کتاب مظلومیت برترین بانو – معرفی کتاب فاطمیه

کتاب مظلومیت برترین بانو کاوشی در شخصیت فاطمه زهرا علیها السلام

سندِ مظلومیّت امیرالمؤمنین علی (علیه السلام)، نه آن ضربتی است که ابن‌ ملجم در مسجد و ابن‌ ملجم‌ها در مُسنَدها و مَسندها بر فرق او وارد کردند!! بلکه بزرگ شاهدِ مظلومیّت آن حضرت، «مظلومیّت بزرگ بانوی اسلام، حضرت زهرا (سلام الله علیها)» است. مظلومیتی که امروزه قلم‌ بدستان وهابیّت از آن به «افسانه شهادت زهرا (علیها السلام)» یاد می‌کنند! کتاب مظلومیت برترین بانو به قلم آیت الله حسینی میلانی، کوششی است در راستای «کاوش در شخصیّت حوراء اِنسیّه فاطمه زهرا (سلام الله علیها)» و ظلم‌هایی که به آن حضرت روا داشتند.

مشخصات کتاب

نام کتاب: کتاب مظلومیت برترین بانو
پدیدآوردنده: آیت الله علی حسینی میلانی
ناشر: مرکزالحقایق الاسلامیه


کتاب مظلومیت برترین بانو


بخشی از کتاب مظلومیت برترین بانو

آخرین و کامل ترین دین الهی با بعثت پیامبر، حضرت محمّد مصطفی صلّی اللّه علیه و آله به جهانیان عرضه شد و آئین و رسالت پیام رسانان الهی با نبوّت آن حضرت پایان پذیرفت. دین اسلام در شهر مکّه شکوفا شد و پس از بیست و سه سال زحمات طاقت فرسای رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله و جمعی از یاران باوفایش، تمامی جزیره العرب را فرا گرفت.

ادامه این راه الهی در هجدهم ذی الحجّه، در غدیر خم و به صورت علنی، از جانب خدای منّان به نخستین رادمرد عالم اسلام پس از پیامبر خدا صلّی اللّه علیه و آله یعنی امیر مؤمنان علی علیه السلام سپرده شد.

در این روز، با اعلان ولایت و جانشینی حضرت علی علیه السلام، نعمت الهی تمام و دین اسلام تکمیل و سپس به عنوان تنها دینِ مورد پسند حضرت حق اعلام گردید. این چنین شد که کفرورزان و مشرکان از نابودی دین اسلام مأیوس گشتند.

دیری نپایید که برخی اطرافیان پیامبر صلّی اللّه علیه و آله، با توطئه هایی از پیش مهیّا شده مسیر هدایت و راهبری را پس از رحلت پیامبر خدا صلّی اللّه علیه و آله منحرف ساختند، دروازه مدینه علم را بستند و مسلمانان را در تحیّر و سردرگمی قرار دادند.

آنان از همان آغازین روزهای حکومتشان، با منع کتابت احادیث نبوی، جعل احادیث، القای شبهات و تدلیس و تلبیس های شیطانی، حقایق اسلام را که همچون آفتاب جهان تاب بود پشت ابرهای سیاه شکّ و تردید قرار دادند.


برای مشاهده و خرید کتاب هایی با موضوعات فاطمیه و حضرت زهرا علیهاالسلام به سایت فروشگاه خدمتگزاران مراجعه و کلیک نمایید.


دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا