متن کارت دعوت نیمه شعبان

متن کارت دعوت نیمه شعبان

 16 متن زیبا در مورد امام عصر علیه السلام در متن کارت دعوت نیمه شعبان برای شما جمع آوری شده تا بتوانید از آنها در برگزاری جشن های خود استفاده نمایید.


متن کارت دعوت نیمه شعبان شماره 1- ای صبح امید!

شکوفه نرگس بر دامان عطرآگین نرجس شکفت، و آشیان دل هایمان را به شبنم نگاهش بر افروخت. و گلبرگ خشکیده جانهایمان را به نسیم کلامش به بهار کشید. کنون با دل هایی آکنده از شور و شعف میلاد آن خورشید پنهان و در  هاله ای از  غم انتظار شاخه های نرگس محبت خود را به پای آن امام  رئوف می فشانیم  و طلوع آن خورشید را از پس ابر غیبت از خداوند طلب می کنیم. و زمزمه می کنیم:

بگو با آن که می گوید به یک گل کی بهار آید گل نرگس جهانی را گلستان میکند امشب ای مهربان پدر! ای صبح امید! شام فراقت بس طولانی شد و زندگی بی تو چه جان کاه گردید اینک در صبحی دیگر می خواهیم به یاد تو نغمه سر دهیم که:

” ای پادشاه خوبان داد از غم تنهایی ” به راستی چه زیباست در کنار تو بودن و آرمیدن در سایبان نگاهت ای امیدواران! بیایید در کنار هم  یاد آن آفتاب را در هنگامه میلادش گرامی داریم و با دست های رو به آسمان ظهورش را از خدایش طلب می کنیم.

به نام دوست بوی ظهور در شامه جهان پیچیده است …. گنج های سر به خاک برده خود را نثار رد عبور تو می کنند. شاخه های خزان زده به شادباش تو شکوفه به دامن می ریزند. زنگ کاروانیانت از دوردست بیابان به گوش می رسد.

هر قدمی که بر می دارند پشت سرشان یک بهارستان گل سرخ به جای می ماند. اینک عصر رهایی روزگار ماست از تلخی انتظار و روز گار رهایی ماست از صبوری مهجوریت، ای نگاه ناپدیدار! و ما دوستداران آن دوران سبز در جشنی با شکوه از او می گوییم. قدوم نورانیتان روشنی بخش دیدگان ماست.

زمان:

مکان:


متن کارت دعوت نیمه شعبان شماره 2 – ای آخرین پیغام سبز!

ای آخرین پیغام سبز! نقاش صبا چمنها آراست و فراش خزان ورقها افشاند، و بس بانگ مرغ و بوی گل برخاست، اما هنوز نوبت انتظار است و قیامت غیبت. ما هم عریضه دلتنگ می خوانیم و هم نامه شکر طومار می کنیم. باشد که از این دوراهه منزل یکی به مقصد می رسد.

فراش خزان ورق بیافشاند *** نقاش صبا چمن بیاراست

ما را سر باغ و بوستان نیست *** هر جا که تویی تفرج آنجاست

دلم می خواست دنیا خانه مهر محبت بود. دلم می خواست مردم در همه احوال با هم آشتی بودند. طمع در مال یکدیگر نمی کردند.

کمر بر قتل یکدیگر نمی بستند. مراد خود را در نامردیهای یکدیگر نمی جستند. چه شیرین است  وقتی سینه ها از مهر آکنده است. چه شیرین است وقتی آفتاب دوست در آفتاب دهر تابنده است. چه شیرین است وقتی زندگی خالی ز نیرنگ است.

دلم می خواست …. بهاری جاودان آغوش وا می کرد بهشت عشق می خندید. به روی آسمان بی آرام پرستو های مهر و دوستی پرواز می کردند بیا ای دوست تا با هم در نمایشگاهی پر مهر و محبت نمایشگاهی بی نظیر و دیدنی آکنده از نسیم دوست که برای شما عزیزان ترتیب داده شده شرکت جوییم.

زمان:

مکان:


متن کارت دعوت نیمه شعبان شماره 3 – انتظار

السلام علیک یا بقیه الله! انتظار را نفیری دوباره باید کرد آن هنگام که زائیده اعتقاد پیوست و غم را دگرگونه باید معنا کرد آن هنگام که فراق توست میلادت را بهانه کردیم تا گرد هم آییم و درس اشتیاق و دلدادگی را با مشق انتظاری پویا مرور کنیم. تو نیز ای منتظر به جشن ما نیز به پیوند باشد تا آن منتَظر نظری بما کند.

موعود:

میعاد:


متن کارت دعوت نیمه شعبان شماره 4 – روز تولد خورشید

“سلام بر بهار مردمان و خرمی روزگاران” صبحگاهان زمین با شبنم های انتظار به طراوت می نشیند. خوشه های زرین عدالت از آسمان آبی می بارد و عطر گل نرگس دادگستر می شود در چکامه شیرین ظهور، هستی تازه خواهد شد و درون می شکفد. در عطش بهاران، روز تولد خورشید، همهمه شادیمان را به همراه غریو امید در گستره خاک بذرافشان می کنیم.

زمان:

مکان:


متن کارت دعوت نیمه شعبان شماره 5 – صاحب لحظه ها

به نام خالق فصل ها؛ از ورای رنگین کمان زیبا و در آسمان دنیا پرچمی نمایان شد که, نوری از آن هویدا است و سروشی آسمانی نوید می دهد ک، پایان درد و هجران رسید. زمین سرگردان، در تمامی فصلها، گرد خورشید تابان می چرخد ….

او نیز چشم به راه است، ما هم در انتظاریم. نمایشگاه امیر فصل ها هدیه کوچک ما به صاحب لحظه ها

زمان:

مکان:


متن کارت دعوت نیمه شعبان شماره 6 – آفتاب پنهان

هم چو خورشید تا به کی تنهاهم چو مهتاب تا به کی شبگرد
ای همایون همای پرده نشینجان زهرا به آشیان برگرد

چشم به راهان پیشوایی مهر و عدالت در روز ولادت با نسیم دعا و استجابت هم نوایند که سرش به سلامت و روزگار ظهورش نزدیک و بر عاشقان دفترش هزاران تبریک به مناسبت میلاد آفتاب پنهان  گرد هم می آییم.

زمان:

مکان:


متن کارت دعوت نیمه شعبان شماره 7 – میلاد مهربانترین پدر

فراش خزان ورق بیافشاند نقاش صبا چمن بیاراست ما را سر باغ و بوستان نیست هر جا که تویی تفرج آنجاست فرخنده باد میلاد مهربانترین پدر آن پیشوای همیشه آرزو شده و هزاران شکوفه سلام و دعا پیشکش آستان پر مهرش با تقدیم هزاران شکوفه دعا برای سلامتی و ظهور مهدی منتَظر عید ولادت بر شما و تمامی منتظران مبارک باد!

زمان:

مکان:


متن کارت دعوت نیمه شعبان شماره 8 – دعای ظهور

زمین، پر غرور که قدمهایت را فرش گشته و می نازد که پذیرای وعده حق الهی است؛ و زمان، در سرور که از آغاز هستی در انتظار تو سپری گشته و و اکنون می داند که تا لحظه موعود دیگر چیزی نمانده؛ و من، دلم دریای نور نور امید فرارسیدن لحظه دیدار؛ و بر لبم دعای ظهور که دیری نخواهد گذشت که آن شب مسعود فرا رسد و سحرگاه ندایت زمین را فرا گیرد.

عیدتان مبارک

زمان:

مکان:


متن کارت دعوت نیمه شعبان شماره 9 – عید نیمه شعبان

عید نیمه شعبان بر تمامی دل باختگان مهدی موعود مبارک باد خدایا! عیدی ما را ظهور سرشار از ظهورش قرار بده. ای همراه منتظر، تاریخ هماره شاهد رویارویی حق و باطل و ایمان و کفر بوده است؛ و منتظران امام موعود در انتظار تحقق وعده الهی، که سرانجام در زمین آنان را که ضعیف داشته شدند به امامت می گمارد.

زاد روز عدالت گستر تاریخ، او که با ظهورش داد را در زمین پر از تباهی می گسترد و ظهورش گسترش رحمت و مهر است بر تو که لحظه های انتظار را با دعا برای ظهورش می آرایی، خجسته باد

زمان:

مکان:


متن کارت دعوت نیمه شعبان شماره 10 – جلوه موعود

جشن میلاد بی جلوه موعود چه لطفی دارد؛ مولای من؛ تویی فریاد رس بی چارگان؛ به ظهورش چشمانمان نورانی و دلهایمان غرق شادی.

عیدتان مبارک!

زمان:

مکان:


متن کارت دعوت نیمه شعبان شماره 11 – عطر گل نرگس

صبحگاهان زمین با شبنم های انتظار به طراوت می نشیند خوشه های زرین عدالت از آسمان آبی می بارد و عطر گل نرگس داد گستر می شود در چکامه شیرین ظهور، هستی تازه خواهد شد و درون می شکفد در عطش بهاران روز تولد خورشید همهمه شادیمان را به همراه غریو امید در گستره ی  خاک بذر افشان می کنیم.

زمان:

مکان:


متن کارت دعوت نیمه شعبان شماره 12 – انتظار سهم ماست ….

انتظار سهم ماست ….. منجیا! یقین تو نیز منتظر، چشم بر اشاره خدا نشسته ای در روز تولد خورشید همهمه شادیمان را به همراه غریو امید در گستره خاک بذر افشان  می کنیم

امروز اگر ز دوریت غمگینم یک روز می آیی و تو را می بینیم باران که تمام شد برایت از باغ یک دسته گل محمدی می چینیم هوهوی مرغزار ترنم جویبار ذکر مرغان نغمه ساز بر شاخسار حکایتی است از بهار، بهاری نه چون هر بهار بهاری که او را بشد وامدار به شکرانه کرده کردگار به پاس کریمی پروردگار که بنمود.

دلهایمان بی قرار ز مهر جهان پریچهره گل عذار که یعنی بود مهدی غمگسار بیایید ای شیعیان تهنیت فرستیم بر یکدیگر بیشمار خاک مقدمتان بر دیدگان به ره ماندمان پایدار

زمان:

مکان:


متن کارت دعوت نیمه شعبان شماره 13- شکوه میلادت

ای سفر کرده سالیان سال، ای عزیز! آیا دیدگان همیشه به راهمان، در شکوه میلادت، به پا بوس تو ،روشنی خواهد یافت! یا ….. همچنان در حسرت حضور، به سرور خواهد نشست ؟ یا صاحب الزمان (عجل الله تعالی) توفیق ما فراخوان شماست به نمایشگاهی از کتب، هدایا، تزیینات و آثار هنری در زمینه مهدویت.

زمان:

مکان:


متن کارت دعوت نیمه شعبان شماره 14 – بهار زندگی

باور گلی به به ذهن ساقه ای سبز لیک خود چو غنچه بسته مانده ای رسم غنچه نیست بسته ماندن غنچه ی نرگس این زمان به ناز باز می شود ما ظهور عطر را ز غنچه تا به گل شدن انتظار می کشیم.

ای بهار ای مهمان دیر آینده !کم کمَک این خانه آماده است
تک درخت خانه همسایه همبرگ های تازه داده است
این همه می گویدم هر شباین همه می گویدم هر روز
باز می اید بهار رفته از خانهباز می آید بهار زندگی افروز

متن کارت دعوت نیمه شعبان شماره 15 – آخرین بازمانده خدا 

میلاد ابر پر بار رحمتستاره درخشان هدایت چشمه جوشان عدالت آخرین بازمانده خدا حضرت بقیّه الله الاعظم را در فضایی آکنده از رایحه جان بخشامید و انتظارهمراه با کائنات همگام با ملائکهم ندا با انبیاء به جشن و شادمانی می نشینیم.

زمان:

مکان:


متن کارت دعوت نیمه شعبان شماره 16 – بهار دلها

هر سال نیمه شعبان با هاله ای از غم و شادی فرا می رسد. شادی میلاد او که بهار دلهاست با غم فراق او در هم می آمیزد و دوستدارانش را امیدی دوباره می بخشد. امید واژه ای که دوستداران منتظر را زنده نگه می دارد. تا بال در بال یکدیگر چونان کبوترانی سپید بر بام هر خانه بنشینند. و مژده ی آمدنش میلادش را بدهند و اینک کبوتری سپید با شاخه ای گل دردهان به دیدار شما دوستان آمده است.

و چند لحظه ای میهمان شماستگل دوستی او را که این کبوتر برایتان آورده است. در قلب هایتان بکارید و هر روز آبیاری اش کنید و این کبوتر سپید را بعد از این که مهمان شما شد. به خانه دوستانتان نیز بفرستید تا آنها هم شاخه ای گل بگیرند و دل هایشان را بهاری کنند.

زمان:

مکان:


برای خرید کارت دعوت از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


همچنین می‌توانید با مراجعه به محصولات فروشگاهی خدمتگزاران، برای مجالس خود از محصولات آن دیدن کنید:

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام
    سپاس فراوان بابت مطالب خوب سایت. بسیار قابل استفاده بود.
    در متن کارت دعوت 1، به نظر می رسد با توجه به معنی به جای “شام فراغت…” باید “شام فراقت” جایگزین شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا