برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
فهرست
فیلتر توسط
فیلتر توسط
موجود بودن
قیمت
  • ‎80 تومان - ‎6,000 تومان

مناسبت اصلی
گروه سنی
جنس
تکنیک چاپ

کارت دعا

فیلتر توسط
ناموجود
‎1,800 تومان
کارت دعای امیرالمومنین ابعاد 8*12 سانتی متر از دعاهای امیرالمومنین علیه السلام در سپاسگذاری از نعمت های خداوند سبحان که بسیار آن را می خواندند.
ناموجود
‎3,900 تومان
مناسب جهت استفاده در مراسم و مجالس اهل بیت علیهم السلام جنس این کارت از گلاسه مات می باشد و روی این محصول یک لایه سلفون مات قرار گرفته است که اگر دست بی وضو هم برخورد کند مانعی ندارد.
ناموجود
‎2,500 تومان
مناسب جهت استفاده در مراسم مناسب استفاده شخصی در سفر و ماشین و...

کارت دعا، کارت‌هایی کوچک با سایز جیبی بوده که بر روی آن انواع دعاها و آیات قرآنی از جمله دعای فرج، دعای قنوت، دعای استغاثه امام زمان علیه‌السلام و بسیاری از سوره‌های کوچک قرآنی نوشته می‌شود. شما می‌توانید برای خرید کارت دعا از طریق سایت خدمتگزاران اقدام نمایید و با تهیه این کارت‌ها آنها را در جانماز خود نگهداری کنید و در هنگام نماز، این دعاهای مستحبی را نیز بخوانید. همچنین از آنجایی که این دعاها پرس شده هستند، بنابراین کیفیت خوبی دارند و شما می‌توانید آنها را درون کیف خود حمل کنید و در مترو یا اتوبوس اوقات خود را با خواندن دعاهای قرآنی پر کنید.

انواع کارت دعا و زیارت

کارت دعا در مدل‌های تک برگ و دو برگ وجود دارد که به علت روکش پرس شده از تماس مستقیم دستان شما با آیات قرآنی جلوگیری می‌کند؛ بنابراین بدون وضو نیز می‌توانید به آیات قرآنی نوشته شده در این کارت‌های دعا دست بزنید. همچنین روکش پرسی باعث می‌شود تا دوام و طول عمر این کارت‌ها افزایش پیدا کند و ضد آب باشد.

آیا امکان سفارش کارت دعا وجود دارد؟

بله شما می‌توانید انواع کارت دعا و زیارت را برای عزیزان درگذشته و مرحوم خود سفارش دهید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید شماره تماس خود را در قسمت پشتیبانی سایت درج نمایید تا واحد پشتیبانی مجموعه در اولین فرصت با شما تماس حاصل نمایند و در مورد نحوه چاپ نام و عکس مرحوم یا مرحومه و تعداد تیراژ کارت دعا، شما را راهنمایی نماید.

از کارت دعا چه استفاده‌هایی می‌شود؟

می‌توانید این کارت‌های دعا را با تیراژ بالا تهیه کرده و آنها را در مناسبت‌های مذهبی بین دانش‌آموزان مدرسه توزیع نمایید تا این گونه دانش آموزان نیز نسبت به خواندن سوره‌ها و ادعیه قرآنی تشویق شوند. هم چنین می‌توانید این دعاها را در کیف یا ماشین خود حمل کنید و از اثرات معنوی همراه داشتن ادعیه قرآنی بهره‌مند شوید.

یکی از رسوم بسیار زیبا بین شیعیان رسم نذری دادن است. شما می‌توانید نذر کنید و در کلاس‌ها و انجمن‌های قرآنی این کارت‌های دعا را بین حاضرین و شرکت کنندگان پخش نمایید و با این کار در ترویج نذر فرهنگی قدمی برداشته باشید.

کارت دعا با بارکد QR چیست؟

در برخی از کارت‌های دعا که در سایت خدمتگزاران عرضه می‌شود، بارکد QR وجود دارد. این بارکد این امکان را به شما می‌دهد که آن را از طریق بارکد خوان گوشی خود اسکن کرده، سپس فایل صوتی مربوط به دعا برایتان باز می‌شود و شما می‌توانید به قرائت صوتی ادعیه مربوطه گوش دهید. البته برای اسکن بارکد، حتماً باید اینترنت گوشی شما روشن باشد.

خرید انواع کارت دعا و زیارت از سایت خدمتگزاران

سایت خدمتگزاران اقدام به فروش کارت دعا در طرح‌ها و نوشته‌های مختلف می‌کند. سایز این کارت‌ها استاندارد بوده و اغلب آن‌ها با ابعاد ۱۳×۹، ۱۳×۱۰ یا ۱۳.۵×۱۰ به فروش می‌رسد. جنس چاپ این کارت‌های دعا لمینت مات است که از بازتاب نور در آن جلوگیری می‌کند. برخی از کارت‌هایی که در سایت خدمتگزاران به فروش می‌رسند، در طراحی دور محصول از چاپ طلاکوب استفاده شده است که این ویژگی بر زیبایی هرچه تمام‌تر کارت دعا و زیارت می‌افزاید.

حساب کاربری

خانه

جستجو و دسته بندی

محصولات منتخب غدیر

محصولات منتخب محرم

برای ذخیره محصولات مورد علاقه تان وارد حساب کاربری شوید.

ورود