تابلو مصور فاطمیه 95

تابلو مصور فاطمیه 95

متن ارائه تابلو های فاطمیه به روش محاوره ای برای مکان هایی مثل دانشگاه مناسب است در ضمن فرض شده که مخاطبان از نسل جوان بوده کمی از اهل بیت علیهم السلام و محبت آنان فاصله گرفته اند. تابلو مصور فاطمیه 95 به صورت خیلی روان و ساده مفهوم ایام فاطمیه را رسانده و می توانید در دانشگاها و یا مکان های مختلف استفاده نمایید.

تابلو مصور فاطمیه 95 – مادر درد دارد

تابلو مصور فاطمیه 95
برای مشاهده تصویر روی تصویر کلیک نمایید.

همه ما مادرمون رو بیشتر از هرکس دیگه ای دوست داریم.مطمئنم وقتی اسم مادر می آد یه حس خاص داری، حس دوست داشتن،یه احترام ویژه. اما اگر خدایی نکرده به مادرت اهانت بشه،تا پای جان از مادرت دفاع می کنی.

حضرت زهرا (سلام الله علیها) که مورد ستم قرار گرفتن مادر تمام امامان هستند و همه ۱۲ معصوم اون حس انزجار از اینکه مادرشون مورد ظلم قرار گرفته باشه رو داشتن.

 ما هم شیعه هستیم، هرچقدرم که بد باشیم محبت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) رو در دلمون احساس می کنیم، اما چطوری می تونیم این محبت رو ابراز کنیم؟


تابلو مصور فاطمیه 95 – بشتابید

تابلو مصور فاطمیه 95
برای مشاهده تصویر روی تصویر کلیک نمایید.

هر روز حداقل یکبار صدای اذان رو می شنویم ،میگه میگه تا می رسه به «حی علی خیر العمل» یه روایتی هست از امام صادق (علیه السلام) که میگن منظور از خیر العمل نیکی به حضرت فاطمه سلام الله علیها و فرزندان بزرگوار اوست.

خدا این حرف رو هر روز ۵ مرتبه تکرار میکنه اما ما چند مرتبه عمل می کنیم؟ چند مرتبه ابراز محبت می کنیم؟ یه مادر همیشه بهترین امکانات و بالاترین موفقیت هارو برای فرزندش می خواد و دوست داره فرزندش در آسایش و آرامش باشه،خب یکی از راه ابراز محبت به حضرت فاطمه دعا برای فرج فرزندشون صاحب الزمان (علیه السلام)است.

« اللهم عجل لولیک الفرج»


تابلو مصور فاطمیه 95 – غیرتتان

تابلو مصور فاطمیه 95
برای مشاهده تصویر روی تصویر کلیک نمایید.

حضرت فاطمه جوان بودند، خیلی اذیتشون کردند، خیلی مصائب بر ایشون وارد کردند، تا سر انجام شهیدشون کردن،در اون زمان خیلی مظلومانه تشییع و تدفین شدن،شبانه و غریبانه.

وقتی در خانواده ای مادر از دست می ره جنس غمش فرق می کنه،غمه خیلی سنگینیه و همه سعی میکنن این اندوه بزرگ رو پوشش بدن، بهترین مجلس رو می گیرند و خونه و کوچه رو سیاه پوش می کنند، حضرت فاطمه علیها السلام هم جای مادر ما بچه شیعه ها، باید تا می تونیم برای بزرگداشت مادر مظلوممون تلاش کنیم.


تابلو مصور فاطمیه 95 – زمین خوردن خیلی سخت است…

تابلو مصور فاطمیه 95
برای مشاهده تصویر روی تصویر کلیک نمایید.

تصورش هم خیلی سخته، ببخشید که این رو میگم ،تا حاال مادرتون جلوی شما زمین خورده؟ اگر هم زمین بخوره خب بلند میشه اما اگر مادرت رو زمین بزنن چی؟مادری که باردار بوده.

 اگر ما داغدار حادثه ای در  ۱۴۰۰سال قبل هستیم بخاطر اینه که تا مغز استخونمون از این اتفاق درد میکنه و داغ این حادثه تا قیامت ادامه داره.


تابلو مصور فاطمیه 95 – افسوس که شکست…

تابلو مصور فاطمیه 95
برای مشاهده تصویر روی تصویر کلیک نمایید.

پدرش که دلتنگ می شد او را می بویید. پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند: من از فاطمه سلام الله علیها بوی بهشت رو استشمام می کنم.

می دانستند او دختر رسول خداست اما با او مدارا نکردند، پاره تن رسول خدا را اذیت کردند و شیشه عطر بهشت را شکستند.


تابلو مصور فاطمیه 95 – محبتتان فقط محبتتان

تابلو مصور فاطمیه 95
برای مشاهده تصویر روی تصویر کلیک نمایید.

هممون مشکل داریم، هرکس به نحوی، بعضی از این مشکلات انقدر سخت و بزرگن که فقط خدا باید کمک کنه، خدا حضرت فاطمه سلام الله علیها رو خیلی دوست دارند و شادی ایشون شاد می شن، من یه پیشنهاد دارم!

شما نسبت به حضرت فاطمه و اولاد پاکش محبت کن اون وقت خدا یه نگاه خاص به شما میکنه که به من نوعی نمیکنه، یه دفعه میبنی مشکلت حل شد، خونه ردیف شد، بیماری عزیزت رفع شد،قضیه ی همون یه قدم ده قدمه ها، اون یه قدمی که شما اومدی جلو چیه؟ محبت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها‌)

 محبت حضرت زهرا سلام الله علیها مارو نجات می ده دوستان، یکی از اونجا هایی که ما خیلی به محبت مادرمون فاطمه زهرا سلام الله علیها نیاز داریم زمان مرگ و روز قیامته، مطمئنا ایشون دستمون رو میگیرن.


تابلو مصور فاطمیه 95 – بی رنج گنج به من داده فاطمه

تابلو مصور فاطمیه 95
برای مشاهده تصویر روی تصویر کلیک نمایید.

بعضی از سرمایه ها هست که آدم برای رسیدن بهشون خیلی تلاش می کنه مثل خونه، ماشین اما بعضی از سرمایه ها هم هستند، که بدون هیچ تلاشی بهمون دادن یکی از اونا محبت حضرت فاطمه سلام الله است.

 ما بعضی از نعمت هارو داریم اما اصلا حواسمون بهشون نیست مثل سلامتی، پدر و مادر، خانواده خوب تازه وقتی از دست می دیمشون متوجه می شیم چه چیز قیمتی ای از دستمون رفته، محبت حضرت فاطمه سلام الله علیها هم همینطوریه دیدید وقتی یه گرفتاری پیش میاد.

سریع میریم در خونه اهل بیت، پس محبت او وجود داره و باید قدر این محبت رو بدونیم. محبت دوطرفه است شما حضرت رو دوست دارید، اما حضرت شما رو دوست نداشته باشن؟! نه اصلا ایشون در وصیتشون به امیر فرمودند سلام مرا تا روز قیامت به فرزندانم برسان، یعنی به من و شما سلام دادن.


تابلو مصور فاطمیه 95 – راه دفاع از امام زمان

تابلو مصور فاطمیه 95
برای مشاهده تصویر روی تصویر کلیک نمایید.

یه ضرب المثلی هست که هممون شنیدیم، شنیدن کی بود مانند دیدن؟ خیلی فرقه بین دیدن و شنیدن. فرض کنید یه نفر عزیزترین کس زندگیش رو جلوی چشماش داخل یه تصادف از دست بده، بقیه افراد خانواده هم عزیزی رو از دست دادن اما جنس غم او فرق میکنه و اندوهش خیلی بیشتره.

 ما مرثیه هایی از مصیبت حضرت زهرا (سلام الله علیها) شنیدیم اما الان  یه نفر هست این صحنه هارو دیده و صدا هارو شنیده، غم او قابل مقایسه با غم ما نیست.


تابلو مصور فاطمیه 95 – راه دفاع از امام زمان

تابلو مصور فاطمیه 95
برای مشاهده تصویر روی تصویر کلیک نمایید.

حضرت زهرا برای دفاع از امام زمانش،جانش رو فدا کرد. اما الان ما برای دفاع از امام زمانمون لازمه جانمون رو بدیم؟ نه اگر ازامام زمانمون حرف بزنیم،کتکمون می زنن؟ نه زندانیمون می کنن؟ نه

باور کنید اصلا سخت نیست، می تونیم روزی ۱۰ تا صلوات برای سلامتیشون بفرستیم یا می تونیم روزی ۲۰۰ تومن برای سلامتیشون صدقه بدیم.

اصلا گره کار امام زمان من و شما چیه؟ غیبت، پس بیاین برای ظهورشون دعا کنیم

«اللهم عجل لولیک الفرج»


تابلو مصور فاطمیه 95 – سلام صاحب عزای اصلی این روضه ها

تابلو مصور فاطمیه 95
برای مشاهده تصویر روی تصویر کلیک نمایید.

هرجا که عزایی هست، صاحب عزایی هست، صاحب این عزا و مراسم فاطمیه فرزندشون صاحب الزمان اند.

کرم و احسان امام با انسان عادی فرق می کنه او بدون شک از شما عزاداران که آمدید و در مجلس مادرشون شرکت کردید بطور ویژه ای تشکر می کند. منتظر تشکر این کریم باشید

الحمد الله رب العالمین


برای سفارش تابلوهای مصور از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا