نامه تبریک به امیرالمؤمنین علیه السلام – عید غدیر کودک

نامه تبریک به امیرالمؤمنین علیه السلام (افتخار شیعه بودن)

نامه تبریک به امیرالمؤمنین علیه السلام با هدف جهت دهی احساسات پاک بچه ها در راستای محبتشان نسبت به مولای شیعیان و القای حس افتخار شیعه بودن است.

روش کار برای نوشتن نامه تبریک به امیرالمؤمنین علیه السلام

مربی بعد از بیان واقعه ی غدیر، بچه ها را تشویق می کند طی نامه ای جانشینی امیرالمؤمنین علیه السلام را خدمت ایشان تبریک بگویند و نامه تبریک به امیرالمؤمنین علیه السلام بنویسند. بچه ها می دونین فرشته ها هم، عید غدیر رو تو آسمونا جشن می گیرن؟

می دونین همه ی  اهالی آسمون هم مثل ما شیعه ها خوشحال اند؟ همه ی ملائکه های هفت آسمون، ستاره ها، ماه و خورشید و کهکشونا همه و همه خوشحال اند که به فرمان خدای مهربون تو این روز، امیرالمؤمنین علیه السلام جانشین پیامبر صلی الله علیه و آله شدند.

بچه ها دیدین وقتی عید می شه بعضی ها به هم کارت تبریک هدیه می دن؟ یا مثلاً وقتی کسی تو کار یا درسش موفق می شه بهش لوح تقدیر می دن؟ حالا ما هم می خوایم با هم به مناسبت اینکه  حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام امام و مولای ما شدند، براشون یه نامه ی تبریک بنویسیم و این عید بزرگو بهشون تبریک بگیم.

تازه می تونیم توی نامه مون بنویسیم که چقدر خوشحالیم که خداوند ایشون رو به عنوان امام ما انتخاب کردند. دیگه چی خوبه بنویسیم؟ می تونیم از ایشون بخواهیم که برای ما و مامان باباهامون دعا کنند که شیعه های خوبی برای ایشون باشیم یعنی همه ی حرفاشونو خوبِ خوب گوش بدیم و عمل کنیم.

می تونیم براشون بنویسیم که چقدر از این که توی جشن ولایتشون یعنی جشن غدیر شرکت کردیم، خوشحالیم. می تونیم بهشون بگیم که با هم چه قراری گذاشتیم تا حضرت هم برای موفق شدن کمکمون بکنند. قرارمون چی بود؟ اینکه  از این بعد داستان غدیر و  فضیلت های امیرالمؤمنین علیه السلام رو بیشتر و بهتر یاد بگیریم و به دوستامون هم یاد بدیم.

وقتی این کارو بکنیم  چی می شه؟ اینطوری به پیامبر صلی الله علیه و آله و ائمه علیهم السلام نشون می دیم که چقدر خوشحالیم که شیعه هستیم و خیلی خیلی دوستشون داریم و دلمون می خواد همیشه حتی توی بهشت هم، در کنار این بزرگواران باشیم.

دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا