صدای فدک فاطمی (فتح و اعطای فدک به فاطمه سلام الله علیها)

صدای فدک فاطمی (روایت فدک به صورت فایل صوتی)

در مقاله صدای فدک فاطمی شش فایل توضیح پیرامون اتفاق غصب فدک حضرت زهرا سلام الله علیها و سپس دفاع ایشان از غدیر و امیرالمومنین علیه السلام را برای شما گرامیان جمع آوری کرده تا بتوانید از این فایل های سخنرانی صدای فدک فاطمی در مکان های مختلف استفاده نمایید.

صدای فدک فاطمی قسمت اول

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَه وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ
ایامی که در اون قرار داریم فاصله بین شهادت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) و دختر گرامی ایشون حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است این برهه تاریخی دورانی است که در بردارنده حوادث بسیار متعدد و مهمی است حوادثی که مسیر بشریت را برای همیشه تاریخ تغییر داد در همین دوران بود که….


صدای فدک فاطمی قسمت دوم

لَمّا أَجْمَعَ اَبُوبَکْرٍ وَ عُمَرٍ عَلی مَنْعِ فاطِمَهَ فَدَکاً وَ بَلَغَها ذلِکَ. زمانی که ابوبکر تصمیم قطعی خودش را بر این گرفت که گرفتند که حضرت زهرا (سلام الله علیها) را از فدک منع کند و عامل و نیروی حضرت زهرا (سلام الله علیها) را از فدک اخراج کرد و این خبر به ایشون رسید.

لاثَتْ خِمارَها عَلی رَأْسِهٰا وَلْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلی جُیُوبِهِنَّ وَ اشْتَمَلَتْ بِجِلْبابِهٰا وَ أَقْبَلَتْ فی لُمَّهٍ (یا لمهٍ) مِنْ حَفَدَتِها وَ نِساءِ قَوْمِهٰا روسری را بر سر کردند و خودشان را در پارچه و چادر سرتاسری پوشاندند و در جمعی از زنانی که همراه ایشون بودند به راه افتادند ….


صدای فدک فاطمی قسمت سوم

سخنم را با ستایش خدا آغاز می کنم ستایش آن که به سپاس و بخشش و بزرگی سزاوار تر است تمامی ستایش و سپاس ویژه خداوند نیکی و الهام است بر عطایای پیشین و….


صدای فدک فاطمی قسمت چهارم

در ادامه ایشون به بیان مقام و منزلت خاندان وحی می پردازند و جملات بسیار زیبا و جالبی را بیان می کنند. می فرمایند: ما هستیم که یادگاران خداوند در میان شما هستیم. آن بقیه ای که …..


صدای فدک فاطمی قسمت پنجم

وقتی پیامبر خدا (صلی الله علیه و آله) از دنیا رفتند و خداوند ایشون را به جایگاه برگزیدگان خودش برد و وعده هایش را نسبت به او اتمام فرمود در میان شما خار نفاق پدیدار شد و لباس دینتان به کهنگی گرایید و…


صدای فدک فاطمی قسمت ششم

خطبه فدک با اعتراض شدید حضرت زهرا (سلام الله علیها) به مردم و اعلام نارضایتی ایشون از عمل آنها و پناه بردن به درگاه خداوند متعال به پایان میرسد. آنجا که  حضرت می فرمایند که: سخنان امروزم به خاطر اینست که جانم بر لب رسیده و اندوهم عمیق شده و نیروی جانم کاسته شده. ایمان شما به سستی گراییده و ….


دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

برای ارسال دیدگاه خود، در قسمت زیر دیدگاه و در خط بعدی نام و نام‌خانوادگی خود را بنویسی و بر روی فرستادن دیدگاه بزنید. *

دکمه بازگشت به بالا