اعمال شایسته (یاقوت 19)

تذكر دهنده ی خدمتگزاران به امام عصر (علیه السلام)

 اعمال شایسته (او ناظر بر اعمال ماست)

یکی از اهداف مهم اسلام در جامعه انجام کار و اعمال شایسته است. مولا و سرورم، امام زمانم، پدر مهربانم… به فدای دل صبور و رئوف و چشمان خطاپوش شما که هر صبح و شام اعمال ما را می بینید و همچنان ما را مورد لطف و عنایت خود قرار می دهید.

فایل صوتی سخنرانی اعمال شایسته

آقا باید خیلی مواظب اعمالو رفتارمان باشیم و درونمون باشیم آن به آن زیر نظر حجت خداییم مبادا به عملمون حجت خدا را بیازاریم بخونم برات یه روایتی اولی که امام رضا رو مامون آورده بود.

به توس راوی میگه من در خدمت حضرت همون روزای اول بودم. حضرت رفتیم بیرون از شهر یه قدری به اصطلاح قدم بزنیم میگه همینطور که حرکت می کردیم آقا روی اسب خودشون منم روی اسب خودم یه وقت متوجه شدیم صدای جیغ و فریادی میاد.

خواه ناخواه دیدید وقتی صدای نگران کننده ی از یه طرف میاد  همه ی سرها برمی گرده برگشتیم آقا امام رضا هم صورتشون رو هم برگردوندن دیدیم یه جنازه ای رو دارن حمل می کنند مُشیین دارن جیغ می زنند افرادی هستند زن و بچه اش هستند تا آقا چشمشون به این صحنه افتاد از اسب پیاده شدند، به سرعت خودشون رو رسانند.

زیر این جنازه رو گرفتند تشیع روی شانه ی مبارکشون رفتم گفتم آقا شما که تازه وارد شهر شدید کسی رو نمی شناسید مگه می دونید این کیه به تعبیر من مومنه، کافره، دوست شماست، دشمن شماست، چی شده آقا فرمود که خیال می کنید که اعمال شما از ما مخفی است هر صبح و شب اعمال شماها بر ما عرضه می شود.


نکته 
مقالات یاقوت پیرامون روایت های کوتاه در رابطه با یاران و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام است که نتیجه ی هر بخش به امام عصر علیه السلام مربوط می شود.برای مشاهده فهرست یاقوت ها کلیک نمایید
منتظر شماره های بعدی باشید…

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا