کلیپ مباهله هیمنه نور – کلیپ تصویری مباهله

کلیپ مباهله هیمنه نور – با موضوع مباهله و ظهور

کلیپ مباهله هیمنه نور به صورت نوا نمایش فضیلت پنج تن آل عبا علیهم السلام را بیان کرده و بعد از آن به ماجرای عظیم مباهله با مسیحیان نجران پرداخته و در آخر به ظهور امام عصر علیه السلام اشاره دارد.


مشاهده کلیپ مباهله هیمنه نور


متن کلیپ مباهله هیمنه نور

محمد با خودش آورد / محبوبش حبیبش را / حسن آن باغ حسنش را / حسین و عتر سیبش را / زنی از راه می آید / که دارد آرزو مریم / به رویش وا کند / یک لحظه چشمان نجیبش را / این 5 نور علت زیبای خلقتند / اسرار 5 حرف حروف کرامتند / این خانواده اشرف اولاد آدمند.

 اینها طبیب درد طبیبان عالمند / این 5 تن خلاصه احساس خالقند / اندازه دل همه خلق عاشقند/ خاکی شدند تا ره افلاک واکنند / آنان که خاک را به نظر، کیمیا کنند/ زیبا ترین سپاه به میدان رسیده بود / وقت شکوه بزم دلیران رسیده بود / آنان که لاف پیش شه لافتا زدند / تا چشمان به هیبتش افتاد جازدند.

یک اخم مرتضی علی و ختم قائله / اینگونه شد خلاصه روز مباهله / رسید از راه، روح‌الله و سرّالله و سیف‌الله / شنید از آسمان، عیسی‌ ابن‌ مریم هم، نهیبش را / نگاهی می‌کند یعسوب و می‌ترسند ترسایان / چه کس، این‌گونه بیرون کرده از میدان، رقیبش را  / بپرس از خیبر، ای نجران! که لرزان با تو واگوید.

/ چه خواهد شد اگر حیدر، کِشد تیغ مهیبش را / «پدر» با ما، «پسر» با ما، دَمِ «روحُ‌القدس» با ماست / بگو در پای حیدر، افکنَد ترسا، صلیبش را / این خانواده جلوه رحمانند / معنا و شان نه خود قرآنند / وجه خدا و چشم خدا هستند / در پیش کفر خشم خدا هستند / این خشم شور دیگری از عشق است.

غیرت ظهور دیگری از عشق است / گفتم ظهور و یار دلم را برد / عطر خوش نگار دلم را برد / صبحی ظهور میکند آن محروق / هر 5 نور پاک خدا با او / با او ببین نجابت کوثر را / حال و هوا و هیبت حیدر را / نور حسن به روی درخشانش / شور حسین در همه جانش / با کوفیان مباهله خواهد کرد.

این بار ختم قائله خواهد کرد / می آید و بشارت عیسی اوست / ماه کنیسه ها و کلیسا اوست / آرامش ندیده ی دنیا اوست / سجده کنید سجده کنید / یوسف زهرا اوست.

 

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا