ویژه نامه غدیر – روزنامه دیواری غدیر

ویژه نامه غدیر (روزنامه دیواری واقعه غدیر)

ویژه نامه غدیر به صورت خلاصه واقعه غدیر را بیان کرده است. این روزنامه ها را می توان در فضای مجازی و یا مکان های مختلف برای تبلیغ غدیر منتشر کرد.


ویژه نامه غدیر – معرفی اولین و آخرین جانشین رسول خدا صلی الله علیه و آله

ویژه نامه غدیر

برای مشاهده تصویر در اندازه کامل روی تصویر کلیک نمایید.
برای دانلود ویژه نامه غدیر 1 کلیک نمایید.

امروز در بزرگترین اجتماع مسلمین، در خطبه غدیرخم توسط حضرت محمد صلی الله علیه و آله انجام شد: معرفی اولین و آخرین جانشین رسول خدا صلی الله علیه و آله

اعلان رسمی: پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله در بزرگترین گردهمایی مسلمین، در روز غدیر، منشور رسالت الهی خویش را در یک خطابه ی کامل به گوش همگان رساندند. به گزارش شیعه و سنی، گرچه فرازهای این خطبه در طول 23 سال رسالت ایشان بارها بیان شده بود، اما دیگر بار به اذن الهی در بزرگترین اجتماع آن روز که از اقوام مختلف تشکیل شده بود، محور رسالت ایشان بازگو شد. تا این حجت رسا نسل بعد از نسل به گوش مسلمین برسد.


ویژه نامه غدیر – بزرگترین روز دنیا

ویژه نامه غدیر

برای مشاهده تصویر در اندازه کامل روی تصویر کلیک نمایید.
برای دانلود ویژه نامه غدیر 2 کلیک نمایید.

بزرگترین روز دنیا : سخنرانی پیامبر صلی الله علیه و آله در روز غدیر در مقابل جمعیتی بالغ بر 120 هزار نفر، حدود یک ساعت به طول انجامید. پس از اتمام سخنرانی، به جهت بیعت با ولی عهد منصوب شده از جانب خدا، حضرت امیرالمومنین علیه السلام مردم سه روز در غدیر درنگ کردند. آنچه که در این بین بیش از همه توجه روزنامه نگاران و خبرنگاران را به خود جلب کرده این است که چگونه پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله توانست در اوضاع نابسامان آن روز که در آیه ی 41 سوره ی مائده وصف آن آمده…


ویژه نامه غدیر – معرفی جانشین پیامبر صلی الله علیه و آله

ویژه نامه غدیر

برای مشاهده تصویر در اندازه کامل روی تصویر کلیک نمایید.
برای دانلود ویژه نامه غدیر 3 کلیک نمایید.

بخش اول: سخنرانی تاریخی پیامبر صلی الله علیه و آله در غدیر حدود یک ساعت به طول انجامید. در طلیعه ی این خطبه، آن حضرت زبان به حمد و ثنای الهی گشود و برخی از صفات حق متعال هم چون علم، قدرت، رحمت، آگاه بودن به غیب، مجد و عظمت الهی و… را تبیین نمود و خود را فرمان بردار مطلق الهی معرفی کردند.

بخش دوم: در ادامه، ضمن تاکید بر بندگی و رسالت خویش، خودر را حامل پیام بسیار مهمی از جانب پروردگار جهانیان دانستند که به هیچ وجه در ابلاغ آن کوتاهی نخواهند کرد، گرچه تعداد منافقان و ملامت گران زیاد باشد.

در این هنگام نفس ها  در سینه حبس، چشم ها خیره و گوش ها به آن حضرت سپرده شده و منتظر بودند که طنین وحی الهی از زبان گویای حضرت ختمی مرتبت صلی الله علیه و آله فضای آسمان غدیر را شکافت: یا ایهاالرسول بلغ… ای فرستاده ی ما! آنچه از جانب پروردگارت به  سوی تو فرستادیم (درباره ی خلافت علی بن ابی طالب علیه السلام) را به مردم ابلاغ کن وگرنه رسالتت را انجام نداده ای.

بخش سوم: ای مردم! جبرئیل از سوی پروردگار، بر من فرود آمد و فرمانی آورد که در این مکان به پا خیزم و به همه اعلام کنم که علی ابن ابی طالب علیه السلام برادر، وصی و جانشین من در میان امت و امام پس از من است. آگاه باشید که امامت در فرزندان من از نسل  او تا برپایی رستاخیز پاینده خواهد  بود.

آن حضرت با معرفی تمام جانشینان خود تا روز رستاخیز همه ی طمع ها را به یکباره قطع  کرده و مخالف با این امر الهی را به عذاب دردناک الهی بشارت دادند.


دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

برای ارسال دیدگاه خود، در قسمت زیر دیدگاه و در خط بعدی نام و نام‌خانوادگی خود را بنویسی و بر روی فرستادن دیدگاه بزنید. *

دکمه بازگشت به بالا