فواید دعا برای امام زمان علیه السلام (یاقوت 109)

تذكر دهنده ی خدمتگزاران به امام عصر (علیه السلام)

فواید دعا برای امام زمان علیه السلام (برکات دعای منتظران مهدی علیه السلام)

روایات مختلفی به بیان آثار، فوائد و ویژگی هایی که بر دعا کردن برای تعجیل فرج مترتب است، در مقاله فواید دعا برای امام زمان علیه السلام به بخشی از فایده دعا و وظایف منتظران ظهور اشاره میکنیم.

فایل صوتی یاقوت 109 فواید دعا برای امام زمان علیه السلام 

یکی از وظایف ما در این زمان دعا برای امام زمان علیه السلام که اگر ما برای امام زمان علیه السلام دعا کنیم فواید زیادی برای خودمون همین الان داره. که بعضی شو برای شما عرض می کنم.

هرکس برای امام زمان علیه السلام دعا بکنه خداوند متعال نعمتش را زیاد میکند. دعا برای امام زمان علیه السلام موجب نجات از فتنه های آخرالزمان می‌ شود.

هر کس برای آقا امام زمان علیه السلام دعا کند آقا امام زمان هم برای او دعا می کند و اگر هیچ فایده ای نداشته باشه مگر همین یکی که دعای آقا امام زمان علیه السلام شامل حال ما بشه دنیا و آخرت برای ما بسه. از دعا برای امام زمان غفلت نکنید که دنیا و آخرت تون رو خدا آباد می کند.

شفاعت امام زمان علیه السلام شامل حال انسان میشه. شفاعت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم شامل حال انسان میشه. موجب اجابت دعای خود انسان میشه، موجب دفع بلا میشه موجب وسعت رزق میشه، موجب آمرزش گناهان انسان میشه، موجب تشرف به دیدار آقا امام زمان علیه السلام در خواب یا بیداری میشه.

پاداش و فواید نیکی به پدر و مادر داره، پاداش رعایت و ادای امانت را دارد، نور امام زمان علیه السلام در دل انسان زیاد میشه. موجب طول عمر دعا کننده میشه، به نور قرآن مجید انسان هدایت میشه، به پاداش طلب علم فائز میشه از گرفتاری عالم و آخرت انسان نجات پیدا میکنه.

در هنگام مردن به انسان بشارت میدن و با انسان مدارا می کنند ان شاء الله از اهل بهشت میشه دعای حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم شامل حال این دعا کننده خواهد شد. کردارهای بد انسان تبدیل به خوبی میشه به برکت دعا برای امام زمان عقوبت از اهل زمین دور میشه.

پاداش کمک به مظلوم را داره پاداش احترام به بزرگسالان رو داره پاداش خونخواهی حضرت امام حسین علیه السلام رو داره شایستگی دریافت و فهمیدن احادیث ائمه اطهار علیهم السلام را پیدا می کنه در روز قیامت دیگران از نور او استفاده می کنند..

برای ۷۰ هزار نفر گناهکار میتونه شفاعت بکنه دعای حضرت امیرالمومنین علیه السلام شامل حال این دعا کننده میشه خداوند متعال ای شخص را در عبادت مؤید می کند….


نکته 
مقالات یاقوت پیرامون روایت های کوتاه در رابطه با یاران و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام است که نتیجه ی هر بخش به امام عصر علیه السلام مربوط می شود.برای مشاهده فهرست یاقوت ها کلیک نمایید
منتظر شماره های بعدی باشید…

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا