رضایت امام زمان علیه السلام (یاقوت 145)

تذكر دهنده ی خدمتگزاران به امام عصر (علیه السلام)

رضایت امام زمان علیه السلام (تهذیب نفس، فضایل اخلاقی و احساس مسئولیت)

در یاقوت 145 در مورد رضایت امام زمان علیه السلام و اینکه چقدر ما به ایشان توجه می کنیم و دغدغه ی زندگیمان شده پرداخته است. برای شنیدن کامل سخنرانی به فایل صوتی زیر مراجعه نمایید.

فایل صوتی یاقوت 145 رضایت امام زمان علیه السلام

 

دوست نداری یک روزی بیاید که عالم فقیر نداشته باشد سدیر صیرفی، مفضل، ابوبصیر گفتند رفتیم خانه امام صادق علیه السلام رو خاک ها نشسته اگر فرش گلیمی هم بود زده کنار و رو خاک نشسته مثل مادر بچه مرده داره ناله میزنه گریه میکنه.

سیدی! غَیبتُکَ نَفَت رُقادی و ضَیَّقَت عَلَّیَ مِهادی و ابتزَّت منی راحهَ فوادی، آقای من٬ آقای من٬ غیبت تو خواب رو از چشم من برده آقا امام صادق علیه السلام تو‌خودت آقای عالمی به که داری خطاب می کنی آقای من به کی داری خطاب می کنی آقای من.

یاد ایام غیبت فرزند مهدی افتادم یاد این کردم که عده‌ای از دوستان ما و شیعیان ما دستشون از امام زمانشون جدا میشه زمان ما را داره میگه بیچارگی های مارا داره میگه والله گرفتار شدیم و الله بیچاره شدیم دستمون از امام زمانمان کوتاه شده دغدغمون امام زمان نیست.

ببین بیچاره مسائل سیاسی و اقتصادی دنیا ای شدیم دغدغمون دنیاست دغدغمون گرفتاری های دنیاست دغدغمون امام زمان نیست غصمون امام زمان نیست دغدغمون این هست که رضایت زن و بچه و جامعه و دوست داره رفیق، دغدغمون این نیست که رضایت امام زمان و دل او را به دست بیاوریم.

فرمود گریه می کرد امام صادق علیه السلام برای مصیبت ما که شیعیان ما دستشون از امام زمان شان جدا میشه. اگر بگیم آقا امام صادق علیه السلام فدات بشم شما گریه میکردی به حال ما، چیکار کنیم آقا از این مصیبت نجات پیدا کنیم…


نکته 
مقالات یاقوت پیرامون روایت های کوتاه در رابطه با یاران و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام است که نتیجه ی هر بخش به امام عصر علیه السلام مربوط می شود.برای مشاهده فهرست یاقوت ها کلیک نمایید
منتظر شماره های بعدی باشید…

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا