شبها بفرمایید روضه [ مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام ]

سخنرانی محرم

مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام به همراه شعر خوانی ( دهه اول محرم سال 1399)

شبها بفرمایید روضه : با عرض تسلیت فرا رسیدن ماه محرم ماه عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، برنامه مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام را آغاز می کنیم تا توفیق داشته باشیم که در کنار شما عزیزان باشیم. گروه خدمتگزاران این برنامه را جهت عزاداری در این ایام کرونایی برای شما بزرگواران آماده کرده اند.

شبها بفرمایید روضه – دهه اول محرم، شب اول

مراسم تشکیل شده از: قرائت زیارت عاشورا، شعر خوانی، و بعد سخنرانی که در شب اول، در مورد ماجرای حضرت نوح علیه السلام مطالبی بیان شده است.


شبها بفرمایید روضه – دهه اول محرم، شب دوم

مراسم تشکیل شده از: قرائت زیارت عاشورا، شعر خوانی، و بعد سخنرانی که در شب دوم، بحث کشتی نجات بودن سیدالشهدا علیه السلام است.


شبها بفرمایید روضه  – دهه اول محرم، شب سوم

مراسم تشکیل شده از: قرائت زیارت عاشورا، شعر خوانی، و بعد سخنرانی که در شب سوم، در مورد شخصیت هرثمه بن ابی مسلم مطالبی بیان شده است.


شبها بفرمایید روضه – دهه اول محرم، شب چهارم

مراسم تشکیل شده از: قرائت زیارت عاشورا، شعر خوانی، و بعد سخنرانی که در شب چهارم: آقا وقتی آقاست به آقایی خودش نگاه می کند به قابلیت ما نگاه نمی کند، و ما از آقا بزرگ، بزرگ بخواهیم مهم، مهم بخواهیم خواستن که عیب نیست…


شبها بفرمایید روضه – دهه اول محرم، شب پنجم

مراسم تشکیل شده از: قرائت زیارت عاشورا، شعر خوانی، و بعد سخنرانی که در شب پنجم، در مورد عبیدالله بن حر جعفی و یاران سیدالشهدا علیه السلام صحبت شده است.


شبها بفرمایید روضه – دهه اول محرم، شب ششم

مراسم تشکیل شده از: قرائت زیارت عاشورا، شعر خوانی، و بعد سخنرانی که در شب ششم، در شب قبل گفته شد که زهیر ادبش نسبت به ساحت مقدس حضرت زهرا سلام الله علیها نجاتش داد.


شبها بفرمایید روضه – دهه اول محرم، شب هفتم

مراسم تشکیل شده از: قرائت زیارت عاشورا، شعر خوانی، و بعد سخنرانی که در شب هفتم، در مورد یکی از اصحاب سیدالشهدا علیه السلام به نام نصر بن ابی نیزر است.


شبها بفرمایید روضه – دهه اول محرم، شب هشتم

مراسم تشکیل شده از: قرائت زیارت عاشورا، شعر خوانی، و بعد سخنرانی که در شب هشتم، در مورد یاران عمر سعد است که در دقایق آخر به سپاه امام حسین علیه السلام پیوستند به نام های سعد و ابوالحتوف.


شبها بفرمایید روضه – دهه اول محرم، شب نهم

مراسم تشکیل شده از: قرائت زیارت عاشورا، شعر خوانی، و بعد سخنرانی که در شب نهم، در مورد اصحاب و یاران امام حسین علیه السلام و عفاف بن مهند راسبی مطالبی بیان شده است.


دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا