کتاب غدیریان و زیارت اربعین حسینی – معرفی کتاب محرم

کتاب غدیریان و زیارت اربعین حسینی

تنها برای شهادت امام حسین علیه السلام است که “اربعین” گرفته می شود، این تعظیم شعائر الهی است زیرا در روز اربعین وقایعی خاص اتفاق افتاده است که در هیچ اربعینی بعد از شهادت دیگر اهل بیت علیهم السلام اتفاق نیفتاده است. برای آشنایی بیشتر با این مطالب به لینک دانلود کتاب غدیریان و زیارت اربعین حسینی مراجعه نمایید.

مشخصات کتاب

نام کتاب: کتاب غدیریان و زیارت اربعین حسینی
پدیدآور: محمدرضا شریفی
ناشر: مرکز غدیرستان کوثر نبی صلی الله علیه و آله و سلم


کتاب غدیریان و زیارت اربعین حسینی

بخشی از کتاب غدیریان و زیارت اربعین حسینی

با شنیدن اربعین، زیارت حضرت سیدالشهدا علیه السلام در روز اربعین برای همه ی غدیریان تداعی شده و هر ساله مشتاقان زیارت آن حضرت اضافه شده و این آرزوی هر شیعه ی امیرالمومنین علی علیه السلام است که بتواند در این روز جزء زائران ایشان بوده و ایمان خود را نسبت به ولایت علی علیه السلام به ظهور برساند.

اربعین و زیارت در این روزها شوق به زیارت مولائی است غریب و مظلوم که به خاطر فرزند علی علیه السلام بودن، آماج تیرها و شمشیر های دشمنان غدیر قرار گرفت و بدنش زیر سم ستوران، پایمال گردید. غدیریان آنچه از معارف اهل بیت علیهم السلام در دست دارند و منتقم هستند، همگی را مدیون شهیده دفاع غدیر حضرت زهرا سلام الله علیها و فرزندش حسین بن علی علیه السلام می باشند.

شهیده ای که به دفاع از صاحب غدیر، علی علیه السلام، شش ماهه اش را فدا کرد و پهلویش شکست و استخوان بازویش شکسته شد و شهیدی که شش ماهه اش سردست با تیر سه شعبه گلویش دریده شد و استخوان های بدنش به کینه ی پسر علی بودن خرد شد. غدیریان برای ادای دین خود به مدافع غدیر و شهید مظلوم به خاطر ستم های دشمنان علی علیه السلام، از هر کجای عالم در این روز خود را به کربلا می رساند و با اشک چشم به دومین وارث غدیر سلام می دهند.

آری! اربعین یادآور مصائب سختی است که به فرزند غدیر، حسین بن علی علیه السلام وارد شد و مگر فرزند علی علیه السلام بودن و از غدیر علی علیه السلام ارث الهی بردن جرم بوده که امت پیامبر آخر الزمان باید بخاطر این نسب شریف پسر پیغمبر شان را به شهادت رسانده و سر از بدن مطهرش جدا نمایند؟!


برای مشاهده و خرید کتاب های در مورد محرم و امام حسین علیه السلام از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا