برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
فهرست
فیلتر توسط
فیلتر توسط
موجود بودن
قیمت
  • ‎496,000 تومان - ‎650,000 تومان

مناسبت اصلی

پیراهن مشکی

فیلتر توسط

خرید پیراهن و لباس مشکی مردانه [سایزبندی متنوع]

هر ساله با فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین علیه السلام، بازار خرید پیراهن مشکی حال و هوای دیگری به خود می‌گیرد. همچنین استفاده از پیراهن مشکی در سایر مراسمات مذهبی و شرکت در مراسم ختم نیز جزء سنت‌های قدیمی و دیرین ایرانیان محسوب می‌شود. بنابراین سایت خدمتگزاران، اقدام به عرضه و فروش انواع پیراهن مشکی با بالاترین کیفیت نموده است. شما می‌توانید جهت اطلاع از شرایط خرید و قیمت پیراهن مشکی، به این سایت مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات این مجموعه، ثبت سفارش انجام دهید.

پیراهن مشکی یکی از پرفروش‌ترین محصولات سایت خدمتگزاران است. دلیل این امر در کنار قیمت مناسب، کیفیت بالای پارچه، تمیز بودن نوع دوخت، عدم پزدهی پارچه، ضد چروک بودن و عدم بور شدن پارچه در اثر شست و شو است. اگر شما هم جزء افرادی هستید که در ماه سوگواری امام حسین علیه السلام و ایام فاطمیه برای بزرگداشت و حرمت ائمه لباس مشکی به تن می‌کنید، پس نیاز به یک پیراهن مشکی با کیفیت دارید. پیشنهاد ما به شما این است که از محصولات متنوع مجموعه خدمتگزاران دیدن کنید. می‌توانید پیراهن‌های مردانه سایت ما را با سایر رقبا مقایسه کرده و در صورتی که خرید را مقرون به صرفه دانستید ثبت سفارش انجام دهید.

خرید اینترنتی پیراهن مشکی

یکی از مهمترین مزیت‌های خرید اینترنتی پیراهن مشکی این است که در وقت و زمان شما صرفه‌جویی می‌شود دیگر نیاز نیست پاساژ‌ها و فروشگاه‌های مختلف را بگردید تا یک پیراهن مشکی مناسب پیدا کنید می‌توانید با مراجعه به سایت خدمتگزاران و دسته‌بندی این سایت گزینه پوشش پوشاک و ملزومات خادمین را انتخاب نمایید توضیحات هر محصول راهنمایگر شما در زمینه انتخاب و خریدی بهتر است. در ادامه نکاتی که در امر خرید اینترنتی پیراهن مشکی به شما کمک می‌کند را بیان می‌کنیم. پیراهن‌های مشکی از پارچه‌های مختلفی تولید می‌شوند اغلب آنها مانند تیشرت حالت کش ثانی ندارند پس در انتخاب سایز متناسب دقت بیشتری به خرج دهید. متداول‌ترین پارچه برای دوخت پیراهن مشکی تترون درجه یک است. اگرچه این پارچه تنفس پذیر بوده و مانع از تعریق شما می‌شود اما چنانچه برای هوای خیلی گرم نیاز به پیراهن مشکی دارید پس بهتر است با دقت بیشتری نسبت به خرید اقدام کنید.

قیمت انواع پیراهن مشکی

از جمله عواملی که می‌تواند روی قیمت انواع پیراهن مشکی تاثیرگذار باشد کیفیت پارچه و همچنین سایزبندی این لباس است پیراهن‌های مشکی که توسط برندهای معتبر و شناخته شده تولید می‌شوند نسبت به سایر محصولات قیمت بالاتری دارند چنانچه بخواهی درباره قیمت و خرید پیراهن مشکی اطلاع دقیق‌تری پیدا کنید تنها کافیست با مراجعه به سایت خدمتگزاران دسته‌بندی پیراهن مشکی را انتخاب نمایید.

قیمت پیراهن مشکی محرم

فاکتورهای گوناگونی می‌تواند روی قیمت پیراهن مشکی محرم تاثیرگذار باشد ز مهمترین این فاکتورها می‌توان به سایز لباس اشاره کرد اصولاً لباس‌هایی که سایز کوچک‌تر مدیوم دارند نسبت به سایزهای بزرگتر یعنی ۳ ایکس لارج قیمت پایینتری دارند. همچنین پیراهن‌های مشکی که برای کودکان و نوجوانان دوخت می‌شود نسبت به پیراهن مشکی بزرگسالان ارزان‌تر است. نوع پارچه به کار رفته در دوخت پیراهن مشکی نیز از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت نهایی لباس است پیراهن‌های مشکی که از پارچه‌های با کیفیت و درجه یک خارجی تولید می‌شوند نسبت به محصولات داخلی قیمت بالاتری دارند.‌ به هر حال اگر پیراهن مشکی گران‌تری را خریداری کنید ضرر نکرده‌اید چون می‌توانید برای سال‌های متمادی از آن استفاده کنید همچنین پیراهن‌هایی که کیفیت بالاتر و قیمت بالاتری دارند بر اثر شست و شو بور نمی‌شوند و ظاهر زیبای اولیه خود را حفظ می‌کنند.

انواع پیراهن مردانه مشکی محرم

پیراهن مشکی در انواع و مدل‌های مختلفی در بازار و سایت‌های فروش محصولات مذهبی وجود دارد اینکه شما کدام مدل را انتخاب کنید بستگی به سبک پوشش و استایل شما دارد ما در ادامه انواع پیراهن مشکی را جهت آشنایی شما با این نوع پوشش بیان می‌کنیم

۱. پیراهن مشکی یقه دیپلمات

یکی از انواع پرفروش و پرطرفدار پیراهن مشکی مدل پیراهن مشکی یقه دیپلمات است. یقه دیپلمات با نام‌های دیگری از جمله یقه آخوندی یا یقه شیخی نیز شناخته می‌شود. مدل یقه این زیبای این پیراهن باعث می‌شود تا شما بتوانید از شال عزاداری نیز بر روی آن استفاده کنید همچنین امکان ست کردن این پیراهن مشکی با کت و شلوار نیز جلوه زیبایی خواهد داشت.

۲. پیراهن مشکی یقه گرد

۳. پیراهن مشکی طرح‌دار

برای افرادی که دوست ندارند پیراهن یک دست مشکی به تن کنند پیراهن مشکی طرح‌دار گزینه مناسبی است. انواع پیراهن مشکی رح‌دار یا دارای پارچه‌ای با بافت‌ها و طرح‌های ریز هستند و یا اینکه روی آنها طرح و چاپی انجام شده است چنانچه بخواهید پیراهن مشکی را در ایام خاصی از جمله محرم به تن کنید بهتر است تا روی آنها اسماء متبرکه سالار شهیدان و یاران او نوشته شده باشد. خیلی از افراد ممکن است در مورد خرید اینترنتی لباس وسواس داشته باشند. در حالیکه اگر از سایت‌های معتبر از جمله خدمتگزاران که سایزبندی‌های آن‌ها استاندارد است، خرید کنید، جای هیچ نگرانی نیست.

کلیه پیراهن‌های مشکی محرم در مجموعه ما دارای بخش توضیحات محصول است. این امر خرید را برای شما آسان‌تر می‌کند. چنانچه در هر مرحله‌ای از خرید سوال و یا مشکلی برایتان مطرح شود، می‌توانید از طریق بخش تماس با ما با، با مشاوران سایت ارتباط بگیرید. اگر بنا به هر دلیلی مرسوله‌ای که به دستتان رسید با کالای سفارش داده شده مغایرت داشته باشد، بخش پشتیبانی شما را راهنمایی می‌کند. حتی اگر به دلیل کمبود وقت امکان ارسال مجدد وجود نداشته باشد، عودت وجه انجام می‌شود. آنچه که محرز است این بوده که سایت خدمتگزاران با هدف خدمت‌رسانی به عاشقان پیامبر اکرم صلی الله علیه و سلم و خاندان راه‌اندازی شده است.

ویژگی‌های پیراهن مشکی

اگر شما یک پیراهن مشکی با کیفیت خریداری نمایید، می‌توانید برای سال‌های متمادی از آنها استفاده کرده و نیاز نیست که هر سال برای خرید یک پیراهن مشکی جدید هزینه کنید. از جمله ویژگی‌های یک پیراهن مشکی خوب، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رنگ مشکی پیراهن باید کاملاً یکدست و به دور از سایه روشن باشد. همچنین رنگ مشکی، نباید به سبزی یا قرمزی بزند.
  • دوخت پیراهن، باید کاملاً تمیز باشد و هیچ ردی از نخ کش شدن یا زدگی روی پیراهن مشکی وجود نداشته باشد.
  • یقه پیراهن مردانه مشکی، باید ایستایی خوبی داشته باشد، به گونه‌ای که به خوبی روی گردن قرار بگیرد و احساس راحتی را برایتان به همراه داشته باشد.
  • بافت پارچه‌ای که برای دوخت پیراهن مشکی، مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید صاف و بدون پرزدهی باشد.
  • برش لباس باید کاملاً اصولی و صاف و یکدست صورت گرفته باشد؛ به گونه‌ای که بعد از دوخت روی درزها و حلقه آستین، هیچگونه چروکی وجود نداشته باشد.
  • مچ پیراهن مردانه باید پهنای  استانداردی داشته باشد، به گونه‌ای که بعد از بستن دکمه‌ها، جلوی تحرک و آزادی حرکت دست‌ها را نگیرد.

انواع یقه در پیراهن مشکی

انواع یقه در پیراهن مشکی، متفاوت بوده و شما می‌توانید بر حسب سلیقه خود، از میان انواع یقه‌های موجود از جمله یقه ساده، یقه انگلیسی، یقه دیپلمات و یقه آخوندی نوع مناسب را انتخاب نمایید.بهترین پارچه برای دوخت پیراهن مشکی اینکه چه پارچه‌ای برای دوخت پیراهن مشکی مناسب است، بستگی به فصلی دارد که شما پیراهن مشکی می‌پوشید. چنانچه بخواهید پیراهن مشکی را برای فصل تابستان به تن کنید، بنابراین باید پارچه‌ای که برای دوخت پیراهن مشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، تنفس پذیری خوبی داشته باشد تا از تعریق بیش از حد و گرما جلوگیری کند.

بهترین پارچه برای دوخت پیراهن مشکی

در فصول گرم سال استفاده از پارچه‌های نخی است.در مورد فصل سرد سال بهتر است از پارچه‌های ضخیم‌تری از جمله پارچه پشمی یا پارچه فلانل، برای دوخت پیراهن مشکی استفاده شود. این پارچه‌ها علاوه بر گرمای خوبی که در هنگام پوشیدن برایتان به همراه خواهد داشت، کیفیت بسیار مناسبی نیز دارند.بهتر است از پیراهن‌های مشکی با جنس پلی استر و جنس ابریشم به دلیل عدم خاصیت تنفس پذیری و عدم جذب رطوبت بدن استفاده نشود. چون این لباس‌ها علاوه بر اینکه باعث ایجاد حساسیت و ناراحتی برای خودتان نیز می‌شوند، دوستدار محیط زیست نبوده و خیلی راحت نیز چروک می‌گردند.

نحوه ست کردن پیراهن مشکی

اگر شما هم جزء آقایان شیک پوش هستید، حتماً در مورد نحوه ست کردن پیراهن مشکی برای حضور در تکایا و حسینیه‌ها وسواس زیادی به خرج می‌دهید. ما برای این منظور چند پیشنهاد به شما ارائه می‌کنیم.

  • ست کردن پیراهن مشکی با شلوار جین : اگر به دنبال یک تیپ نیمه رسمی و اسپرت هستید، ست کردن پیراهن مشکی با شلوار جین یک گزینه مناسب است. البته پیشنهاد می‌شود از شلوار جین با رنگ‌های تیره مثل سرمه‌ای، مشکی و زغالی استفاده شود.
  • ست کردن پیراهن مشکی با‌ شلوار پارچه‌ای : ست کردن پیراهن مشکی با شلوار پارچه‌ای هرگز از مد نمی‌افتد و استایل یک دست و شیکی را برایتان به ارمغان می‌آورد. بنابراین شما می‌توانید پیراهن مشکی با شلوار پارچه‌ای راسته مشکی یا طوسی ست کنید.
  • ست کردن پیراهن مشکی با شلوار کتان : اگر می‌خواهید تیپ و استایلی مابین رسمی و اسپرت داشته باشید، شلوار کتان بهترین گزینه برای ست کردن با پیراهن مشکی محسوب می‌شود. علاوه بر این، شلوار کتان نسبت به شلوار پارچه‌ای انعطاف پذیرتر بوده و در هنگام پوشیدن راحتی بیشتری را برایتان به همراه خواهد داشت.

نحوه شستشوی پیراهن مشکی

پیراهن مشکی از آن دسته لباس‌هایی محسوب می‌شود که اگر در شستشوی آن دقت لازم را به خرج ندهید، خیلی سریع زیبایی و شیک بودن خود را از دست می‌دهد و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.اگر فرصت و شرایط کافی را دارید، می‌توانید پیراهن مشکی را جدا از سایر لباس‌ها، به صورت دستی شستشو دهید. برای این منظور، ابتدا شامپو، مایع مخصوص لباس‌های مشکی یا مقدار کمی مایع ظرفشویی را در لگن پر آب ریخته و بعد از حل شدن مایع، لباس مشکی را در آن خیسانده و بشویید.برای شستشوی پیراهن مشکی توسط ماشین لباسشویی، حتماً از مایع لباسشویی مخصوص لباس‌های مشکی استفاده کنید. همچنین هرگز لباس مشکی را با سایز لباس‌هایی که پرز می‌دهند، داخل ماشین لباسشویی نیندازید، چون پرزها، روی پیراهن مشکی بیشتر خودنمایی می‌کنند.توصیه می‌شود هرگز برای شستشو لباس‌های مشکی، از پودر شست و شو استفاده نکنید، چون موجب ایجاد سفیدک بر روی لباس می‌شود.برای حفظ براقیت و درخشش پیراهن مشکی، می‌توانید مقدار یک دوم پیمانه سرکه سفید را به آب اضافه کرده و پیراهن مشکی را در آن قرار دهید.

نحوه اتوکشی پیراهن مشکی

پیراهن مشکی بر اثر اتو کشی نادرست، بور می‌شود و ممکن است روی بخش‌هایی از پارچه، بر اثر اتو برق بیفتد. برای اینکه پیراهن مشکی بعد از شستشو خیلی چروک نشود، توصیه می‌شود تا در شستشوی دستی، از چلاندن بیش از حد پیراهن خودداری کنید. همچنین در هنگام شستشو با ماشین لباسشویی، بعد از اتمام شستشو، بلافاصله پیراهن را از ماشین خارج کرده و آویزان کنید. برای آویزان کردن بهتر است تا پیراهن مشکی را همانطور خیس، روی چوب لباسی قرار داده و دکمه‌های لباس را ببندید و سپس آن را روی بند رخت آویزان نمایید.برای اتوکشی پیراهن مشکی از درجه حرارت پایین اتو استفاده کنید و خیلی زیاد اتو را روی لباس قرار ندهید. البته بهتر است تا اتوکشی را از پشت لباس انجام دهید.

نکات مهم برای خرید پیراهن مشکی

از آنجایی که پیراهن مشکی مثل تیشرت حالت کشسانی ندارد، بنابراین در خرید آنها توجه کنید تا حتماً پیراهن مناسب سایز شما باشد. تنگ و گشاد بودن پیراهن مشکی، می‌تواند موجب عدم آراستگی شما شود.رنگ مشکی پیراهن از دیگر نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید، برای این منظور می‌توانید از فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر خرید نمایید.

کلام آخر

پیراهن مشکی از جنس‌های مختلفی چون نخ، ابریشم و فلانل و با یقه‌های مختلفی چون آخوندی، دیپلمات و یقه انگلیسی عرضه می‌شود. رنگ ثابت مشکی، عدم پرزدهی و دوخت تمیز از جمله ویژگی‌های یک پیراهن مشکی با کیفیت است. شما می‌توانید جهت خرید انواع پیراهن مشکی، به سایت خدمتگزاران مراجعه کرده و در صورت داشتن هرگونه پرسش، واحد پشتیبانی مجموعه، پاسخگوی شما خواهد بود.

حساب کاربری

خانه

جستجو و دسته بندی

محصولات منتخب غدیر

محصولات منتخب محرم

برای ذخیره محصولات مورد علاقه تان وارد حساب کاربری شوید.

ورود