گل و گلدون – ویژه برنامه سحر ماه رمضان

گل و گلدون – ویژه برنامه سحر ماه رمضان

گل و گلدون ، مجموعه ای از نجواهایی است که از طرف بنده با خدای متعال در سحرهای ماه مبارک رمضان صورت میگیرد.خدای متعال تمام بنده هایش را به این مهمانی با شکوه دعوت کرده است.

پیامبر صلی الله علیه و آله در خطبه شعبانیه درباره ی ماه رمضان اینگونه فرموده اند:‌ ای مردم! به درستی که ماه خدا با برکت و رحمت و آمرزش به شما رو کرده است، ماهی که نزد خدا بهترین ماهها، روزهایش بهترین روزها، شبهایش بهترین شب‌ها و ساعاتش بهترین ساعات است. نفسهای شما در آن ثواب تسبیح دارد و خواب شما در آن عبادت و عمل شما در آن مقبول و دعای شما در آن مستجاب است.

گل و گلدون قسمت اول

مؤذن اذان میگه و دلم قنج میره.این روزا طنین الله اکبر حال دیگه ای بهم میده.با اَشْهَدُ اَنْ لا اِلَهَ إِلاَّ اللّهُ رو به آسمون میکنم، اینقدر آبی و صافه که تا چشم کار میکنه برهمه جا سایه گسترده، با ابرهای تکه تکه اش مثل یک پازل دلت میخواد تکه هاشو بهم بچسبونی …..

گل و گلدون قسمت دوم

مگین صدای پای ماه خوب خدارو میشنوی، خدایا فصل مهمونی تو از راه رسیده من اونقدر نامرتبم که نگو و نپرس نه لباسی تنمه که نشون از مهمون مهمونی داشته باشه نه بدن آماده ای که بخواد به بزم مهر تو وارد بشه….

گل و گلدون قسمت سوم

به نام خدا.حالا که ندبه ها جای خوابارو میگیره، و تشنگی ها جای خوردن خوراکی ها  با تو حرف میزنم حالا که پارچه دستم گرفتم دل زنگار و خاک گرفته امو روفتو روب میکنم با تو نجوا میکنم….

گل و گلدون قسمت پنجم

ماه رمضان یه فراخوان عمومیه و خدا این بار به مدت سی روز بیست و چهار ساعته تمام درهای دکان بندگی رو باز کرده و برای تغییر فصل و سال بندگی همه رو میبخشه بیشتر از پیش میبخشه بیشمار میبخشه و خسران زده و بدبخت اون کسی که حتی برای دیدن این حراجی یه بار هم پاشو به خیابون خدا نزاشته…..



دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

    1. سلام علیکم
      بله استفاده از مطالب سایت مانعی ندارد.
      در پناه اهل بیت علیهم السلام باشید

دیدگاهتان را بنویسید

برای ارسال دیدگاه خود، در قسمت زیر دیدگاه و در خط بعدی نام و نام‌خانوادگی خود را بنویسی و بر روی فرستادن دیدگاه بزنید. *

دکمه بازگشت به بالا