ملاک همه ایمان (یاقوت 131)

تذكر دهنده ی خدمتگزاران به امام عصر علیه السلام

ملاک همه ایمان

مهمترین چیزی که مناط و ملاک همه ایمان است، امام عصر علیه السلام است که آیا از خود پرسیده ایم که چه کرده ایم برای امام خویش تا به امروز؟ کدام بار را از دل او برداشته‌ ایم؟ چند نفر را به سوی او خوانده ایم؟ برای مطالعه و مشاهده ادامه متن به فایل زیر مراجعه نمایید.

فایل صوتی سخنرانی ملاک همه ایمان (یاقوت 131)

متن فایل صوتی سخنرانی ملاک همه ایمان (یاقوت 131)

گاهی می نشینیم حساب می کشیم که امروز چه دیده ایم.. چه گفته ایم.. روا یا ناروا چه شایسته چه ناشایست و اعمال رفتاری جوارحی خود رو از چشم و دیده و گوش و زبون می سنجیم، اما جای این دارد که بپرسیم از قلبمان إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ از دل سوال کنیم و از مهمترین چیزی که مناط و ملاک همه ایمان است، از امام عصرمان علیه السلام…

چه کرده ایم برای امام خویش تا به امروز؟ کدام بار را از دل او برداشته‌ ایم؟ چند نفر را به سوی او خوانده ایم؟ نامش را تا به کجا ها رسانده ایم؟ چند نفر از مردم گمراه را از مردمان نا آشنا از مردمانی که: گم گشته اند حیرانند نمی دانند ضعیفند ضعیف شمرده شده اند مقصر نیستند غاصب اند دستشون کوتاه بوده از رسیدن به حقیقت ندیدن حقیقت را و حرف افسانه زدند، چند نفر از اینان را با او با خورشید پنهان آشنا کرده‌ ایم؟

چند ثانیه از عمر ما برای او سپری شده است؟ از عمری که این همه به بطالت گذشت عمر بگذشت به بی حاصلی و بوالهوسی چقدر از این عمر صرف او شد؟ چقدر فدای او شد؟ چقدر از مال و اموال مان از استعدادمان از هنرمان را به پای گل نرگس ریختیم؟ ایثار کردیم؟ او وارث حسین است، بیایید از ابوالفضل درس امام زمان بودن بگیریم و این درس رو در کنار علقمه ببینیم که چطور هرکس هرچه….

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا