نمایشنامه پاساژ – نمایشنامه نیمه شعبان

نمایشنامه پاساژ (توصیفی از امام زمان علیه السلام)

نمایشنامه پاساژ ، توصیفی از امام زمان و وجود مبارک ایشان بین ما و جهالت و نادانی یکسری از افراد جامعه نسبت به وجود این ستاره آسمانی است.

جهت دانلود کامل نمایشنامه به لینک دانلود در پایان صفحه مراجعه کنید

دکور نمایشنامه پاساژ 

سن فوق العاده شلوغ است و وسایل زندگی به چشم می خورد و همه لوکس هستند نظیر مولینکس، قهووه جوش، سرخ کن، چای ساز، مایکروفر، اف اف تصویر، تلفن بی سیم، ساعت های شیک اما همه خوابیده، گاو صندوق و … از آن طرف هم یخچال، میز تحریر، چراغ مطالعه، کمد لباس که درش باز است با کت شلوارها مارک دار، در توالت، گاز، تختخواب، خوراکی ها به درد نخور نظیر چیپ و پفک و … به چشم می خورد.

رو دیوار پوستر هنرپیشه های معروف ایرانی و خارجی و فوتبالیستها و نقشه جهان و پوستر آسمان آبی چسبانده شده است. در کنار اینها اعلان سمینارها و همایش های تجارت جهانی، WTO و منشور سازمان ملل وجود دارد. پرده در تاریکی کامل باز می شود. مقارن با باز شدن پرده نوار میکس شده پخش می شود:

مقدم شما مهمانان گرامی را به چهاردهمین نمایشگاه کتاب تهران … همه جا فیلور، حاحایر، آدم فروش دست تو رو شده … قصه ها تو بلد … ( چند ثانیه تبلیغات مختلفی پخش می شود.) در اواسط این نوار صدایی می آید و آرام آرام نور سن را روشن می کند. 7 پسر در یک حالت بأس و ناامیدی و با لباس های مختلف در جاهای متفاوت در حالت ثابت به چشم می خورند ….

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

برای ارسال دیدگاه خود، در قسمت زیر دیدگاه و در خط بعدی نام و نام‌خانوادگی خود را بنویسی و بر روی فرستادن دیدگاه بزنید. *

دکمه بازگشت به بالا