تصویر پروفایل نیمه شعبان

با قراردادن تصویر پروفایل نیمه شعبان احیاگر یاد امام زمان علیه السلام در فضای مجازی باشید

تصاویر موجود در مقاله تصویر پروفایل نیمه شعبان توسط گروه طراحان خدمتگزاران طراحی شده و هرکس می تواند به راحتی در کانال خود برای احیا و تبلیغ یاد و نام امام عصر علیه السلام استفاده نمایید. شما با تغییر عکس پروفایل خود به این تصاویر احیاگر نیمه شعبان در فضای مجازی باشید.


تصویر پروفایل نیمه شعبان اسفند 1400 با آمدنت بهار معنا دارد

در زیارتنامه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که از سید بن طاوس نقل شده، می‌خوانیم:

«السَّلَامُ عَلَى رَبِیعِ الْأَنَامِ وَ نَضْرَهِ الْأَیَّام»
یعنی سلام بر بهار مردمان و خرمی روزگاران.

یا صاحب الزمان!
نامِ تو به قلب شیعیان جا دارد…
با آمدنت بهار معنا دارد…

تصویر پروفایل نیمه شعبان
 برای مشاهده تصویر پروفایل نیمه شعبان با آمدنت بهار معنا دارد روی تصویر کلیک کنید.

تصویر پروفایل نیمه شعبان فروردین 1400 دنیا چقدر تشنه ی نام زلال توست

در این روزها که دنیا غرق آشفتگی و سرگردانی است، چقدر محتاج نام زیبای “مهدی علیه السلام” هستیم؛ تا آرامش و امیدواری خاک تشنه ‌ی زمین را سیراب نماید و جوانه‌ ی انتظارِ ظهورِ “منجی” به آن طراوت بخشد!

تصویر پروفایل نیمه شعبان - Profile FA 2 Low. midshaban1400
 برای مشاهده تصویر پروفایل نیمه شعبان دنیا چقدر تشنه ی نام زلال توست روی تصویر کلیک کنید.

تصویر پروفایل نیمه شعبان 1399 سلام بر مهدی امید و پناه همه

تصویری که پیش روی شماست با عنوان “سلام بر مهدی (علیه السلام) امید و پناه همه” توسط تیم طراحان خدمتگزاران برای عاشقان و منتظران امام عصر علیه السلام طراحی شده است. شما خدمتگزاران یوسف زهرا سلام الله علیها می توانید برای تبلیغ و احیا کردن نام مبارک منجی عالم بشریت حضرت ولی العصر علیه السلام آن را در فضای مجازی منتشر کنید تا همه ی جهان بدانند در این آشفتگی روزگار تنها یک راه نجات وجود دارد که امید و پناه همه ی عالمیان است. و جز با ظهور ایشان کاممان شیرین و گوارا نخواهد شد.

برآ ای آفتـــــابِ صبــــحِ امـــــــید *** که در دستِ شبِ هجران اسیرم

یاصاحب الزمان! در کورانِ تمام دردها و مصیبت های عالم، در دامنه ی پرخطر مسیر زندگی، در طوفانِ بی امان و پرتلاطم حمله دشمنان اعتقادی؛ امید و پناه بشریت شما هستید.

به همین خاطر است که در صلوات خاصه ماه شعبان که در شب نیمه شعبان هم به خواندن آن توصیه شده است می خوانیم: الْکَهْفِ الْحَصینِ وَ غِیاثِ الْمُضْطَرِّ الْمُسْتَکینِ وَ مَلْجَاءِ الْهارِبینَ...(درود خدا بر شما) ای پناهگاه محکم و فریادرس بیچارگانِ درمانده و پناه گریختگان…


تصویر پروفایل نیمه شعبان 1398 سلام باران مهربانی

تصویر پروفایل باران مهربانی نیمه شعبان، با عنوان مهدی جان دلبسته ایم به باران مهر تو، سلام باران مهربانی ها. امام حسن عسکری علیه السلام به امام زمان علیه السلام فرمودند: فرزندم! بدان که دل هاى اهل بندگی و اخلاص همچون پرندگانى که میل به آشیانه دارند، به سوی تو پر می کشند. (بحارالانوار، ج52، ص35)

یا صاحب الزمان! گواه باش که دل های ما به سوی تو پر می کشد و ما دل بسته ایم به بارانِ مهرِ تو…


تصویر پروفایل نیمه شعبان 1397 سلام منجی دلها 

امام زمانم! شما نه تنها منجی بشریت از ظلم و جور عالم هستید؛ که منجی دل هایید. به یقین دل های ناآرام با یاد شما آرام می گیرد.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: چهار شب است که شب ‏هایش همانند روزهایش و روزهایش همانند شب‏هایش است؛ [یعنى‏] خداوند در آنها، خواسته‏ ها را برمی آورد، افراد را آزاد می کند، و پاداش فراوان می دهد: شب قدر و روز آن، شب عرفه و روز آن، شب نیمه شعبان و روز آن، و شب جمعه و روز آن. (کنز العمّال: 12/ 322)

در روایتی از امام اول شیعیان درباره خواندن دعای کمیل در این شب آمده است: قسم به کسی که جان علی در دست اوست همه امور نیک و بدی که بر بندگان جاری می‌شود، از شب نیمه شعبان تا پایان سال، در این شب تقسیم می‌شود. هیچ بنده‌ای نیست که این شب را احیاء دارد و در آن دعای خضر بخواند، مگر آن که دعای او اجابت شود…..

در روایتی از امام صادق علیه السلام می خوانیم که فرمود: هنگامى که اوّل شعبان مى ‏شود، منادى‏اى از زیر عرش، فریاد بر می آورد. اى میهمانان حسین! شب نیمه شعبان، از زیارت حسین (علیه السلام) جا نمانید که اگر می دانستید چه در آن است، سال بر شما طولانى مى‏ نمود [و دیر مى‏ گذشت‏] تا این که نیمه شعبان بیاید. (الإقبال: ج 3 ص 339)


تصویر پروفایل نیمه شعبان 1396 صاحب مهربانی های مدام 

تصویر پروفایل صاحب مهربانی نیمه شعبان 1396، مهدی جان! صاحب مهربانی های مدام سلام.

امام رضا علیه السلام: امام همدم و رفیق، پدری مهربان…و همچون مادری دلسوز به نوزاد و پناه بندگان در گرفتارى سخت است.

حضرت مهدی علیه السلام: ما در رعایت حال شما هیچ کوتاهی نمی‌کنیم و یاد شما را از خاطر نمی‌بریم وگرنه محنت و دشواری ها شما را فرا می‌گرفت و دشمنان شما را از بُن و ریشه قلع و قمع می ‌ساختند. (بحار، ج ۵٣، ص ٧٢)

امام جعفر صادق علیه‌السلام:مَن ماتَ مِنکُم وَ هُوَ مُنتظِرٌ لِهذا الأََمرِ کان کَمَن هوُ مَعَ القائِمِ فی فُسطاطِه. هر کس از شما که در حال انتظار ظهور حضرت مهدی (علیه‌السلام) از دنیا برود همچون کسی است که در خیمه و معیّت آن حضرت در حال جهاد به سر می‌برد. (بحار، ج ۵٢، ص ١٢۶)

یا صاحب الزمان! مهربانم، دوستت دارم. با این تصویر پروفایل نیمه شعبان، پیام رسان نیمه شعبان باشیم


تصویر پروفایل نیمه شعبان 1395 صبح امید

تصویر پروفایل صبح امید نیمه شعبان 1395، توسط تیم طراحان خدمتگزاران برای شما بزرگواران طراحی شده است. هرکس به زبانى فریاد مى زند که من عاشق امام عصر علیه السلام هستم؛ با تغییر پروفایل خودبه این تصویر به استقبال  نیمه شعبان برویم.

حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه): فَاِنّا یُحیطُ عِلمُنا بِأَنبائِکُم و لایَعزُبُ عَنّا شَیءٌ مِن اَخبارکُم. ما از اوضاع شما کاملاً باخبریم و هیچ چیز از احوال شما بر ما پوشیده نیست. (بحار، ج ۵٣، ص ١٧۵)

اِنّی اَمانٌ لِأَهلِ اِلأرضِ کما أَنَّ النُّجومَ اَمانٌ لِأَهلِ السّماء. من برای اهل زمین أمن و أمانم همان گونه که ستارگان آسمان أمن و أمان اهل آسمانند. (بحار، ج ٧٨، ص ٣٨)

تصویر پروفایل صبح امید نیمه شعبان 1395
 برای مشاهده تصویر پروفایل نیمه شعبان صبح امید روی تصویر کلیک کنید.

برای مشاهده محصولات نیمه شعبان(حاوی پوستر،کارت دعوت با طرح پروفایل ها) در سایت فروشگاه خدمتگزاران کلیک نمایید.


دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. سلام علیکم
      سپاسگزاریم از لطف و نظر شما
      در پناه اهل بیت علیهم السلام باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا