روایت شیخ احمد کافی بلبل اهل بیت علیهم السلام 

او یک خدمتگزار بود شماره 43

روایت شیخ احمد کافی (شرح خدمتگزاریش به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام)

او یک خدمتگزار بود شماره 43 روایت شیخ احمد کافی است. شیخ احمد در راه جلب رضایت امامش از هیچ تلاشی فرو گذار نکرد

روایت شیخ احمد کافی بلبل اهل بیت علیهم السلام

وی در سال 1315 شمسی در مشهد و در خانواده مذهبی متولد شد. و از طفولیت به کسب علوم دینی پرداخته و پدر هجده سالگی به نجف رفته به مدت پنج سال از محضر آیات حوزه نجف کسب فیض نمود. پس از پنج سال به مشهد بازگشته و پس ازدواج به قم مراجعت نموده و به تحصیل پرداخت.

از سال هزارو سیصد و چهل نخستین سخنرانی های خود را مبنی بر تذکر نسبت به ولی عصر علیه السلام آغاز نمود. آوازه ی منبر های او از قم و مشهد فراتر و در کشور طنین انداز شد. اخلاص و ارادت او به حضرت ولی عصر و ارائه سبک نوین در امر ارشاد، صراحت، شجاعت و علم بالای ایشان موجبات جذب جوانان با هر طرز فکری را به منبرهای ایشان و اصلاح آن ها را فراهم نمود.

او در راه جلب رضایت امامش از هیچ تلاشی فرو گذار نکرد تا آن جا که بخش عمده ی درآمدش را وقف خرید مکان های مروج فساد برای ممانعت از فعالیت آن ها با مبالغ بالا و تاسیس خیریه انصار الحجه با تحت پوشش قرار دادن پنج هزار تن از خانواده های بی بضاعت نمود.

توجه تام او به حضرت ولی عصر، حال خاصی به نقل تشرفات از زبان ایشان می داد به نحوی که بسیاری را متحول و متوجه حضرت نمود. سرانجام طاغوت این حجم از اخلاص و دلدادگی وی را به امامش تاب نیاورده و با طرح تصادف ساختگی، در30 تیر 57 مطابق با نیمه شعبان نوای یابن الحسن شهرت یافته ی شیخ احمد کافی، بلبل اهل بیت را خاموش نمود.


آنان که در کتاب خدا صالحین خوانده شدند، یا حجت خدا هستند یا مخلصین در خدمتگزاری به حجت خدا. با ما همراه باشید در مجموعه ی روایت های او یک خدمتگزار بود…برای مشاهده کلیک نمایید.

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا