کتاب غدیر در احساس ملت ها – معرفی کتاب غدیر

کتاب غدیر در احساس ملت ها مجموعه مقالاتی ازطلاب غیر ایرانی مدرسه عالی

کتاب غدیر در احساس ملت ها ، مقالات دانش پژوهان غیر ایرانی درباره غدیر از 36 کشور به 27 زبان است. غدیر سال 1423 برای نخستین‌ بار، برنامه بی‌ سابقه‌ ای را تجربه کرد. افرادی از ملیت‌های مختلف جهان فرا خوانده شدند تا در برنامه‌ای که گفتمان ملت‌ها درباره غدیر را تداعی می‌کرد، احساس خود را از این واقعه‌ در مقاله‌ ای به تصویر کشند.

مشخصات کتاب

نام کتاب: کتاب غدیر در احساس ملت ها
مولف:مجموعه مقالاتی از طلاب غیر ایرانی مدرسه عالی در خصوص توجه و نیاز به غدیر
ناشر: دلیل ما
موضوع: غدیر خم – مقاله‌ ها و خطابه‌ ها


کتاب غدیر در احساس ملت ها


بخشی از کتاب غدیر در احساس ملت ها

آنچه در کتاب غدیر در احساس ملت ها می خوانیم: غدیر در احساس ملت ها از نخستین گام هایی است که در راه جهانی سازی غدیر برداشته شده است. کتاب حاضر، مجموعه مقالاتی است که افرادی از ملیت های مختلف جهان در یک اقدام بی سابقه،‌ احساسات و دغدغه های خود را پیرامون غدیر بیان می کنند.

غدیر از ابعاد مختلف تاریخی، جغرایای، ادبی،‌ مسائل پیش روی غدیر در جهان معاصر و شبهات وارد بر غدیر و پاسخ به آن ها مورد بررسی قرار گرفته است. تنوع ادبیات های مختلف و ترجمه زیبای کتاب،‌ مطالعه آن را برای هر دوست دار غدیر و ولایت،‌ زیبا و سودمند ساخته است.

زبان‌ هایی که این مقالات به آنها نوشته شده عبارتند از: عربی، فارسی افغانی، فارسی تاجیکی، اردو، انگلیسی، هندی، گجراتی، بلتستانی، ترکی آذری، ترکی استانبولی، ترکی ترکمنی، ترکی داغستان، تای، فیلیپینی، مالایو، چینی، برمه‌ای، اوکراینی، چچنی، روسی، بلغاری، قزاقی، گرجی، هلندی، بوسنیایی، سواحلی، اتیوپیایی، بامبارا و بنگالی.

این مقالات را اهل هر ملیتی ابتدا به زبان و خط رسمی کشور خودشان نوشته‌ اند و سپس به زبان فارسی ترجمه شده‌ اند که چند نمونه از اصل نوشته‌ ها در کتاب حاضر آمده است.

در مجموعه حاضر برای تعادل حجم کتاب، گزینشی از همه مقالات انجام گرفته است. سپس برای آمادگی خواننده در دستیابی به اهداف آن، عنوانی زیبا و مقدمه‌ای کوتاه در آغاز هریک قرار داده و نام نویسنده و کشورش نیز در آغاز مقاله ذکر شده است.

ترتیب مقالات جهت خاصی ندارد و تنها جنبه تنوع و نشاط فضای کتاب در نظر گرفته شده است. فهرستی از مقالات در آخر کتاب با شماره و نام کشور و نویسنده هر مقاله تنظیم شده است.

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

برای ارسال دیدگاه خود، در قسمت زیر دیدگاه و در خط بعدی نام و نام‌خانوادگی خود را بنویسی و بر روی فرستادن دیدگاه بزنید. *

دکمه بازگشت به بالا