جشن خانگی نیمه شعبان

جشن خانگی نیمه شعبان (توی خونمون یه جشن شاد برای اعضای خونه)

در این جشن خانگی نیمه شعبان تمام مواردی که برای یک جشن لازم است را برای شما آماده کرده ایم که می توانید به متن ها و فیلم های آموزشی مراجعه و برای نیمه شعبان یک جشن در خانه خود برگزار کنید.


مشاهده برنامه در یک نگاه – #هر_خانه_یک_جشن


شادی را به خونه های خود بیاوریم… سلام وقتتون بخیر باشه… قبل از هر چیزی و بدون مقدمه یه خواهش ازتون داریم: بیاییم ما متفاوت از دیگران باشیم و سعی کنیم دنیای خودمون و دیگران را در حد ممکن بهتر کنیم!

جشن خانگی نیمه شعبان – واقعا امسال نمیتونیم جشن بگیریم؟

تولد هرکسی رو اول مادر جشن میگیره… قرائت چند فراز از زیارت نرجس خاتون مادر امام زمان علیه السلام

جشن خانگی نیمه شعبان – کاری که ساده و امکان پذیر باشه!

در این چند دقیقه می خوایم یک کار ساده اما فوق‌العاده ارزشمند رو بهتون پیشنهاد بدیم تا حال خودمون و عزیزانمون رو بهتر کنیم.

تو این روزهایی که نگرانی و اضطراب و حال بد به‌طور عجیب‌وغریب شیوع پیداکرده، اگر یک‌ قدم برای بهتر کردن دنیامون برداریم خیلی ارزشمنده، خصوصاً اگر اون کار ساده و امکان‌پذیر باشه! اونم توی خونه چون قراره #در_خانه_بمانیم.

جشن خانگی نیمه شعبان – قراره چی کار کنیم؟

خیلی خلاصه بگم، قراره روز تولد امام زمان علیه‌السلام، توی خونمون یه جشن شاد برای اعضای خونه برگزار کنیم.

این رو بدونید که قراره تمام مطالبی که اینجا نوشته میشه به دردتون بخوره…

ارائه مشخصات کلی برنامه جشن خانگی نیمه شعبان

جشن خانگی نیمه شعبان

جشن خانگی نیمه شعبان

یک نکته اساسی جشن خانگی نیمه شعبان

خلاقیتتون رو حسابی به کار بگیرین، چون قراره شما جشن رو برگزار کنید پس به پیشنهادهای ما نگاه کنین و مطابق با شرایط خونه و خونوادتون، خودتون اون‌ها رو تنظیم کنید.

محافظت:: نجات…

چیزی که این روزها فکر تک‌تک ما رو به خودش مشغول کرده و باری شده اضافه بر دغدغه‌هایی که تو طول سال همه باهاش درگیر بودیم چیه؟ بله همونطور که همه می دونیم؛ ویروس کرونا! همه ما می‌دونیم که راه محافظت خودمون از گرفتن این ویروس، رعایت نکات بهداشتی هست.

اما آیا راه نجات از این بیماری و شیوع ویروس کرونا هم، فقط رعایت بهداشت هست؟ ما می‌خوایم هم خودمون رو محافظت کنیم و هم تموم مردم دنیا رو نجات بدیم. حس کردین وضعیتمون یه مقداری شبیه افراد زمان حضرت نوح شده وقتی داشت طوفان می اومد و بارون و سیلاب…

اون روز خیلیا به این فکر بودند که میرن بالای بلندی، حتی پسر حضرت نوح هم به این فکر بود اما بلندی هم چاره‌ای نداشت چون طوفان و سیل به اونجا هم رسید و اون‌ها رو برد.

قبلاً تو مشکلات، بعضی ‌ها از کشور خارج میشدن و می‌گفتن میریم توی کشور دیگه، اونجا اَمنه… اما امروز هیچکس نمی تونه همچین فکری بکنه؛ چون همه جای دنیا رو داره سیل می‌بره…

الان پولدارها و فقیرها، مسئول‌ها و رعایا همه و همه کف زمین هستن. هیچ‌ کسی قدرت رفتن به کوه و بلندی را از دست کرونا نداره! یادتونه آدم‌هایی که زمان حضرت نوح بودند برای نجات خودشون، چه‌کار کردند؟ یه فکر بکر…گرچه تنها راه نجات همون بود! سوار کشتی حضرت نوح شدن. و بقیه مردن.

رسول خدا صلّی اللَّه علیه و آله و سلّم در زمان حیاتشون می‌فرمودن:

من در میان شما دو شی‌ء نفیس گذاشتم: کتاب خدا و عترتم – اهل بیتم – و آن دو از هم دیگر جدا نشوند تا آنکه در حوض کوثر بر من درآیند، بدانید که مَثَلِ آن دو مانند کشتی نوح است که هر که بر آن سوار شود نجات یابد و هر که از آن تخلّف ورزد غرق شود. (ترجمه کمال الدین ،ج‌1، باب 22، ص:451)

حس می‌کنید که الان هم اون فکر بکر وجود داره، فقط اگر سوار کشتی امام زمان علیه ‌السلام بشیم همه چی حله؛ نجات پیدا می‌کنیم. آخه ما و همه مردم دنیا کف زمینی هستیم که سیل گرفته، یه کم بهتر فکر کنیم، باید آدمای خوب‌تری باشیم…

باید به امامِ زمانِ خودمان نزدیک‌ تر باشیم. امامی که الان حاضرن فقط ظاهر نیستن مثل حضرت نوح که پیش مردم بودن؛ بارها و بارها در زندگیمون لطف و حمایتشون رو دیدیم.

قال مولانا صاحب‌ العصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه:

«إِنِّی أَمَانٌ لِأَهْلِ الْأَرْضِ کَمَا أَنَّ النُّجُومَ أَمَانٌ لِأَهْلِ السَّمَاء»

(مطمئن باشید) که من، امنیت بخش اهل زمین (همه موجودات عالم) هستم، همانطور که ستارگان امنیت بخش اهل آسمانند. (بحارالأنوار، ج75، ص380)

و هم فرموده اند:

«اَنَا خَاتِمُ الْأَوْصِیَاءِ وَ بِی یَدْفَعُ اللَّهُ الْبَلَاءَ عَنْ أَهْلِی وَ شِیعَتِی»

من آخرینِ جانشینان پیامبر هستم و خدا به واسطه من بلا را از اهل و شیعه من دور میکند. (بحارالأنوار، ج52، ص30)

می‌خوایم به هم در سوار شدن به کشتی نجات کمک کنیم پس باید به امام زمان توجه بیشتری داشته باشیم.

در روایتی از پیامبر اکرم و امام باقر علیهماالسلام آمده است: در شب نیمه‌ شعبان روزی‌ها تقسیم می ‌شود. با فضیلت ‌ترین شب‌ها بعد از شب قدر است و در این شب خداوند به بزرگواری خودش آن‌ها را می‌آمرزد. پس برای نیل به مقام قرب خداوند در این شب بکوشید. (مصباح المتهجد/831 – 842)


جشن خانگی نیمه شعبان – نحوه اجرا جشن خانگی نیمه شعبان

برای دانلود PDF جدول مراحل برگزاری جشن خانگی کلیک نمایید.

یکی از جاهایی که میشه برای امام زمان و ظهورشون دعا کنیم، در جشن‌های نیمه شعبان هست، توی شرایط فعلی که امکان برگزاری جشن‌های عمومی و جمع شدن چند خونواده دورهم نیست این کار رو توی خونه خودمون انجام میدیم.

یعنی ان شاالله روز 5 شنبه 21 فروردین‌ ماه که روز نیمه شعبان هست (روز تولد امام زمان علیه ‌السلام) رو توی خونمون جشن می‌گیریم چون یکی از راه ‌هایی که ما به یک نفر نشون میدیم که چه قدر دوستش داریم و بهش توجه داریم اینه که در روز تولدش براش جشن تولد می‌گیریم.

جشن خانگی نیمه شعبان – ترتیب پیشنهادی کارهایی که باید انجام بدیم.

مدیریت زمان: چون تجربه اول شماست کار رو دسته کم نگیرید و زمان را مدیریت کنید، مطمئن باشید بعد از انجام مراحل اولیه دستتون راه می افته.

مدیریت زمان با خونسردی: از اونجا که قراره در این جشن همه اعضای خونه لذت ببرن، با مدیریت صحیح زمان و شور نزدن، لذت رو از فرزندانتون نگیرین.

خلاقیت: حتماً از وسایل دست‌ساز فرزندان و اهالی منزل استفاده کنین حتی اگر از لحاظ ظاهری به نظر شما خاص نباشه چون ساخته دست ثمره زندگی شماست..

1) مطالعه برنامه اجرایی جشن خانگی نیمه شعبان

برنامه ریزی جشن خانگی نیمه شعبان

شما باید برنامه اجرایی رو به‌طور کامل و دقیق بخونید و میتونید با اهالی منزل به مشورت بگذارید. همین‌طور، میتونید بنا به شرایط خونوادتون (تعداد اعضا، سن اعضا و …) تغییراتی ایجاد کنید.

  1. مطالعه برنامه اجرایی جشن و مشورت از اعضا
  2. تقسیم کار

جشن خانگی نیمه شعبان

از همین امروز برنامه ریزی جشن خانگی نیمه شعبان را آغاز کنید (هنوز دیر نشده)

2) انجام هماهنگی برنامه اجرایی با اعضای خونه

  1. فعالیت: طبیعتاً انجام هر کاری احتیاج به یک سری هماهنگی‌ ها و تقسیم مسئولیت‌هایی داره. سعی کنید قسمت‌های اجرایی رو بین اعضا کوچک ‌تر و بزرگ ‌تر تقسیم کنید تا همه در اجرای برنامه سهیم باشن تا هم لذت ببرن هم اینکه این‌جوری اون‌ها هم در جشن تولد امام زمانمون فعالیت مستقیم داشتن (می دونید که امام زمان هم اون‌ها رو خیلی دوست دارن و براشون دعا می‌کنن)
  2. زمان: بعد از مطالعه برنامه اجرایی جشن.
  3. تقسیم کار اجراکنندگان: همه اعضای خونه

 3) انتخاب جای برگزاری جشن توی خونه

  1. فعالیت: آخه می‌گفت ما خونه رو به چهار قسمت مساوی تقسیم کردیم: شمال و جنوب و مشرق و مغرب جاتون خالی هر روز یه جایی میریم… فردا می ریم شمال امروز با کمک همه اعضای خونه، یک قسمت از خونتون مثلاً کنار پنجره رو انتخاب کنید.
    قراره اونجا رو تزیین کنید و دورهم خوش بگذرونید و عکس‌های یادگاری بگیرید. یک پرچم یا پوستر یا دست ‌نوشته‌ای مزین به نام حضرت بقیه ‌الله عجل الله تعالی فرجه الشریف رو هم اونجا بگذارید تا خونتون بشه یک مهدیه جمع ‌و جور. مهدیه اسم ”مکان“ است ولی میدانم روزگاری برسد اسم ”زمان“ خواهد شد.
  2. زمان: از امروز
  3. تقسیم کار اجراکنندگان: همه اعضای خونه

4) تهیه آذین بندی جشن خانگی نیمه شعبان

  1. زمان بندی: از امروز میتونید
  2. تقسیم کار اجراکنندگان: همه اعضای خونه
  3. فعالیت: چون تلاشمون اینه که #در_خانه_بمانیم، میتونید از وسایل تزیینی موجود توی خونه استفاده کنید. یا از فیلم های نمونه ای که براتون فرستادیم انتخاب کنید و خودتون آذین بندی مدنظرتونو درست کنید. این کار لذت زیادی داره و بچه ها کیف میکنن. (امتحان کنین)

5) آماده کردن وسایل برای اجرا جشن خانگی نیمه شعبان

  1. زمان: از امروز میتونید
  2. تقسیم کار اجراکنندگان: همه اعضای خونه
  3. فعالیت: همونطور که در برنامه اجرایی دیدید، شما به یک سری وسایل نیاز دارید مثل: ظرف یا کیسه قرعه‌کشی، جایزه، وسایلی برای اجرای بازی‌ها و… باید اون ها رو قبل از جشن آماده کرده باشید.


جهت مشاهده تصاویر جشن خانگی نیمه شعبان روی هر تصویر کلیک کنید


آموزش بازی شماره یک جشن خانگی نیمه شعبان


آموزش بازی شماره دو جشن خانگی نیمه شعبان


6) تهیه کیک و شیرینی

  1. فعالیت: باز هم چون تلاشمون اینه که #در_خانه_بمانیم، میتونید کیک یا شیرینی رو در خونه خودتون تهیه کنید. ما نمونه کیکی رو گذاشتیم که نیازی به فِر نداره حتی میتونید با چند کیک فنجونی یا تیتاپی، کیک درست کنید (نمونشو گذاشتیم)
  2. زمان: از امروز میتونید
  3. تقسیم کار اجراکنندگان: همه اعضای خونه زیر نظر آشپزباشی خونه

جشن خانگی نیمه شعبانجهت مشاهده تصویر در اندازه کامل روی آن کلیک کنید

جشن خانگی نیمه شعبان – برای مشاهده طرز تهیه کیک به فیلم زیر مراجعه نمایید.


7) آذین بندی بیرون خونه

  1. زمان: 1 روز زودتر از جشن
  2. تقسیم کار اجراکنندگان: همه اعضای خونه
  3. فعالیت: شروع به تزیین خونه و بخصوص محلی که برای برگزاری جشن انتخاب کردید کنید.ضمناً حتی میتونید گلدون‌هایی هم که تو خونه دارید اینجا جمع کنید. (دختر خانم‌ها استعداد و سلیقه خوبی برای این کار دارن)

8) آذین بندی داخل خونه  برای جشن خانگی نیمه شعبان

  1. زمان: روز چهارشنبه 1 روز قبل از نیمه شعبان
  2. تقسیم کار اجراکنندگان: همه اعضای خونه
  3. فعالیت: شروع به تزیین خونه و بخصوص محلی که برای برگزاری جشن انتخاب کردید کنید. ضمنا حتی میتونید گلدون هایی هم که تو خونه دارید اینجا جمع کنید.(دخترخانم ها استعداد و سلیقه خوبی برای این کار دارن)

جهت مشاهده هر تصویر روی آن کلیک کنید.


آموزش آذین بندی شماره یک جشن خانگی نیمه شعبان


آموزش آذین بندی شماره دو جشن خانگی نیمه شعبان


9) برگزاری جشن خانگی نیمه شعبان

  1. فعالیت: بسم‌الله بگید و جشنتون رو شروع کنید. امیدواریم خوش بگذره.
  2. زمان: از روز قبل از نیمه شعبان میتونید.
  3. تقسیم کار اجراکنندگان: همه اعضای خونه

برای دانلود PDF جدول برنامه اجرایی جشن خانگی نیمه شعبان (کامل) کلیک نمایید.

«ترجیحا این بخش رو پرینت بگیرید و در حین برنامه جشن خانگی نیمه شعبان همراهتون داشته باشید»

عنوان برنامه: پخش سرود های متنوع
مدت زمان: 15 دقیقه
توسط:  *این قسمت را شما پر کنید*
توضیحات اجرا: شما میتونید قبل از شروع برنامه تا همه اعضای خونه دور هم جمع شن و برای اینکه برنامتون رسمیت پیدا کنه، شروع کنید به پخش کردن سرود های امام زمانی.

برای شنیدن و دانلود نواهای مهدوی کلیک نمایید.


عنوان برنامه: قرائت آیات 28 تا 30 سوره ملک
مدت زمان: 5 دقیقه
توسط:  *این قسمت را شما پر کنید*
توضیحات اجرا: آیه پیشنهادی: قُلْ أَرَأَیْتُمْ إِنْ أَصْبَحَ مَاؤُکُمْ غَوْرًا فَمَنْ یَأْتِیکُمْ بِمَاءٍ مَعِینٍ ﴿٣٠ الملک﴾ بگو: به من خبر دهید اگر آب مورد بهره برداری شما در زمین فرو رود [تا آنجا که از دسترس شما خارج گردد] پس کیست که برایتان آب روان و گوارا بیاورد؟!

حال ببینیم أئمه علیهم السلام در تفسیر این آیه شریفه چه میفرمایند : در تفسیر این آیه، از امام باقر (علیه السلام) چنین نقل شده است: «این آیه در باره امامى نازل شده است که قیام به عدل الهى مى‌‏کند (حضرت مهدى)

همچنین از امام موسی بن جعفر علیهماالسلام ذیل این آیه شریفه نقل شده است که فرمودند: هرگاه امامتان را نیابید و او را نبینید، چه خواهید کرد
کمال الدین و تمام النعمه، ج2، ص 360.

چنانچه ملاحظه می‌شود امام (علیه السلام) تفسیری باطنی از آیه ارائه فرموده و آب ‌را به امام حق تأویل کرده‏ اند: تشبیه امام به آب بر اساس چند وجه است:

  1. زندگی انسان به آب بستگی دارد،که اگر آب نباشد نمیتواند زندگانی جسمانی خود را ادامه دهد. همینطور اگر امام نباشد زندگانی روحانی بشر به خشکی و بی حاصلی می انجامد
  2. همانگونه که آب از مواهب خدای تعالی است وبشر هیچگونه نقشی در ایجاد آن ندارد، امام نیز از نعمتهایی است که خداوند آن را بر انسان تفضل کرده و آدمی را در تعیین ونصب او هیچگونه دخالت و أثری نیست
  3. اب ماده ایست که انسان پلیدی های جسمی و نجاسات ظاهری خویش را بدان شسته و پاک میکند. وامام نیز همان است که از طریق او پروردگارش را شناخته واحکام وشریعت را آموخته و بدین وسیله از پلیدیها و رذایل جهل وگمراهی رها میگردد.
  4. آبی که در دل زمین موجود است نقش عمده ای در ثبات و مسیر آن دارد و بر مبنای نظام آفرینش درنظم زمین موثر است. همانگونه امام علیه السلام است گه انسان و بلکه تمامی موجودات از وجود او بهره مند میشوند هرچند پشت ابرهای غیبت مخفی باشد.
  5. همانطور که در موقع فقدان آب، آدمی به جستجوی آن برمیخیزد، و به طلب آن زمین را میگرددو چاهها حفر میکند (زیرا میداند که زندگانی جسمانیش مشروط به یافتن آب است)

همینگونه لازم است به جستجوی امام برخواسته و برای نجات از مشکلات مادی و معنویش آن ماء معین و آب گوارا را بیابد.

خیلی مهمه که در هنگام تلاوت قرآن همه ساکت باشن و گوش بدن چون ممکنه چندتا از سوالات مسابقتون از ترجمه یا داستان آیات قرآن باشه.

عنوان برنامه: خواندن دعای دسته جمعی با اعضای خانواده
مدت زمان: 5 دقیقه
توسط:  *این قسمت را شما پر کنید*
توضیحات اجرا: این روزها در تلوزیون یک کار خیلی قشنگ انجام میشه و اون تلاوت دعای فرج امام زمان علیه السلام هست(دعای الهی عظم البلاء)، چه خوبه که ما هم همین دعا رو برای شروع جشنمون انتخاب کنیم.
آدرس: مفاتیح الجنان – معمولا توی صفحه دوم فهرست میتونید پیدا کنید به نام دعای فرج حضرت حجه (عجل الله فرجه)

عنوان برنامه: مسابقه
مدت زمان: 5 دقیقه
توسط:  *این قسمت را شما پر کنید*
توضیحات اجرا: توضیح مسابقه: این مسابقه رو در 3 مرحله از جشن خانگی نیمه شعبان بین برنامه های دیگه اجرا میکنید؛

اسامی مسابقه و بازی ها: استفاده از بازی هایی که توی فیلم های نمونه براتون گذاشتیم، پانتومیم، تکرار عبارات دشوار، استفاده از بازی های موجود در خونه(دارت و…)،سوال و جواب از داستان آیات قرآن، گل یا پوچ، اسم فامیل ،هُپ،معما گویی،باد کردن بادکنک،کنترل خنده(لطیفه ای بگید و طرف نتونه بخنده) و خیلی بازیهای دیگه که خودتون بلدید.

 2 تا کیسه یا ظرف آماده میکنید، داخل یکیش اسامی اعضای خونه رو میریزید و داخل یکی دیگه اسامی مسابقه و بازی ها رو. زمان هر بخش از مسابقه، یکی از بچه ها قرعه بازی و یک نفر دیگه قرعه فردی که قراره بازی رو انجام بده از کیسه در میاره. شروع به انجام بازی و مسابقه میکنید و بعد بزرگتر خونه یه جایزه هم به برنده ها میدن. طبیعتا همه توجه داریم که رعایت محرم و نامحرم توی این بازی ها خیلی مهمه، ما داریم برای امام زمان جشن میگیریم، کاری نکنیم که ناراحت شن و… (این برای عزیزانیه که  ممکنه 2 تا خونواده با هم جشن بگیرن یا از طریق مجازی به هم وصل باشن.)

جایزه: از اونجایی که #در_خانه_می مانیم. جایزه میتونه یه اسکناس یا خودکار نو، کتاب یا هر چیزی توی خونه دارید باشه.


عنوان برنامه: اجرای مسابقه 1
مدت زمان: 20 دقیقه طبق نظر خودتون
توسط:  *این قسمت را شما پر کنید*
توضیحات اجرا: طبق پیشنهاد بخش معرفی مسابقه.

عنوان برنامه: پذیرایی
مدت زمان: 10 دقیقه
توضیحات اجرا: الان وقت خوردنه

عنوان برنامه: گفتگوی با خانواده درمورد نعمت ها بیان داستان تشرف افرادی خدمت امام زمان علیه السلام
مدت زمان: 20 دقیقه
توضیحات اجرا: قبل از شروع جشن، متن رو مطالعه کنید. در این بخش گفتگویی درمورد امام زمان علیه السلام با خونواده داشته باشید. بزرگترهای خونه میتونن از خاطراتشون در این مورد، مطالب خیلی خوبی برای خونواده بگن


بیان داستانهایی با موضوع تشرف خدمت امام علیه السلام


عنوان برنامه: اجرای مسابقه 2
مدت زمان: 20 دقیقه طبق نظر خودتون
توضیحات اجرا: طبق پیشنهاد بخش معرفی مسابقه

عنوان برنامه: انجام مشاعره مهدوی
مدت زمان: 15 دقیقه
توضیحات اجرا: شما میتونید با خوندن این شعر ها با خونواده یه مشاعره کنید.


ای اصل امید! بیم‌ها را دریاببابای همه! یتیم‌ها را دریاب
هر چند خدا خودش کریم است، آقا!لطفی کن و یا کریم‌ها را دریاب
دلبسته ام مرا زسر خویش وا مکناز من مرا جدا کن و از خود جدا مکن
هرگز نگویمت که بیا دست من بگیرگویم گرفته ای زعنایت رها مکن
دارد زمان آمدنت دیر می شوددارد جوان سینه زنت پیر می شود
وقتی به نامه ی عملم خیره می شویاشک از دو دیده ی تو سرازیر می شود
کی این دل رمیده ی من هم زهیر واردر دام چشم های تو تسخیر می شود ؟
این کشتی شکسته ی طوفان معصیتبا ذوق دست توست که تعمیر می شود
حس می کنم پای دلم لحظه ی گناهبا حلقه های زلف تو درگیر می شود
در قطره های اشک قنوت شب شماعکس ضریح گمشده تکثیر می شود
تقصیر گریه های غریبانه ی شماستدنیا غروب جمعه چه دلگیر می شود!
می ترسم از روزی که بر قبرم به خوانندبرخیز و از جا و ببین آقا رسیده
تاخیر کردم من برای خدمت اماتا اسم حاجت برده ام در جا رسیده
خورشید فصل پنجم دنیا کجاییبی تو قسم اینجا فقط سرما رسیده
با کدام آبرو، روزشمارش باشیمعصر ها منتظر صبح و صالش باشیم
سالها منتظر سیصد و اندی مرد استآنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم
گیرم امروز به ما اذن ملاقاتی دادمرکبی نیست که راهی دیارش باشیم
اگر آمد خبر رفتن ما را بدهیدبه گمانم که بنا نیست کنارش باشیم
ز تو یک عمر شنیدیم و ندیدیم تو رابه وصالت نـرسیدیم و ندیدیم تو را
روزی مـا فـقـرا شـربـت وصل تو نبـودزهر هجر تو چشیدیم و ندیدیم تو را
مگر ایام کهن سالی ما جلوه کنی!در جوانی که دویدیم و ندیدیم تو را
گاهی اندازه ی یک پرده فقط فاصله بودپرده را نیز کشیدیم و ندیدیم تو را
سعی کردیم تو را خواب ببینیم شبیسحر از خواب پریدیم و ندیدیم تو را
مدتی در پی تو رند و نظر باز شدیمهمه را غیر تو دیدیم و ندیدیم تو را
لا اقل کاش دم خیمه ی تو جان بدهیمتا بگوییم : رسیدیم و ندیدیم تو را …

عنوان برنامه: اجرای مسابقه 3
مدت زمان: 20 دقیقه طبق نظر خودتون
توضیحات اجرا: طبق پیشنهاد بخش معرفی مسابقه


عنوان برنامه: خوندن دعای پایانی برنامه
مدت زمان: …………
توضیحات اجرا: بیاید برای نجات همه مردم دنیا دعا کنیم… و اینکه دست خودمونو بچه هامونو بسپاریم به امام زمان…

خوش به حال همه اونایی که یه روز جالبو با امام زمان در خونه گذروندن.

درعین‌ حال که یک روز لذت‌بخش رو با خونواده میگذرونیم، همه با هم با دعای خالصانه برای ظهور امام زمان، برای نجات خودمون و تمام مردم دنیا از همه مشکلات (فقر، ظلم، جنگ و بیماری‌ های جور واجور که هرروز یه جورش میاد مثل همین کرونا) دعا می‌کنیم.

التماس دعا


فیلم آموزشی جشن خانگی نیمه شعبان – #هر_خانه_یک_جشن


سوالات احتمالی خود را در پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. 

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. چقدر ممنونم از اینهمه اهمیت چقدر خوشحالم از اینهمه شوووق الهی وجودتون برکت پیدا کنه الهی قبول باشه اینهمه تلاش شیرین??????

  2. سلام
    ممنون از این طرح های زیبای شما عزیزان
    بسیار عالی بود
    به نظرم در هنگام اجرای مسابقه هم میشه از اجرای مولودی شاد استفاده کرد. البته با صدای کم
    اجرای مسابقه با این مولودی یا عیدانه ای که همزمان با مسابقه پخش میشه جذابیت رو بیشتر میکنه

  3. ببخشید من فیلماتو نمیتونم دانلود کنم واسه کانالم مخصوصا این فیلم آخرین رو لازم دارم لطفا بهم بگین چطوری دانلود کنم تا بتونم این مطالب رو واسه همه نشر بدم

    1. سلام علیکم
      چون فیلم ها داخل سایت نمایش داده میشوند باید دانلود منیجر داشته باشید.
      ولی الان دوباره شما به خود مقاله جشن خانگی مراجعه کنید ما برای شما امکان دانلود را فراهم کرده ایم
      در پناه اهل بیت علیهم السلام باشید

  4. سلام خداقوت☺️?اجرتون با امام زمان
    من و خونوادم شب نیمه شعبان( دیشب) جشن گرفتیم پست مسابقه رو الان دیدم میشه عکس جشن و ویس رو بفرستم
    متاسفانه کلیپ نگرفتم

    1. سلام علیکم
      لطفا به دستیار خدمتگزاران ارسال کنید
      @khedmatgozaran_com
      در پناه اهل بیت علیهم السلام باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا