مسابقه غذا خوری – مسابقه کودک نیمه شعبان

مسابقه غذا خوری مناسب جشن ها و اعیاد کودکان

مسابقه غذا خوری مناسب جشن ها و اعیاد کودکان برای ساختن فضایی صمیمی جهت یادگیری و جلب توجه کودکان دلبندتان آماده کرده ایم. در این نوع مسابقات مجری با سرعت بخشیدن در اجرا هیجان مسابقه را بالا می برد و انقدر ادامه می دهد تا عده کمی باقی بمانند.

مسابقه غذا خوری شماره 1 – مسابقه سیب خوری بدون دست

وسایل مورد نیاز مسابقه سیب خوری بدون دست: شش عدد سیب،شش عدد نخ نامرئی یا نخ شیرینی،به طول هرکدام 2تا15متر.

نحوه اجرای مسابقه: نخ را به سیخ روی سیب محکم گره میزنیم.و سر نخ را به سقف وصل میکنیم و سیب بین زمین و هوا معلق میماند.شش نفر میهمان را به روی سن دعوت میکنیم.از میهمانها میخواهیم که هرکدام پشت یک سیب قرار بگیرند.شرکت کنندگان باید دست هایشان را پشت سرشان قلاب کنند.و بدون کمک دست با دهان سیب را گاز زده و بخورند.

آسیب ها: در میخ کوبیدن به سقف مکان جشن دقت کنید تا خرابی زیادی ایجاد نشود.

نکات قابل توجه: هیجان این مسابقه به اجرای خوب و موفقیت آمیز مجری و تشویق پرشور میهمانان دارد.


مسابقه غذا خوری شماره 2 – مسابقه خوردن کرانچی آتشین

وسایل مورد نیاز مسابقه خوردن کرانچی آتشین: ۱۰ عدد کرانچی آتشین تند، ۱۰ عدد ظرف یک بار مصرف کوچک، ۳ متر سفره یک بار مصرف، ۲ بسته دستمال کاغذی

نحوه اجرای مسابقه مسابقه خوردن کرانچی آتشین: در هر ظرف یک بار مصرف یک بسته کرانچی تند را خالی می کنیم. سفره را روی زمین یا میز پهن کرده و ظرف ها را با فاصله مناسبی از همدیگر قرار می دهیم. و ۱۰ نفر میهمان را به روی سن دعوت می کنیم و از آن ها می خواهیم که دست هایشان را پشتشان قلاب کرده و با شمارش معکوس مجری و تشویق سایر میهمانان، شرکت کننده ها باید شروع به خوردن کرانچی بکنند. سه نفری که زودتر از سایرین ظرف خود را فقط با دهان بخورند برنده مسابقه هستند.

آسیب ها: ممکن است بعضی از بچه ها به فلفل حساسیت داشته باشند به همین جهت میهمانانی که برای این مسابقه دعوت می شوند باید به دلخواه خود بیایند. و بعد از اتمام مسابقه تمامی میهمان ها صورت خود را با آب بشویند.

نکات قابل توجه: شرکت کننده ها در این مسابقه نباید از دست های خود استفاده کنند.


مسابقه غذا خوری شماره 3 – مسابقه ماست خوری

وسایل مورد نیاز مسابقه ماست خوری: یک کیلو ماست، ۵ عدد کاسه یکبار مصرف یک اندازه، سهم سفره یکبار مصرف، دو جعبه دستمال کاغذی

نحوه اجرای مسابقه: پنج پیاله را از ماست پر کرده و سفره یکبار مصرف را روی زمین یا میز پهن می‌کنید. مهم این است که میهمان ها صورت تمامی افراد مسابقه دهنده را ببینند، از پنج میهمان دعوت می‌کنید که به روی سن بیایند و پشت ظرفهای ماست قرار بگیرند مسابقه دهنده ها نباید با دست خود ظرف ماست را بگیرند اگر مسابقه را روی میز اجرا میکنید مسابقه دهنده ها باید دستانشان را از پشت قلاب کرده و خم بشوندو ماست را با دهان بخورند.

و اگر مسابقه را روی زمین برگزار می کنید، مسابقه دهنده ها باید روی زمین بخوابند و باز هم دستانشان قلاب باشد و دست به ظرف ماست نزنند. مسابقه با شمارش معکوس مجری شروع شده و سایر میهمانان باید تشویق کنند. جذابیت برنامه با هیجان و تشویق سایر میهمانان به اوج خود میرسد.

آسیب ها: در اکثر موارد دانش آموزان بعد از خوردن و یا در حین خوردن ماست (عوق) زده و بالا می آورند که باید دقت داشت به سرویس بهداشتی مراجعه کنند. وسایل شست و شوی صورت هم بعد از مسابقه برای تمامی شرکت کننده ها باید مهیا باشد. آسیب دیگر ممکن است لباس شرکت کننده در حین مسابقه کثیف شود که مجری در حین اجرا باید به این مسئله مهم هم توجه داشته باشد. حتما قیماق ماست را جدا کرده و در ظرف های مسابقه نریزید که باعث عوق زدن می شود.

نکات قابل توجه: بعد از مسابقه به افراد شرکت کننده آب خنک بدهید .


دسترسی سریع و آسان به راهکار و محتوا برای مناسبت‌های نیمه شعبان، غدیر، محرم و فاطمیه
برای مطالعه و مشاهده مطالب خدمتگزاران میتوانید به فهرست مطالب در زیر مراجعه نمایید.

فهرست مطالب محرم فهرست مطالب فاطمیه فهرست مطالب نیمه‌شعبان فهرست مطالب غدیر کتابخانه خدمتگزاران
انواع کتیبه غدیر
انواع استیکر پشت شیشه خودرو
اسپند دودکن
انواع جادستمال کاغذی
انواع مگنت یخچالی مذهبی
انواع استکان مذهبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا