کتاب هشت روز پس از غدیر – معرفی کتاب غدیر

 کتاب هشت روز پس از غدیر – روزشمار اتفاقات پس از غدیر خم

 کتاب هشت روز پس از غدیر نوشته دکتر عدنان درخشان، رویدادها و اتفاقات پس از غدیر خم را در قالب روز شمار توضیح می دهد. نویسنده که در این کتاب به صورت بسیار مستند و گیرا رویدادها را پی می گیرد، سیر وقایع را از زمان اعلام جانشینی حضرت علی علیه السلام شروع می کند.

تبریک ها و بیعت ها با امیرالمؤمنین علیه السلام ادامه دارد، سپس نوبت دسیسه چینی است، آن سه روز راهپیمایی ایام الولایه نام گذاری می شود. خبر غدیر خم در تمام اقطار اسلام می پیچد.

منافقان آرزوهایشان را در خطر می بینند، نقشه ی قتل پیامبر صلی الله علیه و آله کشیده می شود، منافقین پیمانی با خود می بندند که با نام صحیفه ی معلونه اول مشهور است. کاروان پیامبر صلی الله علیه و آله منزل به منزل طی مسیر می کند.

مشخصات کتاب:

نام کتاب: کتاب هشت روز پس از غدیر
مولف: دکتر عدنان درخشان
ناشر: مرکز فرهنگی انتشاراتی منیر


 کتاب هشت روز پس از غدیر


بخشی از کتاب هشت روز پس از غدیر

 اسلام آمده است تا دنیای شعله ور از آتش غضب، شهوت و جهل انسان ها را به بهشتی زمینی و لبریز از مهر و محبّت تبدیل کند تا مقام انسان با پیروی از اولیاء منصوب از جانب خداوند بر ملائک فزونی یابد. در غدیر خم، انوار هدایت الهی و سرچشمه های دوازده گانۀ آبِ حیات معنوی معرفی می شوند تا انسان وامانده را راهنما باشند و آدمیان تشنۀ حق را آب زلال بنوشانند.

اینک خسته از مسافرت به سوی شهر و دیار خویش بر می گردند. اما سوغات آنها از این سفر، توشعه ای از معرفت است. باید پیام را برسانند. آری آخرین پیامبر از دودمان پیامبران الهی، آنها را عهده دار مسدولیتی بزرگ کرده است. مسدولیتی تا روز رستاخیز رسانیدن پیام از پدر به پسر و از حاضر به غایب و تا آن هنگام که جهان باقی است. شما غایبان آن سفر پیام را شنیده اید؟

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا