بهترین هدیه برای کودکان و نوجوانان در عید غدیر

ممکن است شما هم در اعیاد مذهبی از جمله عید غدیر، به فکر هدیه دادن به کودکان و نوجوانان افتاده باشید. کودکان و نوجوانان در سن حساسی هستند و دوست دارند هدیه‌ای که می‌گیرند، برایشان جذاب و دوست داشتنی باشد. همین امر هدیه خریدن برای این گروه سنی را کمی دشوار می‌کند. در کنار تمام این‌ها چه خوب است، هدیه‌ای که برای کودکان و نوجوانان انتخاب می‌کنید، به گونه‌ای باشد که آنها را با افرادی که می‌تواند بهترین الگوی برایشان باشد، آشنا کند. از این رو از شما دعوت می‌کنیم تا در این مقاله از سایت خدمتگزاران با ما همراه باشید تا در مورد بهترین هدیه برای کودکان و نوجوانان در عید غدیر‌ شما را راهنمایی کنیم.

بهترین هدیه عید غدیر برای کودکان و نوجوانان

هدیه دادن به نوجوانان در عید غدیر می‌تواند آنها را تشویق کند تا با زندگی و راه ائمه و اهل بیت بیشتر آشنا شوند. شاید هدیه دادن یک تابلو با نوشته های مذهبی، ایده خوبی باشد اما کودکان و نوجوانان عاشق هدیه‌هایی هستند که بتوانند از آنها استفاده کنند و به گونه‌ای کاربردی باشد. قطعاً خرید یک پازل با طرح کودکانه و تصاویر زیبایی از واقعه غدیر برای کودکان بسیار جذاب است. همچنین یک کتاب داستان که وقایع و داستان‌های تاریخی از جمله حادثه ثقلین را با زبانی شیوا و رسا توضیح داده، برای نوجوانان خواندنی و جالب است.

اگر بخواهید کودکان و نوجوانان را  با زندگی و سیره پیامبر (ص) و خاندان او، بیشتر مأنوس کنید، می‌توانید هدیه‌ها را در قبال طرح مسابقه به کودکان جایزه دهید. مثلاً در فرهنگسراها، کانون‌ها و مدارس از کودکان و نوجوانان بخواهید تا کتاب‌هایی در مورد عید غدیر مطالعه کنند، سپس به سؤالاتی در این زمینه پاسخ دهند. فردی که برنده مسابقه شود هم جایزه دریافت می‌کند و هم به خواندن کتاب‌های مذهبی مشتاق می‌شود.

سربند برای کودکان و نوجوانان

کودکان عاشق این هستند که در مناسبت‌ها و روزهای خاص، متفاوت باشند؛ بنابراین می‌توانید از انواع سربند عید غدیر، برای هدیه دادن در این روز استفاده کنید. در ادامه برخی از مدل‌های این سربند را نام می‌بریم.

  • سربند کودکانه تو قلب ما فقط علی امیره
سربند کودکانه تو قلب ما فقط علی امیره یکی از بهترین هدایا روز غدیر
  • سربند ساتن با شعار فقط حیدر امیرالمومنین است
سربند ساتن با شعار فقط حیدر امیرالمومنین است یکی از بهترین سربند ها برای هدیه در روز عید غدیر خم
  • سربند کودکانه یا حیدر
سربند کودکانه یا حیدر برای هدیه در روز عید غدیر
  • سربند کودکانه علی امام من است
سربند کودکانه علی امام من است برای هدیه مذهبی در روز غدیر برای کودکان

پازل غدیر

پازل یک وسیله عالی، برای پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان است. چنانچه پازل‌ طرح غدیر را به عنوان بهترین هدیه برای کودکان و نوجوانان انتخاب کنید، قطعاً آنها درباره نقشی که روی پازل چاپ شده است، کنجکاو می‌شوند. این کنجکاوی، زمینه سؤال پرسیدن و مطالعه آنها در مورد عید غدیر و وقایع آن روز بزرگ را به همراه خواهد داشت. پازل‌های مذهبی، در مدل‌های مختلفی از جمله پازل‌های چوبی، مقوایی و فومی تولید می‌شوند. از جمله محصولات پازل خدمتگزاران، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پازل هزار تکه غدیر با طرح استاد فرشچیان
پازل هزار تکه غدیر با طرح استاد فرشچیان برای خرید هدیه کودکانه
  • پازل مقوایی با شعار آی بچه‌ها شادی کنیم غدیره تو قلب ما فقط علی امیره سایز ۱۷×۲۴
  • پازل مقوایی به همراه وایت برد با شعار تو آسمون نوشته قدیر راه بهشته سایز ۱۷×۲۴
  • پازل فومی دورو طرح غدیر سایز ۲۰×۲۰

پیکسل برای کودکان و نوجوانان

پیکسل های غدیر، جزء بهترین هدیه برای کودکان و نوجوانان در غدیر محسوب می‌شود. کودکان و نوجوانان می‌توانند این پیکسل‌ها را روی لباس‌ و کیف خود بچسبانند. همچنین هنگام اجرای سرود دسته جمعی، اعضا گروه می‌توانند از این پیکسل‌ها جهت هماهنگ شدن و زیبایی گروه سرود استفاده کنند. پیکسل های مذهبی در اشکال هندسی گوناگون از جمله بیضی، دایره، مربع و مستطیل وجود دارند. نحوه اتصال آنها نیز به وسیله مگنت یا سنجاق است. چند پیکسل پرفروش سایت خدمتگزاران را نام می‌بریم.

  • پیکسل لمینت براق کودکانه با شعار یا علی
  • پیکسل لمینت براق با شعار تو قلب ما فقط علی امیره
  • پیکسل لمینت براق با شعار آی بچه‌ها شادی کنیم غدیره
  • پیکسل لمینت براق با شعار من غدیری‌ام
پیکسل لمینت براق با شعار من غدیری‌ام برای هدیه در روز غدیر

پک شکلات

جای هیچ‌گونه تردیدی نیست که همه کودکان و نوجوانان عاشق شکلات هستند. حال اگر یک پک شکلات با طرح عید غدیر دریافت کنند، قطعاً خوشحال می‌شود. هدف شما در کنار خوشحال کردن کودکان و نوجوانان، این است که با یک هدیه، آنها را آگاه کنید که در ۱۸ ذی‌الحجه حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم فرمان یکتا پروردگار را اطاعت کرد و جانشینی امام علی علیه السلام را به اطلاع همگان رساند. از جمله پک‌های شکلات غدیر زیبای سایت خدمتگزاران عبارت است از:

  • جلد مقوایی آبنبات چوبی با شعار عید غدیر مبارک
جلد مقوایی آبنبات چوبی با شعار عید غدیر مبارک برای هدیه در روز غدیر
  • پک مقوایی شکلات با شعار من غدیری‌ام
پک مقوایی شکلات با شعار من غدیری‌ام برای هدیه در روز غدیر
  • پک شکلات با شعار تو قلب ما فقط علی امیره رنگ صورتی
  • پک مقوایی شکلات با شعار ما بچه‌ها می‌دونیم غدیر راه بهشته
پک مقوایی شکلات با شعار ما بچه‌ها می‌دونیم غدیر راه بهشته برای هدیه در روز غدیر

لوازم تحریر

یکی از کاربردی‌ترین وسایل برای گروه سنی کودک و نوجوان، لوازم تحریر است. لوازم تحریر مذهبی می‌تواند در گروه بهترین هدیه غدیر برای کودکان و نوجوانان قرار گیرد. از آنجایی که کودکان و نوجوانان این هدیه‌ها را به مدرسه می‌برند، سایر همکلاسی‌ها و دوستان آنها نیز ترغیب به استفاده از این لوازم تحریر‌ها، با طرح‌های مذهبی می‌شوند. از لوازم تحریرهای پرفروش مجموعه ما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جامدادی مخمل با شعار غدیر بهار هم عهدی، طرح گل
جامدادی مخمل با شعار غدیر بهار هم عهدی، طرح گل برای روز هدیه غدیر
  • دفترچه یادداشت یا امیرالمومنین زمینه گل، سایز ۱۸×۱۰
دفترچه یادداشت یا امیرالمومنین زمینه گل، سایز ۱۸×۱۰ برای هدیه روز غدیر
  • دفتر نقاشی چهل برگ سایز A4 طرح تو آسمون نوشته غدیر راه بهشته
خرید دفتر نقاشی چهل برگ سایز A4 طرح تو آسمون نوشته غدیر راه بهشته برای هدیه روز غدیر
  • جلد مداد رنگی ۶ رنگ غدیر

بازی و سرگرمی

با هدیه دادن انواع وسایلی که جنبه بازی و سرگرمی برای کودکان دارد، می‌توانید از آنها بخواهید تا هر ساله در برگزاری جشن‌های مربوط به عید غدیر با شما مشارکت داشته باشد. از انواع این هدیه‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد.

  1. جلد خمیر بازی هفت رنگ طرح غدیر
  2. بادکنک‌های غدیر به همراه بست و نی
  3. مدل نقاشی غدیری با شعار آی بچه‌ها شادی کنیم غدیره
  4. انواع بازی‌های فکری با کاغذ کادوهایی در طرح غدیر

کتاب داستان برای کودکان و نوجوانان

اینکه کودکان و نوجوانان را به کتاب خواندن عادت دهید، کاری پسندیده و نیکو است. حال خوب است تا برای دستیابی به این هدف، کتاب‌ داستان های مذهبی را انتخاب کنید. اگر به کتاب، به عنوان بهترین هدیه برای کودکان و نوجوانان در روز غدیر بنگرید، بی شک توانسته‌اید رسالت خود را در آگاه سازی و اشتیاق کودکان و نوجوانان به اعیاد مذهبی انجام دهید. می‌توانید کتاب‌های داستان زیر را به عنوان هدیه از سایت خدمتگزاران خریداری نمایید.

  1. کتاب داستان آن روز مهم (کارت قصه‌گویی)
  2. کتاب مژده گل، داستان‌هایی از زندگی امام علی علیه السلام
  3. کتاب قرآن خاستگاه ولایت
  4. کتاب حرف حساب

نکات مهم برای انتخاب هدیه غدیر برای کودکان و نوجوانان

در انتخاب بهترین هدیه غدیر برای کودکان و نوجوان همواره نکات و فاکتورهای زیر را مد نظر قرار دهید.

  • به سن کودک در هنگام هدیه دادن توجه کنید. مثلاً پازل‌های فومی و مقوایی برای کودکان و پازل‌های چوبی برای نوجوانان مناسب‌تر است.
  • در هنگام هدیه دادن‌های گروهی، سعی کنید هدیه‌ها، مشابه هم باشند.
  • برای زیباتر شدن هدیه‌ها، پیشنهاد می‌شوند تا برای کادو کردن آنها از کاغذ کادوهایی با طرح‌های عید غدیر که در سایت موجود است، استفاده کنید.
  • به جنسیت کودکان در هنگام خرید و انتخاب هدیه عید غدیر توجه کنید.

قیمت هدایا عید غدیر برای کودکان و نوجوانان

عوامل مختلف تأثیرگذار بر قیمت هدیه‌ها با توجه به نوع هدیه، می‌تواند متغیر باشد که در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم.

  • در مورد پازل‌های مقوایی و کتاب‌ها، هر چقدر کیفیت کاغذ و جنس کاغذها بهتر باشد، قیمت بیشتری دارند. همچنین نوع طراحی و تعداد برگ‌های کتاب نیز می‌تواند بر قیمت آن اثر افزایشی داشته باشد.
  • سربندهایی که برای نوجوانان هستند نسبت به سایزهای کوچکتر قیمت بالاتری دارند.
  • لوازم تحریرها نیز بسته به کاربرد، قیمت‌های متغیری دارند. مثلاً جعبه‌های خمیر بازی، مداد رنگی و آبرنگ در مقایسه با جامدادی ارزان‌تر بوده و برای هدیه دادن‌های گروهی مناسب هستند.

خرید اینترنتی هدیه غدیر برای کودکان و نوجوانان

خرید اینترنتی بهترین هدیه غدیر برای کودکان و نوجوانان از طریق سایت خدمتگزاران کار شما را آسان‌تر کرده است. چنانچه برای کانون و فرهنگسراها به صورت عمده خرید می‌کنید، می‌توانید از شرایط تخفیفاتی مجموعه نیز بهره‌مند شوید. تنوع محصولات این مجموعه به گونه‌ای است که تفکیک جنسیت صورت گرفته و برای دختران و پسران طرح‌های متفاوتی دارد. چنانچه به هر دلیلی کالایی که به دستتان می‌رسد با آنچه که شما سفارش داده‌اید، مغایرت داشته باشد، امکان مرجوعی و حتی عودت وجه نیز برایتان فراهم است‌.

کلام آخر

هدف از خرید بهترین هدیه غدیر برای کودکان و نوجوانان این است که قدمی در راه انس آشنایی این گروه سنی با اعیاد و مراسمت‌های مذهبی برداشته باشید، شما برای هدیه می‌توانید انواع لوازم التحریر وسایل بازی و سرگرمی کتاب داستان سربند پازل ک‌های شکلات را انتخاب کنید. در هنگام خرید هدیه حتماً به جنسیت و سن افراد توجه کنید. فروشگاه مذهبی خدمتگزاران بستری را برای شما مهیا کرده است تا به صورت اینترنتی و خیلی راحت بتوانید انواع محصولات و هدیه‌های مربوط به عید غدیر را به صورت اینترنتی تهیه نمایید.

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

برای ارسال دیدگاه خود، در قسمت زیر دیدگاه و در خط بعدی نام و نام‌خانوادگی خود را بنویسی و بر روی فرستادن دیدگاه بزنید. *

دکمه بازگشت به بالا