متن مجری غصب فدک – متن مجری فاطمیه

متن مجری غصب فدک (ماجرای غصب فدک و نیز ماجرای آتش زدن وحی)

مقاله ای با موضوع ماجرای غصب فدک و نیز ماجرای آتش زدن به خانه حضرت زهرا سلام الله علیها برای مراسمات شما بزرگواران با عنوان متن مجری غصب فدک آماده کرده ایم.

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَی فاطِمَهَ وَ اَبیِها وَبَعلُها وَبَنِیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِهِ عِلمُکَ صلوات خاصه حضرت زهرا سلام الله علیها

ایام فاطمیه است و ما موظف به عرض ادب به آستان اقدسشان و ذکر مصائب ایشان هستیم؛ و از طرفی هم به قدری خود را کوچک و حقیر و ناچیز میبینیم و خاندان رسالت را در اعلی درجه جلالت و عظمت می شناسیم که به خود می گوییم:

این الترابُ و ربُّ الارباب. خاک کجا و رب الارباب کجا؟!!

یک دهن خواهم به پهنای فلک
تا بگویم وصف آن ر شکِ ملک

با عرض سلام و ادب خدمت شما مهمان های عزیز به مجلس سوگواری مادر گیتی حضرت انسیه الحوراء فاطمه سلام الله علیها خوش آمدید.

بخش اول متن مجری غصب فدک

محبت شما ای پاره ی تن رسول صلی الله علیه و آله ما را به زیارتگاهِ ناپیدایشان کشانده است. اگر قبر شما را گم کرده ایم، اما درِ سوخته را می شناسیم و تا پشت همان در به زیارت شما و محسن تان می آییم؛ در حقیقت به عیادت پهلوی شکسته و سینه ی خونین و صورت کبود و تن مجروح شما آمده ایم.

به یاد روزهایی که هیچکس به دیدار شما نیامد. آمده ایم تا جای میخ داغ در، و دیوار خونین و هیزم های سوخته و سند پاره ی فدک و گوشواره شکسته را ناباورانه با چشم خود ببینیم. آمده ایم تا صدای تازیانه و غلاف شمشیر و لگد و سیلی و فریادهای دشمن را حیرت زده با گوش خوئ بشنویم…..

شنیده ایم که در اوج غربت از آنان که به زیارت شما می آیند خرسند میشوید و به استقبالشان می آیید. چه انتظاری بالاتر از اینکه امان نامه از دست شما بگیریم و خدا به دعای شما گناهانمان را ببخشاید.

بخش دوم متن مجری غصب فدک  

اینگونه بود که فدک غصب شد. سند سوخت … فاطمه علیها السلام سیلی خورد و خواستند حرمت فاطمه علیها السلام را با غصب فدک محو کنند. اما فدک بهانه ای شد برای معرفی غاصبین خلافت تا روز قیامت و اشک و سلامی شد

که دوستان صاحب فدک در طول تاریخ، رو به قبر گمشده اش بایستند و بگویند:

السلام علیک یا مُمتَحَنَهُ ایَتُها المظلومَهُ

بخش سوم متن مجری غصب فدک 

خاموش مانده ایم! با بغضی در گلو و شعله ای در دل، تا صاحب الزمان ما را در رکابش بپذیرند و با لهیب انتقام، آتش بر سقیفه زنند. آن روز باید دنیا ببیند عدالت مهدوی برای مادر پهلو شکسته!

بخش آخر متن مجری غصب فدک

اگر به زیارت شما می آییم برای اعتراف به مظلومیت شما در همیشه ی تاریخ است. آمده ایم تا اقرار کنیم که ای بانوی بانوان اگرچه آن روز از مردم کمک خواستی ولی همه تو را تنها گذاشتند، اما برخیز و ببین که میلیون ها زائر با قلب های سوخته بر در خانه ی دود گرفته ات صف بسته لبیک وفاداری سر داده اند.

ما آمده ایم تا اعلان کنیم  از دشمنان شما، از قاتلین محسنت، از شکنندگام قلب مقدس شما… بیزاریم، برائت می جوییم و از شر آنان به خدا پناه می بریم. آمده ایم تا در خانه ی شما نمازی بخوانیم و در پی آن دست به دعا برداریم و مانند شما دشمنانتان را نفرین کنیم؛ به زیارت شما آمده ایم تا بگوییم؛

ما همچنان به امید منتقم شما نشسته ایم و در روز دادخواهی قیامت همراه شما به درگاه الهی شکایتِ مظلومیتِ شما را خواهیم برد، و عنایت خاص او را درباره ی شما که حضرت اَمَهُ الله هستید به تماشا خواهیم نشست.


دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

برای ارسال دیدگاه خود، در قسمت زیر دیدگاه و در خط بعدی نام و نام‌خانوادگی خود را بنویسی و بر روی فرستادن دیدگاه بزنید. *

دکمه بازگشت به بالا