کتاب غدیر من – معرفی کتاب غدیر

کتاب غدیر من – جدیدترین شیوه‌ های تبلیغ غدیر در عصر ارتباطات

کتاب غدیر من میثاق آسمانی انسان با خداست، چرا که در آن روز دین خدا کامل و نعمت الهی بر انسان به نهایت رسید غدیر عنوانِ عقیده و دینِ ماست، و اعتقاد به آن، یعنی ایمان کامل به معبود و شکر گزاری انسان در مقابل همه نعمتهای نازل شده او.

بر اساس امر به تبلیغ و معرفی امیرالمومنین علی علیه السلام در آیه شریفه: یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنزِلَ إِلَیْکَ مِن رَّبِّکَ وَإِن لَّمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ؛تبلیغ و بازگویی واقعه غدیر و انجام سفارش پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم در رساندن پیام غدیر، بر تمامی مؤمنین واجب می شود و سر پیچی از این واجب الهی گناهی است نا بخشودنی.

مشخصات کتاب:

نام کتاب: کتاب غدیر من
مولف: محمدباقر انصاری
ناشر: دلیل ما
موضوع: جدیدترین شیوه‌ های تبلیغ غدیر در عصر ارتباطات با الهام از روش‌های ابلاغ پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلّم)


کتاب غدیر من


بخشی از کتاب غدیر من

در این نوشتار برنامه‏ ریزی برای تبلیغ غدیر در سه بخش پیش‏ برنامه، میان‏ برنامه و پس‏ برنامه مورد بحث قرار گرفته است. نگارنده سعی کرده است تا شیوه ‏های استفاده از ابزار ارتباطی برای ابلاغ پیام غدیر در قرن بیست و یکم و آغاز هزاره سوم را بیان کرده و برنامه ‏ریزی حساب شده در این زمینه را با استفاده از سیره تبلیغی پیامبر (صلی الله علیه و آله ) و اهل ‏بیت (علیهم السلام ) بررسی نماید.

فایل تصویری توضیحات کتاب غدیر من شماره 1

کتاب غدیر من ، در نامش تداعی یک عاطفی و احساسی دیده میشه. معنای غدیر من یعنی غدیر مال من است. و من آن چیزی را که برای خودم باشد، هر تلاشی که میخوام براش انجام میدم… برای ادامه مطلب به فایل تصویری زیر مراجعه فرمایید.


فایل تصویری توضیحات کتاب غدیر من شماره 2

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

برای ارسال دیدگاه خود، در قسمت زیر دیدگاه و در خط بعدی نام و نام‌خانوادگی خود را بنویسی و بر روی فرستادن دیدگاه بزنید. *

دکمه بازگشت به بالا