مجموعه استوری دعای افتتاح

مجموعه استوری دعای افتتاح (ویژه روزهای ماه مبارک رمضان)

مجموعه استوری دعای افتتاح ویژه ماه مبارک رمضان است. که شما می توانید در فضای مجازی به راحتی نشر دهید.

مجموعه استوری دعای افتتاح – روز اول

رسید ماه پاک و زلال شدن
رسید ماه پرواز و اوج گرفتن
رسید ماه آسمانی شدن

حقش این است که به یکدیگر تبریک بگوئیم که این مهمان عزیز و این ماه مبارک به شهر ما وارد شده! و پروردگار مهربان مان را سپاس بگوئیم بابت این نعمت بی نظیر و این روزها و شب ها و سحر های دوست داشتنی و “افتتاح” کنیم این مهمانی را به “حمد و ثنای” ربِّ ماه رمضان و بخوانیم: اللهم انی افتتح الثناء بحمدک

چشم تان روشن! و رمضانی شدن تان مبارک!

کتاب مفاتیح الجنان/دعای افتتاح


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز دوم

در این روزهای پرتلاطم و آشفته‌ی این جهان در این کوران بیماری ها و بلاها و در این روزهای زودگذر عمر چقدر باید خدای مهربان را شکر گوییم که بر ما منّت گذاشت و از روی لطف و کرمش اجازه داد تا “ماه مبارک “دیگری را درک کنیم!

و حقش این است یاد کنیم از همه عزیزان مان و درگذشتگان مان همان ها که محبت ماه روزه داری را در دل های ما کاشتند و از ماه رمضان خاطرات شیرین برای مان ساختند! به خصوص همه پیرغلامان و خدمتگزاران آستان اهل بیت علیهم السلام یادشان کنیم و جای شان را خالی کنیم که قطعا ماه رمضانی خواهد آمد که ما هم جزء سفرکردگانیم!

پس حالا که مهلت حضور داریم موافقید تا…


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز سوم

موافقید تا راهی پیدا کنیم که امسال ماه مبارک رمضانِ متفاوتی داشته باشیم؟ همه دوست دارند این ماهشان متفاوت باشد…اما راهش را چگونه پیدا کنیم!؟ پاسخش سخت نیست! فقط کافی است ببینیم “مهمان ویژه‌ی” این مهمانی چه‌ کسی است؟

و صاحب خانه بیشتر از همه‌ “سفارش شده‌های” کدام مهمانش را بیشتر تحویل می گیرد!؟ به نظر شما “او” چه کسی است که…!؟


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز چهارم

به نظر شما “او” چه کسی است که “مهمان ویژه‌ی” ماه رمضان است؟ او چه کسی است که خدای مهربان “همراهانش” را هم در این مهمانی به طور “اختصاصی” پذیرایی می کند!؟ بدون شک مهمان ویژه، بهترین روزه ها را می گیرد!

حتما بهتر از همه اهل سحر و دعا و مناجات است! چنین کسی حتما “عزیز کرده و نور چشمی” خداست! غیر از این است که…؟


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز پنجم

غیر از این است که بهترین روزه و زیباترین مناجات سحر را کسی جز امام معصوم هر زمان نمی تواند انجام دهد!؟ راستی حواس مان هست که مهدیِ عزیزِ زهرا مهمان ویژه‌ی مهمان خانه‌ی خداست! و اصلا او “سفره‌دار” این میهمانی است

و خدا به لطف وجود او، به ما هم اجازه‌ی حضور داده است!؟ و به دست او از ما پذیرایی می‌کند. روز پنجم است! پس بیایید…


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز ششم

پس بیایید ماه رمضان مان را متفاوت تر کنیم با یاد “او” بیایید در نگاه صاحب مهمانی بیشتر خود را عزیز کنیم با “دعای بر سلامتی و فرج او” بیایید ماه رمضانی امام زمانی را تجربه کنیم و دعای با عظمت افتتاح رسیدن به این اهداف را برایمان آسان کرده است! چقدر خوب که…!


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز هفتم

چقدر خوب که کنار این سفره با برکت همه شیرینی های دوست داشتنی را بدست می آوریم: طعم‌شیرین مناجات با خدا حلاوتِ دلپذیر صلوات و درود بر پیامبر و خاندان طاهرین اش و شربت گوارای دعا بر وجود مبارک محبوب دلها مهدی زهرا علیهما السلام دعای افتتاح این قدر همه چی تمام است!


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز هشتم

افتتاح امشب و این جمله‌ی بی نظیرش!: وقتی پای عفو و بخشش وسط باشد یقین دارم که تو مهربان ترینی…انت ارحم الراحمین! اما…اگر هنگامه کیفر و انتقام باشد، آن وقت سخت ترین کیفر کننده ای

خدای من! این روزها دلمان گرفته از ظلمی که به دوستان آل علی روا شده! منتظر دست انتقامت هستیم!


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز نهم

خدای من حالا که اجازه دادی با تو حرف بزنم و دعا کنم و هرچه می خواهم از تو درخواست کنم پس ای شنونده ،صدای من را بشنو ای مهربان، خواهشم را جواب بده ای بخشنده،خطاهای من را ببخش! فکرش را بکنید که “دعای افتتاح” را نمی شناختیم! چه ضرر جبران ناپذیری…!


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز دهم

این روزها همه به دنبال “حال خوب” می گردند به دنبال آرامش و رفع پریشانی فکر “دعای افتتاح” یک راهِ قطعی و تضمینی به ما هدیه می دهد! حمد و سپاسِ خالق مهربان مان و شکر نعمت هایش تازه آدم می فهمد چقدر ثروت مند است و خودش خبر ندارد! امتحان کنید!


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز یازدهم

اگر ثروت مندترین بشرِ دو پا هم باشی، هر چه از خزینه هایت خرج کنی کم می شود! ولی خدای من و تو حسابش جداست! هر چه عطا می کند تازه به جود و کرم و سخایش افزوده می شود! چون او عزیز و وهّاب است! به همین سرعت یک دهه اش گذشت! جا نمانی از این بازار گرمِ بخشش!!


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز دوازدهم

من که خودم را خوب می شناسم می دانم که حریف هوای نفسم نبوده ام می دانم خیلی وقت ها نمک خورده ام و نمکدان شکسته ام اما هیچ “مولای کریمی” را ندیده ام که نسبت به بنده‌ی ناسپاسش این قدر شکیبا باشد! این مهمانِ شرمنده را بپذیر!


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز سیزدهم

خدایی را شکر می کنم که هر وقت صدایش می زنم جوابم را می دهد! و هر وقت نافرمانی می کنم، عیب های من را می پوشاند! و چقدر خوب که درِ خانه ات همیشه باز است وگرنه هلاک می شدم!


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز چهاردهم

یکی از لذت های شیرین ماه مبارک دعا برای “محبوب” است! و دعای افتتاح چقدر کارمان را راحت کرده! “خدا یا درود بفرست بر ولیّ اَمرت آن قائمِ آرزو شده و آن عدل گستر که همه چشم انتظارش می باشند!”


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز پانزدهم

“ای پروردگار جهانیان آن “عزیز” را در حمایت فرشتگان مقربت قرار بده! و او را به وسیله روح القدُس تایید کن!” چند سحر این جملات دلنشین را با لذت بخوانید! طعم ماه مبارکِ متفاوت را خواهید چشید!


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز شانزدهم

این شب ها در دعای افتتاح برای نجات جهان و زنده شدن جهانیان دعا می کنیم: خدایا او ( حضرت مهدی علیه السلام)را دعوت کننده به سوی کتابت قرار بده و او را برپاکننده‌ی دینت در سراسر جهان بگردان همت کنیم در این دعا که دیدنی است آن دوران


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز هفدهم

خدایا عزیز و توانمندش گردان و به وسیله او به دیگران عزت و توانمندی ببخش! یاری اش کن و به وسیله او دیگران را یاری نما! دعای افتتاح یادمان داد که: مهدیِ زهرا وسیله‌ی عزت یافتن و یاری شدن ماست!


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز هجدهم

خدا کند باشیم و ببینیم! چقدر دیدنی است روز پیروزی حقیقت! چه طعم شیرینی دارد فتح و گشایش به دست فرزند حیدر کرّار پس زیاد بگو در این شبها:

وَانْصُرْهُ نَصْراً عَزِیزاً
وَافْتَحْ لَهُ فَتْحاً یَسِیراً


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز نوزدهم

یک بار برای همیشه دین خدا در سراسر جهان برپا خواهد شد، کامل و بی کم و کاست و روش پیامبر عزیزمان اجرا خواهد شد بدون نقص و بدون ترس از بدخواهان به دست یگانه فرزندش برای رسیدن آن روز، می خوانیم هر دم: اللّٰهُمَّ أَظْهِرْ بِهِ دِینَکَ وَسُنَّهَ نَبِیِّکَ


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز بیستم

اگر از شما بپرسند در شب های با عظمت قدر به مستجاب شدن کدام دعا “اشتیاق” بیشتری داری چه پاسخی خواهی داد؟ دعای افتتاح یادمان می دهد: اللّٰهُمَّ إِنَّا نَرْغَبُ إِلَیْکَ فِى دَوْلَهٍ کَرِیمَهٍ تُعِزُّ بِهَا الْإِسْلامَ وَأَهْلَهُ، وَتُذِلُّ بِهَا النِّفاقَ واَهلهُ جهانِ آشفته نجات پیدا می کند با مستجاب شدن این دعا!


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز بیست و یکم

خدایا ما به سوی تو “مشتاقیم” به دولت کریمه ات! آن حکومتی که اسلام و اهلش در آن عزیز و توانمند گردند و اهل کفر و نفاق ذلیل و خوار گردند! ما را در آن دولت از دعوت‌کنندگان به‌سوی طاعتت و رهبران به‌سوی راهت قرار دهی و کرامت دنیا و آخرت را از برکت آن روزی‌ ما کنی! به راستی دعا از این زیباتر!؟


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز بیست و دوم

از اخبارِ این روزهای جهانِ آشفته مان خبر داری؟ از خون های پاک کودکان و بزرگان روزه دار در کابل و مزار شریف و…پس بگو با دل سوخته: اللّٰهُمَّ الْمُمْ بِه شَعَثَنا خدایا به وجود مبارک امام زمان علیه السلام آشفتگی ما را به امنیت و آرامش تبدیل بفرما


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز بیست و سوم

در دعای افتتاح می خوانیم: وَاشْعَبْ بِهِ صَدْعَنا خدای من! پراکندگی و گسیختگی ما را به برکتِ مهدی زهرا وحدت و یکپارچگی ببخش این همان مشکلی بود که علیّ مرتضی از آن می نالید که دیگران در باطل شان متحدند اما شما در مسیر حق تان….!!


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز بیست و چهارم

دعای افتتاح علاوه بر این که دعایی شیرین و با عظمت است یک کلاس درس است که هم نقطه ضعف ها و هم راه درمان را نشان می دهد: وَارْتُقْ بِهِ فَتْقَنا خدایا!گسیختگی ما را به خاطر او و به وسیله او پیوند ده


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز بیست و پنجم

در این شب های ماه مبارک “برکت” طلب می کنیم که سخت به آن محتاجیم! یادمان باشد که امام زمان مان مایه و باعث “برکت” است! پس می خوانیم: وَکَثِّرْ بِهِ قِلَّتَنا کمی و اندکی ما را به او زیاد کن!


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز بیست و ششم

در این دنیای پر از ظلم و جور و در این جهانی که در چنگ ستمگران و مستکبران اسیر شده است! خدای من!
به وسیله‌ی آخرین ذخیره ات، مهدی موعود، ما را عزت ببخش پس می خوانیم: وَأَعْزِزْ بِهِ ذِلَّتَنا


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز بیست و هفتم

وَانْصُرْنا بِهِ عَلَىٰ عَدُوِّکَ وَعَدُوِّنا به وسیله او ما را بر دشمنان مان و دشمنانت پیروز گردان! می دانیم که شیطان از استجابت این دعا می ترسد! و شیطان صفتان هم سیطره شان بر زمین و زمان و انسان های مظلوم و “سرزمین های مقدس مان” فرو خواهد ریخت!


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


مجموعه استوری دعای افتتاح – روز بیست و هشتم

فرزندان یک پدر در کنار او توانگر و نیرومند و قوی می شوند! اصلا پدر تکیه گاه و اداره کننده فرزندان خود است! کاش باور کنیم فرزندان اوییم و مدام بخوانیم: وَأَغْنِ بِهِ عائِلَنا تنگدستی ما را به او توانگری بخش!


برای مشاهده دعای افتتاح کلیک نمایید.


دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا