محب امام عصر علیه السلام (یاقوت 82)

تذكر دهنده ی خدمتگزاران به امام عصر (علیه السلام)

چه کسی محب امام عصر علیه السلام است؟

سخنران به توصیف کسی که محب امام زمان علیه السلام است پرداخته و به طور کلی بیان میکند که کسی که محب امام عصر است باید کاری کند که ایشان از او خرسند شوند یعنی باید رفتار و گفتارش رنگ امام زمان علیه السلام را به خود بگیرد.

فایل صوتی یاقوت 82 – محب امام عصر علیه السلام

کسی که اولا او را بشناسد. ولی شناخت تنها کافی نیست، البته امام زمان را  بشناسی محبتش میفته توی قلبت ولی تمامش این نیست. این محبت باید بمونه تو قلب اینش مهمه ، چی میشه محبت میمونه تو قلب؟

حتی دشمنان اهل بیت  همه اعتراف کردند : هم تعطی لکل لشریفه لشرفکم و بخع کل متکبر لفولکم . اینا نگاه می کردن به اهل بیت ، به امام صادق، به امام باقر، به امام رضا (علیه السلام)، به این ائمه علیهم السلام نگاه می کردند. مشکشان را می دیدند، چهرشونو می دیدند، زندگیشان را می دیدند براشون خیلی بزرگ جلوه می کرد.

دوسشون داشتند قلباً ، یه محبتی میفتاده تو قلب، اما این محبت ادامه دار نبوده چون زمینش نبوده چیزی که دوست داشتنیه ،دوست داشتنیه … فطرت بشر این چنینه. فطرت بشر زیبایی رو دوست داره . إن الله جمیل یحب ألجمال خدا فطرت بشر را ،جبلیه بشر را مفطور کرده به زیبایی ها ….


نکته 
مقالات یاقوت پیرامون روایت های کوتاه در رابطه با یاران و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام است که نتیجه ی هر بخش به امام عصر علیه السلام مربوط می شود.برای مشاهده فهرست یاقوت ها کلیک نمایید
منتظر شماره های بعدی باشید…

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا