برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
فهرست

تابلو نفیس قطاعی نوارهای دستباف با شعار بقیه الله 34*34

هنر کارت بافی یا همان هنر نوار بافی

پیشنهاد زمان محدود:
‎280,000 تومان ‎−30% تخفیف شما ‎196,000 تومان
آخرین موجودی 3 قلم
با خرید این محصول 9 سکه به شما تعلق می گیرد
وضعیت
محصول جدید
کد محصول:
20001993
توضیحات

هنر کارت بافی یا همان هنر نواربافی بافت نوارهای بسیار زیبا با روش سنتی به شیوه تار و پود و نقشه روی چله، میباشد شواهدی از نخستین کارت بافی ها در اروپای قرون وسطی، آفریقای شمالی، آسیا و ایسلند یافت شده است. قدیمی ترین کارت بافته های موجود متعلق به مصر هستند.

پیشینه کارت بافی در ایران، به اواخر هزاره سوم یا اوایل هزاره دوم قبل از میلاد میرسد که از نوارهای تزئینی برروی لباس، کمربند، سربند و ... استفاده می کرده اند.

امروزه این هنر در خراسان رضوی در منطقه کلات رواج دارد. شرکت هانابفت نگار ایرانیان پس از تحقیق و یافتن پتانسیل های جدید در این هنر و دریافت پروانه تولید صنایع دستی با ایده خلاقانه بسترسازی احیای هنز کارت بافی از سال 1395 به عنوان واحد فناور عضو پارک علم و فناوری خراسان رضوی شده است.

این تابلو به روش قطاعی نوارهای دست بافت، از هنر کارت بافی خلق شده است. خط نوشته آن برگرفته از هنر خوش نویسی هنرمندان ایرانی و نقش گوشه های آن طرحی است از کاشی کاری حرم مطهر رضوی که با هنر نقاشی روی پارچه اجرا شده است.

جزئیات محصول
20001993
مناسبت اصلی
نیمه شعبان
ابعاد
34*34
وزن با بسته‌بندی
400 گرم
نظرات خریداران
نمایش همه
پیشنهاد کاربران
بادکنک نیمه شعبان با شعار امام زمان مهربان، دوست تمام کودکان 12 اینچ 280 گرمی (700465) بادکنک نیمه شعبان با شعار امام زمان مهربان، دوست تمام کودکان 12 اینچ 280 گرمی (700465)
‎−30%
پیشنهاد زمان محدود
بادکنک رنگی با شعار امام زمان مهربان دوست تمام کودکان این محصول جهت تزئین مجالس جشن نیمه شعبان و هدیه دادن در ایام ولادت امام زمان عج الله این بادکنک در 10 رنگ مختلف عرضه شده
4 محصول دیگر در این شاخه:

حساب کاربری

خانه

جستجو و دسته بندی

محصولات منتخب نیمه شعبان

محصولات ولادت امام مجتبی علیه السلام

برای ذخیره محصولات مورد علاقه تان وارد حساب کاربری شوید.

ورود