کتاب زندگی مهدوی – معرفی کتاب نیمه شعبان

کتاب زندگی مهدوی – مرزبانی مهدوی

کتاب زندگی مهدوی – مرزبانی مهدوی 1 نوشته‌ی عبدالحسین فخاری جلد اول از مجموعه یادداشت‌های مرزبانى مهدوى، شامل متون کوتاه و متنوعی در راستای خدمت‌گذاری به آستان مقدس امام عصر (عجل الله تعالی فرجه) است، تا نشان دهد هنگامی که اعتقاد مهدوى در جان منتظران بنشیند، نمودش در تفکر آنان نسبت به موضوعات مختلف چگونه خواهد بود.

در این کتاب فخاری مخاطب خود را با منتظران آستان مقدس مهدوی قرار داده است. وقتی “منتظر” همه هستی خود را متعلق به مولایش می‌داند و او را ولی‌نعمت خویش می‌شمارد، از دستاوردهای زندگی‌اش در راه او وقف‌ می‌کند تا هم با آن وقف‌ها نام مولایش را بیشتر در جامعه مطرح کند و هم مردم از آنچه که به‌ نام مولاست بهره‌مند شده و یاد امامشان باشند و خود را بر سفره‌ی او میهمان بینند.

مشخصات کتاب

نام کتاب: کتاب زندگی مهدوی
پدیدآوردنده: عبدالحسین فخاری
ناشر: انتشارات گوی


کتاب زندگی مهدوی

بخشی از کتاب زندگی مهدوی

امروز به بهانه شرکت در انتخابات مدیران مسئول مطبوعات و پایگاه‌های خبری کشور که به شکل اینترنتی برگزار شد تا نماینده مدیران مسئول در شورای نظارت بر مطبوعات انتخاب شود، فرصتی شد تا درنگی داشته باشم به موضوع انتخابات. امروزه انتخابات اگر حقیقی و بدون ورود عنصر فشار یا مهندسی از قبل و تقلب برگزار شود نماد جوامع متمدن و آزاد است.

در واقع منتخبان مردم، وکلای آ‌ن‌ها هستند برای رتق و فتق اموری که برای آن انتخاب می‌شوند. همان‌طور که حق دارید برای انجام امور شخصی وکیل انتخاب کنید برای اداره امور عمومی و اجتماعی محله، شهر، کشور و یا امور بین‌المللی (اگر به شما اجازه دهند) وکلایی را انتخاب کنید تا به نمایندگی از شما آن امور را مباشرت کنند.

وکیل انتخاب شده، علاوه بر دانش و بینش در موضوع مورد نظر باید امین و پاک باشد تا حقوق موکلین خود را ضایع نکرده به آ‌ن‌ها خیانت نکند. مأموریت وکیل هم در چارچوب قوانین و آیین‌نامه‌هایی است که در آن موضوع تدوین و ابلاغ شده است. به فرض آنکه همه چیز خوب پیش رود و وکیل هم صالح و کاردان باشد و موانع جدی هم سر راه سبز نشود امور عمومی مردم به خوبی انجام می‌شود و گرنه، نه.

بسیار دیده شده مردم در انتخاب وکلای خویش بعضاً به خطا می‌روند یا وکلا بر خلاف انتظار به انحراف دچار شده و امور موکلین را ضایع کرده‌اند. وقتی در کارهای کوچک، این‌قدر انتخابات مخاطره‌آمیز است در کارهای بزرگ که نیاز به دانش و تقوای گسترده‌تر دارد.

چقدر انتخاب افراد دشوارتر می‌شود تا جایی که انسان عقلاً به عجز خود در انتخاب فرد شایسته برای مدیریت امور جهان اعتراف کرده امر را به خدای خود واگذار می‌کند تا بهترین‌ها را برای ارائه طریق زندگی به او و همه همنوعانش انتصاب نماید. پیامبران و پیشوایان الاهی با دانش سرشار و توانایی فوق‌العاده (علم و قدرت) تنها گزینه تضمین کننده سعادت انسان هستند اگر قدر بداند و از رهنمودهای آنان خود را محروم نسازد.

برای خرید کتاب زندگی مهدوی از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا