاب ارزشمند “منتخب الاثر” تالیف مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی گرامی باد

برای خرید کتاب منتخب الاثر از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 11 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

فرصت طلایی پیشرفت در دوران ما! امام سجاد علیه السلام فرمودند: “…ای ابوخالد! مردم زمان غیبت امامت او را قبول دارند و منتظر ظهور او هستند و آن مردمان برترین مردم تمام قرن ها هستند. چون خداوند متعال عقل، درک و شناختی به آنها عطا کرده، که زمان غیبت برای آنان همچون زمان ظهور امام علیه السلام است!

و آنها در آن زمان همچون رزمندگانِ در رکاب پیامبر صلی الله علیه و آله به حساب می‌آیند! حقیقتاً مخلص و شیعه راستین و دعوت شده به سوی خدا در آشکار و نهان هستند” با کتاب های دقیق و ارزشمند مهدویت بیشتر انس بگیریم!

کتاب امام مهدی علیه السلام از تولد تا بعد از ظهور

برای خرید کتاب امام مهدی علیه السلام از تولد تا بعد از ظهور از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 10 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

شبی برای زیارت حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علیه السلام مشرف شده بودم آخر شب بود، در حال گردش در حرم بودم. ناگهان متوجه شخصی شدم که به طرف ضریح امام علیه السلام می‌رود. وقتی نزدیک تر شد او را شناختم، او استاد دانشمند و فاضل متقی مقدس اردبیلی بود!

من در گوشه ای خود را پنهان نمودم و مراقب او شدم که در این ساعت از شب و در تاریکی و خلوت به دنبال چیست؟ به طرف درِ ضریح که طبق معمول بسته بود رفت وقتی نزدیک در رسید، درِ ضریح به روی او گشوده شد! داخل شد، کمی که دقت کردم متوجه شدم که گویا با کسی نجوا می کند!

وقتی بیرون آمد، در بسته شد، و به سوی مسجد کوفه به راه افتاد! من نیز در پی او به راه افتادم تا اینکه…!! در این روزهای باقی مانده داستان سعادتمندانی را بخوانیم که طعم دیدار با محبوب را چشیده اند!

کتاب داستان هایی از امام زمان علیه السلام 

برای خرید کتاب داستان هایی از امام زمان علیه السلام از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 9 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

از جاده رد شدم در امتداد آن قدم زدم تا جایی که خاکریز کوتاه شد و توانستم وارد دشت شوم نگاهم به سید بود که همچنان با نیزه بر زمین شیار می کشید. با آن که پشت به من بود و اما با آن قد بلند، شانه های عریض و عبایی که در باد تکان می خورد با ابهت می نمود. هرچه نزدیک تر می شدم صدای کشیده شدن فلز بر خاک واضح تر می شد. ده پانزده متر مانده به او برسم، ایستاد.

سر چرخاند و از گوشه چشم مرا نگاه کرد…این داستان برداشتی از ماجرای واقعی آقای احمد عسگری و ملاقات ایشان با امام زمان علیه السلام است که در دهه ۴۰ هجری شمسی رخ داده و حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در کتاب پاسخ “ده پرسش” به آن استناد فرموده‌اند.

کتاب داستان هایی از امام زمان علیه السلام 

برای خرید کتاب داستان هایی از امام زمان علیه السلام از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 8 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

پیشینه ادعای مهدویت به درازای تاریخ اسلام است، انگیزه های مختلف دنیوی سبب می شد تا افرادی برای خود یا دیگران مدعی مهدویت شوند معاویه قدیمی‌ترین این ادعاها را داشت! جاعلان حدیث در تقابل با نفرین های متعدد رسول خدا صلی الله علیه و آله حدیثی به این مضمون جعل کردند که … پیامبر خدا دعا کرده تا او مهدی باشد!

عراق کشور شیعه و محل ولادت حضرت صاحب الزمان است و در زمان ظهور نیز مرکز حکومتی آن حضرت و همچنین مهد بسیاری از وقایع مربوط به ظهور خواهد بود؛ از این رو از دیرباز مدعیان دروغین مهدویت و نیابت داشته است.

در این کتاب با یکی از مدعیان معاصر و حیله ها و افکار باطل او به شکل مستند و مستدل آشنا می شویم امید است که از اعتقاد راسخ خود و اطرافیان مان محافظت و پاسداری نماییم و مبلغ و مدافع حریم مهدوی باشیم!

کتاب رسول و ابلیس

برای خرید کتاب رسول و ابلیس از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 7 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

آیا با مقامات و حقوق امام زمان علیه السلام بر خودمان آشنا هستیم؟ کتاب بی‌نظیر “مکیال المکارم” این دریای بیکران را به روی ما گشوده است. در بخش سوم این کتاب بی نظیر با بعضی از حقوق آن حضرت نسبت به خودمان آشنا می شویم:

  1. اول: حق وجود و هستی
  2. دوم :حق بقاء در دنیا
  3. سوم: قرابت و خویشاوندی پیامبر صلی الله علیه و آله
  4. چهارم و پنجم: حق مُنعم بر مُتنّعم و حق واسطه نعمت
  5. ششم :حق پدر بر فرزند
  6. هفتم :حق آقا و ارباب بر بنده
  7. هشتم: حق عالِم بر مُتعلّم

راستی ما در برابر بزرگواری آن حضرت چه کرده ایم؟

کتاب مکیال المکارم

برای خرید کتاب مکیال المکارم از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 6 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

شاخص های یک تبلیغ خوب و موفق چیست؟ مگر می توان با خشونت در دل کسی راه یافت؟ رعایت احترام و ادب فرصت دادن به آنها (مخاطب) برای اظهار نظر سخن گفتن با لبخند و چهره گشاده، همراهی و همدلی با مخاطبان و شخصیت دادن به آنان شاخص‌های این نوع تبلیغ است.

گاهی یک سخن مهربانانه یا یک احسان و هدیه و بخشش مادی به آنها، مخاطبان خشمگین و ستیزه جو و دشنام دهنده را نرم می کند! و آتش خشم شان را خاموش می سازد به ویژه اگر نیازمند و مشکل‌دار باشند. حتی گاهی سکوت و آرامش و لبخند در برابر تعرضشان، اثر می کند و آنها را آرام می نماید.

این سفیران مهربانی وقتی به سراغ افراد می‌روند راهی به دل‌های آن‌ها پیدا می‌کنند! و مردم وقتی ببینند که آنها اینگونه اند، با خود می‌گویند اینها که پیروان امام مهربانی‌اند پس خود امامشان که “رحمه للعالمین” است چقدر مهربان و دوست‌داشتنی است!

بنابراین به حلقه مشتاقان صاحب الزمان می پیوندد!! برای کسب مهارت های بیشتر مطالعه این کتاب پیشنهاد می شود!

کتاب یاوری مهدوی

برای خرید کتاب یاوری مهدوی از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 5 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

اینک بهار خدمتگزاری است، فرصت ها را دریابیم! برای خیلی‌ها اهمیت “یک نفر” در مقایسه با جمعیت های میلیونی و میلیاردی بسیار کم جلوه می‌کند و ارزش چندانی ندارد، اما….

امام صادق علیه السلام فرمودند: “اگر کسی دست‌کم یک نفر را از گمراهی به راه هدایت بکشاند، مانند آن است که تمام مردم را به راه راست هدایت کرده است.” پس هدایت های فردی را کم نشمارید و وقتی را که برای آن می گذارید بسیار پربها و ارزشمند بشمارید.

و بدانید این وقت، ارزشمندترین بخش عمر و زندگی شماست. این یک نفر ممکن است در خانواده شما یا همسایگی و همشهری شما باشد. یا کسی باشد که در دام منحرفان و فرقه های گمراه اسیر شده و شما بتوانید او را هدایت کنید. و با خدا و امام زمان علیه السلام آشتی دهید!

برای کسب دانش و مهارت های تبلیغی بیشتر مطالعه این کتاب پیشنهاد می شود.

کتاب یاوری مهدوی

برای خرید کتاب یاوری مهدوی از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


روزشمار در انتظار بهار – 4 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

این فرصت طلایی را دریابیم! از اعمال شب نیمه شعبان، احیای این شب است به نماز و دعا و استغفار چنانچه امام زین العابدین علیه السلام این گونه انجام می‌دادند. و در روایت است که هر که این شب را احیا بدارد، در آن زمان که دل‌ها می‌میرند، دلش نمی نمیرد.

همت کنیم در دعای زیاد و خالصانه برای سلامتی و فرج امام زمان عجل الله فرجه الشریف که این رمز گشایش در کارهای ماست!

مفاتیح الجنان اعمال شب نیمه شعبان


روزشمار در انتظار بهار – 3 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

آیا می دانستید که پیامبر عزیزمان هم شبِ نیمه شعبان را اِحیا می داشتند و به دعا و ثنا مشغول می‌شدند!؟ این حدیث شریف را شنیده اید؟ پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: در شب نیمه شعبان روزی‌ها قسمت می‌شود و اجل های افراد و همچنین کسانی که به حج خواهند رفت، نوشته می‌شود.

و به درستی که خدای تعالی هر که از خلق خود را بخواهد، در این شب می‌آمرزد … و ملائکه خود را از آسمان به سوی زمین در مکه، می‌فرستد شبی سرنوشت ساز برای ما اگر قدر بدانیم….

مفاتیح الجنان اعمال شب نیمه شعبان


روزشمار در انتظار بهار – 2 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

آیا می دانستید که پیامبر عزیزمان هم شبِ نیمه شعبان را اِحیا می داشتند و به دعا و ثنا مشغول می‌شدند!؟ این حدیث شریف را شنیده اید؟ پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: در شب نیمه شعبان روزی‌ها قسمت می‌شود و اجل های افراد و همچنین کسانی که به حج خواهند رفت، نوشته می‌شود.

و به درستی که خدای تعالی هر که از خلق خود را بخواهد، در این شب می‌آمرزد … و ملائکه خود را از آسمان به سوی زمین در مکه، می‌فرستد شبی سرنوشت ساز برای ما اگر قدر بدانیم….

مفاتیح الجنان اعمال شب نیمه شعبان


روزشمار در انتظار بهار – 1 روز تا میلاد منجی عالم بشریت مانده است

سلام بر بهار مردمان و خرّمی روزگاران آمد آن یگانه موعودی که وارث همه پیامبران است! آمد آن رحمت فراگیر برای جهانیان و او که پاسخ همه سوالات و درمان همه دردهای بشر را خواهد آورد!

این عید فرخنده بر شما که چشم انتظار و تلاش گر برای فرارسیدن روز باشکوه ظهورش هستید،خجسته باد


دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا