از جابز تا غدیر – سخنرانی غدیر

از جابز تا غدیر – غدیر واقعه ای برای همه زمان ها

از جابز تا غدیر مروری بر وقایع های مهم دنیا تا واقعه غدیرخم است. شامل سرگذشت مَک جابز، واقعه اسف بار هیروشیما، و داستان حضرت نوح علیه السلام، و واقعه غدیرخم، که پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند هیچ کس نباید از این واقعه جا بماند. که هر کدام از وقایع یک هدفی را در بر داشتند.

فایل صوتی از جابز تا غدیر

متن صوت از جابز تا غدیر

استیون جابز هنگامی که رهبری گروه مک را در اختیار داشت هرچند وقت یک بار اردویی را برگزار می‌کرد تا به کارکنانش روحیه بده و اهدافش را برای آنها بازگو کند این اردوها را همه باید می‌آمدند نباید کسی جا می ماند چرا که جابز نمی‌خواست از رقابت با لیزا جا بماند و فکر می‌کرد که این اردوها باعث می‌شوند تا پیروز بشوند این طور که از صحبتهای کارکنانش برمی‌آید جابز همچین اشتباه هم فکر نمی‌کرد.

 این اردوها این‌قدر  بر روی کارکنان جابز در پروژه مک تأثیر داشت که در یکی از اردوها جابز به آنها گفته بود بهتر این است که دزد دریایی باشیم تا اینکه عضو نیروی دریایی آمریکا باشیم.

 کارمندان جابز پرچم دزدان دریایی را بالای ساختمان اپل به اهتزاز درآوردند و همچنین کارمندان لیزا در رقابت با مک بودن آن پرچم را شبانه دزدیدند و کارمندان مک در یک عملیات توانستند دوباره آن را از منشی بخش لیزا پس بگیرند. با دستور هری ترومن بمب هسته‌ای پسر کوچک بر روی شهر هیروشیما فرود آمد و آن شهر را با خاک یکسان کرد ژاپن یکی از شهرهای مهم اش را از دست داده بود اما مردم هیروشیما نمی‌خواستند از بقیه جا بمانند حتی اگر ضربه سختی به آنها خورده باشد.

همه آنها دست به دست هم دادند تا شهری پیشرفته بسازند و جا نمانند و در نهایت هیروشیما را تبدیل به یک شهر رویایی کردن حضرت نوح پس از ۹۵۰ سال دعوت مردم به راه حق از سمت خداوند دستور گرفت تا کشتی بسازد و خداوند فرمود به زودی عذابی نازل خواهد شد و تمام زمین را آب فرا خواهد گرفت. سپس حضرت نوح به مردم گفتند هر کسی که از این کشتی جا بماند در آب غرق خواهد شد.

 پیامبر اسلام بعد از ۲۳ سال پیامبری و دعوت مردم به خدا در چنین روزهایی در مکانی به اسم غدیر خم فرمودند هیچ کس نباید از این واقعه جا بماند.

 استیون جابز برای پیروزی در رقابت با شرکت های دیگر گفت همه باید در این اردوها شرکت کنند در واقع در حوزه کاری خودش.

 هیروشیمای‌ها برای این تلاش کردند تا از دیگر کشورها جا نمانند تا شهری پیشرفته داشته باشند در واقع برای شهر خودشان تلاش کردند.

حضرت نوح برای نجات مردم زمان خودشان گفتند تا کسی از کشتی جا نماند. همه آنها هدفی داشتند هدف پیامبر چی بود؟ هدف پیامبر از همه اینها بزرگتر است! پیامبر کسانی را می خواستند معرفی کنند که برای تمام مردم دنیا در همه زمان‌ها کارگشا باشند پیامبر می خواستند افرادی را معرفی کند که جانشینان بعد از او باشند تا مردم را از گمراهی نجات دهند و در آن روز پیامبر امیرالمومنین و یازده فرزند بعد از ایشان را به مردم معرفی کردند تا هیچ کس! هیچ وقت!هیچ کجا! از قطار سعادت جا نماند!

 شده دیده ماه لبریز رویا
شده شور لب ها یا علی یا مولا یا علی
یار پیامبر حضرت حیدر
 که شده مولا خورشید زهرا
 خورشید حق و هم دم کوثر
 مولود کعبه دلبر خاتم یا علی

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

برای ارسال دیدگاه خود، در قسمت زیر دیدگاه و در خط بعدی نام و نام‌خانوادگی خود را بنویسی و بر روی فرستادن دیدگاه بزنید. *

دکمه بازگشت به بالا