کتاب همیشه درخشان – معرفی کتاب غدیر

کتاب همیشه درخشان – هجده مقاله درباره واقعه عید غدیر سال دهم هجری

کتاب همیشه درخشان  هجده مقاله فراهم کرده، که جملگی درباره واقعه عید غدیر سال دهم هجری است. سه مقاله نخست در شرح واقعه غدیر خم و برخی خصوصیات و ویژگی‌ های آن است و بقیه مقاله ها در قالب گفت و گوی میان کعبه و غدیر خم است که در هر یک از آنها بخشی از این رویداد حکایت شده است. با مطالعه کتاب به موضوع اصلی که غدیر است آشنا میشوید.

تقریباً همه مسلمانان داستان به امامت رسیدن حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام را می دانند. روزی که پیامبر اکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) هنگام برگشت از سفر حج، نزد یاران خود، علی علیه السلام  را به عنوان جانشین و ولی مومنین اعلام کرد.

روایات زیادی درباره عید غدیر و اتفاقی که در آنجا رقم خورد عنوان شده است. بسیاری از علما و تاریخ دانان این واقعه را ثبت نموده و تحلیل کرده اند. اما سوال اینجاست که آیا اطلاعات ما درباره عید غدیر خم کافی است یا خیر.

مشخصات کتاب:

نام کتاب: کتاب همیشه درخشان
مولف: سید خلیل سید زاده
ناشر: عهد


کتاب همیشه درخشان


بخشی از کتاب همیشه درخشان

کتاب همیشه درخشان حاوی 18 مقاله مستقل در مورد واقعه غدیر است. این مقالات با وجود مستقل بودن، ارتباط موضوعی و مفهومی با هم دارند. مقالات به یاد واقعه غدیر نگاشته شده است.

3 مقاله اول این کتاب، شرح واقعه غدیر و 15 مقاله دیگر گفتگوی غدیر و کعبه می باشد و این مهم ترین نکته کتاب می باشد که به زبانی ادبی و در قالب مناظره در آمده است.

در جریان این گفتگو و مناظره سخن به این جا می رسد که وارث اصلی غدیر، حضرت مهدی علیه السلام می باشند که با ظهورشان از مظلومیت غدیر خواهند کاست.

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا