ویژه برنامه کنتراست

ویژه برنامه کنتراست نگاهی متفاوت به تاریخ ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها

ویژه برنامه کنتراست که گویای وقایع قبل از رحلت پیامبر صلی الله علیه و آله تا شهادت بانوی بزرگوارمان حضرت زهرا سلام الله علیهاست به صورت گفتگو جهت درک بهتر ماجرا تولید شده است.

فصل اول ویژه برنامه کنتراست – ماجرای قلم و دوات

فصل اول کنتراست به ماجرای دوات و قلم اشاره می کند که پیامبر صلی الله علیه و آله در بستر بیماری درخواست کردند، برای نوشتن وصیتی به مسلمانان که پس از وی گمراه نشوند.

قسمت اول ویژه برنامه کنتراست – دستور پیامبر صلی الله علیه و آله

حضرت رسول از دنیا رفتند این فکر میکنم آغاز همه ماجراهای وحشتناک و درد آوری بوده که بنده و نسل بنده شنیدند. خب ببینید مشکل دقیقا اینجاست؟ که شما از همین ابتدا دارید موضوع رو با یک پیش فرض ذهنی دنبال می کنید…


قسمت دوم ویژه برنامه کنتراست – تاکید پیامبر صلی الله علیه و آله به خروج سپاه اسامه

اسناد و مدارک تاریخی می گویند بعد از اینکه این حرف ها و گفتگو ها رد و بدل میشه پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله 3 بار مجددا تکرار می کنند به اینکه اینها ملحق بشن به سپاه اسامه…


قسمت سوم ویژه برنامه کنتراست – حدیث ثقلین

آقایان انگار فراموش کردند این سخن محکم و معتبر پیمبر اکرم صلی الله علیه و آله که می فرمایند: انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله وعترتی ما ان تمسکتم بهما لن تضلوا ابداً، کتاب الله فیه‌الهدی والنور حبل ممدود من السماء الی الارض وعترتی اهل بیتی وان اللطیف الخبیر قد اخبرنی‌انهما لن یفترقا حتی یردا علی الحوض وانظروا کیف تخلفونی فیهما…


قسمت چهارم کنتراست – وصیت پیامبر صلی الله علیه و آله و اعلام جانشینی امیرالمومنین علیه السلام

ببینید دوست شما یک مطالبی رو مطرح می کنند مبنی بر اینکه شما در اون موقعیت دلسوزی کردید یکی دوباری هم تا حالا به این مورد اشاره کردند میشه بفرمایید منظور ایشون از این دلسوزی کردن چیه در اون موقعیت؟


فصل دوم ویژه برنامه کنتراست – ماجرای فدک

ماجرای فدک جریانی که ظلم و غاصب بودن حکومت بنی‌امیه و بنی‌عباس را فاش کرد و به‌عنوان نقطه ضعف مهم دستگاه خلافت به خاندان پیامبر صلی الله علیه و آله به‌حساب ‌آمد.

قسمت پنجم کنتراست – غصب فدک

لطفا خلاصه ماجرا رو در یک جمله بفرمایید. خلاصش اینه که ما به حکم خدا عمل کردیم یه چیزی هم بدهکار شدیم. حکم خدا بود که ملک مردم رو به زور بگیرید؟


قسمت ششم کنتراست – پاره کردن سند فدک

تقصیری به گردن من نیست من ملک دختر پیامبر رو به ایشون برگردوندم همه هم شاهداً دست خط دادم به ایشون دست خط دادم دادم سند دادم به همین قرآن قسم. آقا مگه شما نگفتید که پیامبر بهتون فرمودند که از خودشون ارث به جا نمیگذارند؟


دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

برای ارسال دیدگاه خود، در قسمت زیر دیدگاه و در خط بعدی نام و نام‌خانوادگی خود را بنویسی و بر روی فرستادن دیدگاه بزنید. *

دکمه بازگشت به بالا