برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
فهرست

جنگا هفت پادشاه

* جنسیت : دخترانه – پسرانه

* رده سنی: +7 سال

* تعداد بازیکن: گروهی

*اقلام بازی: 60 قطعه چوبی

از فواید آن میتوان به افزایش هوش و خلاقیت، ،بالا رفتن تمرکزو همچنین افزایش هماهنگی دست و چشم اشاره  کرد.

کودکان غیر بازی از چیز دیگری لذت نمیبرند. پس بهتر است از این موقعیت استفاده کنیم تا فرزندانمان از همان کودکی چیزی یاد بگیرند.

بازی های فکری بهترین گزینه برای یادگیری کودکان است. آنها با همراه با بازی ، اشکال مختلف را درک میکنند و باعث نقویت حواس و هوش خود میشوند.

‎140,000 تومان
ناموجود
با خرید این محصول 7 سکه به شما تعلق می گیرد
وضعیت
محصول جدید
کد محصول:
60003064
توضیحات

آموزش و روش های بازی جنگا

روش اول بازی : برای شروع بازی جنگا Jenga باید بلوک های چوبی رو به صورت افقی و عمودی روی هم بچینید تا یک برج ۱۸ طبقه چوبی ساخته بشود . این برج باید ۱۸ طبقه و در هر طبقه باید ۳ بلوک قرار بگیرد. بلوک ها باید یک ردیف افقی ویک ردیف عمودی چیده بشود .بعد از اینکه برج چوبی تکمیل شد، بازیکنی که برج را چیده باید بازی را شروع کند . روش بازی به این صورت است که هر بازیکن به نوبت باید یک بلوک چوبی را از هر جایی غیر از دو ردیف اول ( بالای برج ) بردارد.هر بازیکنی که برج را خراب کند، باخته است !

هر یک از بازیکنان به صورت دلخواه یکی از مهره ها را انتخاب و با یک دست آن مهره را از جای خود خارج کرده و بر روی برج قرار می دهد این کار به صورت نوبتی ادامه پیدا می کند ، کسی که باعث ریزش برج شود بازنده بازی است.

روش دوم بازی : این روش بازی مقداری سخت تر بوده و عامل شانس دخالت بیشتری در آن دارد، بطوری که در این روش انتخاب مهره با استفاده از تاس صورت می گیرد. تاس عدد دار : جمع اعداد تاس انداخته شده همان مهره ای می شود که باید خارج شود و در تاس رنگی همان رنگی تاس انداخته شده مهره ای است که باید از جای خود خارج و بر روی برج قرار گیرد . تا کسی که باعث ریزش برج می شود بازنده بازی است

جزئیات محصول
60003064
مناسبت اصلی
غدیر
نیمه شعبان
گروه سنی
کودک تا بزرگسال
نوع کاربرد
سرگرمی، تمرکز ذهن
جنس
چوب
ابعاد
8*8*28
وزن با بسته‌بندی
744 گرم
نظرات خریداران
4 محصول دیگر در این شاخه:

حساب کاربری

خانه

جستجو و دسته بندی

محصولات منتخب غدیر

محصولات منتخب محرم

برای ذخیره محصولات مورد علاقه تان وارد حساب کاربری شوید.

ورود