مجموعه 24 عیار

مجموعه 24 عیار (شناخت امام زمان علیه السلام)

مجموعه 24 عیار شامل کلیپ های متفاوت درباره موضوعات مختلفی هستند که بیان می کنند ظاهر هر چیزی شبیه باطنش نیست و باید انسان در زندگی تمام حواس خود را جمع کند تا دزدان اعتقادات، دین او را از بین نبرند. و در مود امام زمان علیه السلام بیشتر شناخت و معرفت پیدا کند.

قسمت اول مجموعه 24 عیار – صرافی

با دیدن این کلیپِ بسیار کوتاه، می توانید 4 روش تشخیص دلار تقلبی از اصلی را یاد بگیرید! اما؛ این همه ی داستان نیست! در پس این آموزش، یک نکته ی بسیار مهم خوابیده است… می توانید آن را کشف کنید؟!


قسمت دوم مجموعه 24 عیار – عسل فروش

عسل اصل و عسل تقلبی! آیا اجازه می دهید یک جنس تقلبی را به شما قالب کنند؟! یک اعتقاد تقلبی را چطور؟!


قسمت سوم مجموعه 24 عیار – قنادی

شیرینی اصلی و تقلبی؟!! مگر شیرینی هم اصلی و تقلبی دارد؟! بعضی چیزها فقط ظاهرشان طبیعی است! اما باطنشان… مراقب اعتقاداتمان باشیم!


قسمت چهارم مجموعه 24 عیار – طلا فروش

عاقبتِ اطمینان بی جا هنگام خرید طلا و سکه به کجا می رسد؟! هنگام خرید طلا، آیا چشم بسته از فروشنده خرید می کنیم؟ طلای 24 عیار چه خصوصیاتی دارد؟ اعتقاد 24 عیار چه؟ عیار اعتقادات ما چند است؟


قسمت پنجم مجموعه 24 عیار – تعویض روغنی

موتور اتوموبیل تان به روغن سوزی افتاده است… نمی تواند درست نفس بکشد… بازی در می آورد… شما را خسته کرده است… کمی فکر می کنید و یادتان می آید که آخرین بار، فروشنده ای روغن موتورتان را عوض کرد که به نظر مشکوک می آمد! نکته ی مهم این کلیپ را بیابید…


قسمت ششم مجموعه 24 عیار – موبایل فروش

تا حالا فکر کرده اید چطور می شود اعتقاداتمان را در مورد موضوع “مهدویت” گارانتی کنیم؟ برای خرید یک موبایل ساده حتما به نام شرکت گارانتی کننده دقت می کنیم تا کلاه سرمان نرود برای گارانتی اعتقاداتمان چه می کنیم؟


قسمت هفتم مجموعه 24 عیار – قهوه فروش

پس از یک روز کاری سخت، رویِ مبلِ راحتی منزل می نشینید و فنجان قهوه ی کنار دستتان را آرام آرام می نوشید و لذت می برید… خیالتان راحت است که از یک قهوه فروش معتبر، یک بسته قهوه ی “اصل” خریده اید. نیم نگاهی به صفحه موبایلتان می اندازید… جمله ی کوتاهی در یک پست توجه تان را جلب می کند: ” امامِ زمان های “غیر اصلی” را بهتر بشناسید!” …


قسمت هشتم مجموعه 24 عیار – انگشتر فروش

انگشتر فیروزه ای که تازه خریده اید، روی انگشت تان خودنمایی می کند! به رفیق تان که می دانید در زمینه انگشتر تخصص دارد، نشانش می دهید و می پرسید: “چطوره؟!” رفیق تان نیم نگاهی به انگشتر می اندازد و می گوید: “ظاهرش قشنگه؛ اما باطنش… این فیروزه ی اصل نیست!!” قبل از اعتماد، خوبِ خوب تحقیق کنیم! پایان این کلیپ یک نکته مهم دارد.


قسمت نهم مجموعه 24 عیار – طب سنتی

تقلبی یا اصلی بودن یک داروی جسمی چقدر برایتان مهم است؟ تقلبی یا اصلی بودن یک داروی روحی چقدر برایتان ارزش دارد؟ اعتقاداتی که به ما ارئه می کنند، مانند دارو برای روح ماست؛ پس…


قسمت دهم مجموعه 24 عیار – لوازم یدکی

چقدر برایتان مهم است که چرخ های ماشین تان روان بچرخد؟! بلبرینگ چرخ های اتومبیل تان اصلی است؟ چرخ اعتقادات تان چه؟ روان می چرخد؟!


دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا