کتاب آن روز مهم – معرفی کتاب غدیر

کتاب آن روز مهم (تکنیک و ساختاری نوین در قصه گویی)

کتاب آن روز مهم بمناسبت عید غدیر در تابستان 1400 به چاپ رسیده است. این محصول از اولین تولیدات داستانی واحد کودک مجموعه خدمتگزاران است.

به گوش به هوش! آگاه باشید! یکی از ویژگی های این کتاب، تفاوت در شکل ظاهری و تکنیک خوانش و اجرای آن است. در بخش سخنی از والدین اینگونه آمده است:

این کتاب که در ظاهر با دیگر کتاب های داستان تفاوت هایی دارد، در واقع تکنیک و ساختاری نوین در قصه گویی است. این روش را قصه گویی با کارت تصاویر می گویند. با نگاهی به گذشته، می توان این روش را بین ما ایرانیان با عنوان پرده خوانی جستجو کرد.

نمونه ی این روش از قصه گویی در کشور ژاپن قدمتی 100 ساله دارد. در ژاپن به کارت های قصه گویی کامی شی بای می گویند. کامی‌شی‌بای Kami shibai یا «کارت‌های تصویری قصه گویی»، گونه‌ای از قصه‌گویی دیداری است که در دهه ١٩٣٠ در ژاپن رواج یافت.

کامی Kamiدر زبان ژاپنی به معنای کاغذ و شی‌بایShibai به معنای نمایش است. هدف نهایی در استفاده از کارت های قصه گویی هماهنگ کردن دیده ها و شنیده هاست. در این فرآیند، میزان توجه و تمرکز، تشخیص و درک توالی حوادث، خزانه لغات و درک معانی کلمات، توسعه می یابد و در پی آن علاقه مندی به کتاب و عادت مطالعه ایجاد می شود.

سخنی با والدین در مورد کتاب آن روز مهم


مشخصات کتاب

نام کتاب: کتاب آن روز مهم
نویسنده: طه رئیسیان نژاد
ناشر: مجموعه خدمتگزاران


بخشی از کتاب آن روز مهم

آن روز هم مثل بقیه ی روزها بود، نسیمی بهاری و بازاری شلوغ. اینجا شهر مدینه است. شهری آباد که سال ها پیش با حضور پیامبر، نامش از یثرب به مدینه النبی تغییر پیدا کرده است. سعید و حنانه به همراه مادر به بازار آمده بودند. سعید سوار بر اسب چوبی اش بود و حنانه به دنبالش می دوید.

ناگهان صدای مردی از دور به گوش رسید.همه در بازار ساکت شدند و به حرف های آن مرد توجه کردند. ای مردم، به گوش به هوش؛ بدانید و آگاه باشید: رسول خدا چند روز دیگر راهی مکه می شوند؛ به فرمان خدا، امسال مراسم حج برگزار خواهد شد. پیر و جوان، زن و مرد می توانند در این سفر همراه پیامبر خدا باشند.

کتابخوانی صوتی کتاب آن روز مهم


قصه گویی آن روز مهم


پشت صحنه آماده سازی کتاب آن روز مهم


انیمیشن آن روز مهم


برای خرید کتاب آن روز مهم از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

برای ارسال دیدگاه خود، در قسمت زیر دیدگاه و در خط بعدی نام و نام‌خانوادگی خود را بنویسی و بر روی فرستادن دیدگاه بزنید. *

دکمه بازگشت به بالا