کتاب در انتظار او – معرفی کتاب نیمه شعبان

کتاب در انتظار او به بررسی شناخت صفات و آداب و غیبت امام عصر علیه السلام پرداخته است

نوشتار حاضر با موضوعات درد، نوید، غیبت، وظیفه و هدف به بررسی شناخت صفات و آداب حضرت امام عصر(علیه السلام)؛ هدف از غیبت صغری و کبری، وظیفه مسلمانان در زمان غیبت، اختصاص دارد. کتاب در انتظار او با هدف گسترش «فرهنگ مهدوی» در سطح جامعه توسط شهید «علیرضا نورانی» تدوین شده است. ایشان فعالیت مذهبی خود را از دوران جوانی آغاز کرد و با یادگیری علوم قرآنی و روایات معصومین(علیهم السلام) به ترویج دین اسلام و تعلیم و تربیت جوانان مشغول شد.

مشخصات کتاب

نام کتاب: کتاب در انتظار او
پدیدآوردنده: علیرضا نورانی
ناشر: ⁣ابصار


کتاب در انتظار او


بخشی از کتاب در انتظار او 

فرزندی که سال ها پدر ندیده، در هر کوی و برزن، به رهگذران خیره میشود تا مگر پدر خود را بیابد؛ بیماری که سال ها درد کشیده، به هر سوی و هر کوی خیره میشود تا پزشکی ماهر و دلسوز و درد آشنا برای درمان درد خود بجوید؛ دانشجویی که ده ها پرسش در ذهن دارد، در پی یافتن پاسخ، به هردری می زند تا سراغی از استادی دانا و مهربان بگیرد؛ رهنمودی که لب تشنه در بیابان مانده  و تشنگی او را به پرتگاه هلاک رسانده، برای رسیدن به آبی زلال و گوارا، به هر طرف راه می پیماید.

نیاز ما به امام معصوم که حجت خدا در زمین در هر زمان است، بیش از نیاز آن فرزند و ان بیمار و آن دانشجو و آن رهنورد است؛ چرا که امام معصوم و حجت حق، مهربان تر از پدر، دلسوزتر از طبیب، داناتر از هر دانا، و به سان آب زلال برای عطش زدگان است.

این نیاز، یک واقعیت تردید ناپذیراست؛ چرا که آن همه، نیاز به آب و نان و هوا و پدر و مادر و پزشک و معلم، همه نیازِ تن است؛ اما نیاز به حجت الله، ضرورتی ست برای احیای روحی و بهسازی معنوی انسان و این انسان است که پس از رفع تمام نیازهای مادی، در معرض نخستین و مهم ترین پرسش ها قرار می گیرد: چه باید کرد؟ به کدام سو باید رفت؟ با کدام ابزار؟ چگونه؟ و به راهنمایی کدامین راهنما؟و….

برای مشاهده و مطالعه کتاب در انتظار او به PDF مراجعه کنید.

برای مشاهده کتاب های بیشتر در مورد امام عصر علیه السلام از سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا