ایده های برگزاری جشن

ایده های برگزاری جشن – مناسب برای جشن غدیر و نیمه شعبان

مقاله ایده های برگزاری جشن شامل ایده هایی از مخاطبین جهت برگزاری در جشن هاست برای تبلیغات و همچنین اطلاع رسانی و ماندگاری در ذهن هاست. این مقاله شامل 4 ویس از پیشنهادات و ایده های برگزاری جشن است.

ایده های برگزاری جشن – جشن مسابقه در مدرسه

یه طرحی که ما در عید غدیر اجرا کردیم در مقطع دبیرستان مهمان هایی که می آمدند در دسته های 10 نفری قرار می دادیم. موضوع صحبتمون خطبه غدیر بود. به هر گروهی  یک کتاب خطبه غدیر قرار می دادیم و بعد مسابقه ها و مرحله های مختلفی از خطبه غدیر برگزار می کردیم و تو هر مرحله بچه ها باید مراجعه می کردند متن خطبه و…..


ایده های برگزاری جشن – تبلیغ در ایستگاه آتش نشانی

یه ایده ای به ذهنم اومد که برای نیمه شعبان، یک سوژه جدیدی پیدا کنیم راجعبه آتش و آتشنشانی و رابطه اش با امام زمان علیه السلام. شاید بد نباشه از کسی که حال و احوال احراری داره مثلا ازش بخوایم بک متن قشنگی بنویسه این متن ویرایش بشه، بعد به صورت یک داستان جالب …..


ایده های برگزاری جشن – تبلیغ در بیمارستان

از دیگر ایده های برگزاری جشن، راجعبه ویزیت بیمارستان ها در ایام عید نیمه شعبان یا غدیر وقتی که می روند به عیادت بیماران و حرف میزنن راجعبه بیماری راجع به طبیب دلها چیز هایی که شما خیلی بهتر بلدین.

یه ایده دیگر اینکه پرستار ها هم دعوت بشن و یک چیز خوشکلی مثل یک مدالی کوچکی روی سینه پرستار ها بخوره باید دیده باشید بعضی ها روی کت و شلوار ها میزنن، توی این هفته ازشون خواهش کنیم که اونها هم بزنن و…


ایده های برگزاری جشن – غدیری به رنگ ویژگی های امام

طرحی به عنوان غدیری به رنگ ویژگی های اما را می خواهم خدمتتون عرض کنم. می دانید که امامت دارای ویژگی هایی است که در بین این ویژگی تعدادی اش بسیار مهم و اساسی است: یکیش بحث علم دیگریش عصمت و دیگری نثر الهی که باید …

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا